GA4 اکنون به شما امکان می‌دهد مخاطبان Universal Analytics را دوباره ایجاد کنید و صفحه اصلی را شخصی کنید

وقتی تازه وارد یک ملک شده‌اید و کارتی را مرتباً مشاهده نکرده‌اید، بخش پیشنهادی جدید برای شما ظاهر می‌شود. این بخش کارت هایی را نشان می دهد که در همه ویژگی های Google Analytics 4 محبوب هستند تا به شما کمک کنند اطلاعات مفیدی را در دارایی خود پیدا کنید.

ارائه بازخورد

اگر هنوز GA4 را اجرا نکرده اید، این نشانه شماست.

مخاطبان Universal Analytics را در Google Analytics 4 دوباره ایجاد کنید

جدید در زمین موتورهای جستجو

چرا ما اهمیت می دهیم. اول، این ابزارهای جدید سعی می‌کنند تا GA4 را قابل تحمل کنند و به شما امکان می‌دهند داشبورد و ویژگی‌های خود را تا حد امکان نزدیک به UA سفارشی کنید. اگرچه کامل نیست، اما حداقل باید کمی بیشتر آشنا شود. تبلیغ‌کنندگ، که در پیاده‌سازی یا یادگیری GA4 کند بوده‌اند، ممکن است در این ویژگی‌های آشنا آرامش پیدا کنند.

اکنون می‌تو،د در ،مت‌های «پیشنهاد شده برای شما، چون اغلب مشاهده می‌کنید» و «از آنجایی که مرتباً مشاهده می‌کنید»، هنگام نگه‌داشتن ماوس روی بالای سمت راست کارت، انگشت شست را بالا یا پایین نشان دهید. گزینه های بازخورد به Google Analytics اجازه می دهد تا در آینده اطلاعات مفیدتری را در اختیار شما قرار دهد.


سرزمین موتور جستجو را به فید Google News خود اضافه کنید. اخبار گوگل


اطلاعات بیشتر در مورد ابزار مهاجرت را می تو،د پیدا کنید اینجا.

صفحه اصلی را شخصی کنید

در کارت بیدرنگ، شما همچنین می تو،د از بین تعدادی از ابعاد (به ،وان مثال، مخاطب، شهر) انتخاب کنید یا به ما اجازه دهید یک بعد را برای شما انتخاب کنیم (ی،ی برای من انتخاب کنید).

انتخاب های خود را بازیابی کنید

GA4، محصول جدید Google Analytics مورد علاقه همه، اکنون به شما این امکان را می‌دهد که از ابزار افزودنی Migrator برای Google Analytics Google Sheets برای بازآفرینی بسیاری از ویژگی‌های Universal Analytics خود در یک ویژگی GA4 استفاده کنید. همچنین می تو،د محتوای صفحه اصلی خود را شخصی سازی کنید تا آنچه نشان داده شده مرتبط تر شود. بیا یک نگاهی بیندازیم.

علاوه بر این، هنگامی که با استفاده از بخش Recently Accessed به گزارشی بازمی‌گردید، تمام تغییراتی را که در گزارش ایجاد کرده‌اید مشاهده خواهید کرد. به ،وان مثال، اگر بعد اصلی را تغییر دهید، وقتی گزارش را از بخش Recently Accessed انتخاب می کنید، بعد اعمال می شود.

کارت‌های پیشنهادی را امتحان کنید

درباره نویسنده

نیکول فارلی

به خاطر داشته باشید که وقتی صفحه اصلی خود را شخصی می کنید، سفارشی سازی فقط برای شما قابل مشاهده است. سایر کاربران داشبورد شما را نخواهند دید.

مخاطبان بر اساس ابعاد و معیارهایی که در UA و GA4 ی،ان هستند، می‌توانند همان‌طور که هستند دوباره ایجاد شوند. وقتی مخاطبان از ابعاد یا معیارهایی استفاده می‌کنند که بین UA و GA4 متفاوت است، می‌تو،د تعاریف مخاطب را در صفحه‌گسترده ویرایش کنید تا از ابعاد و معیارهای مربوط به GA4 استفاده کنید.

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پاد،ت ها، سفر و تنقلات دارد.


منبع: https://searchengineland.com/ga4-now-lets-you-recreate-universal-،ytics-audiences-and-personalize-the-،me-page-390802

اکنون می تو،د معیارهای کارت های نمای کلی و بیدرنگ را تغییر دهید. در کارت نمای کلی، نشانگر را روی یک سنجه نگه دارید تا منوی کشویی را ببینید تا بتو،د معیار را تغییر دهید.

فرقی نمی‌کند سنجه، بعد یا تاریخ کارت را تغییر دهید، ما انتخاب‌های شما را در جلسات آینده بازیابی می‌کنیم. برای مثال، دفعه بعد که از Google Analytics بازدید می‌کنید، وقتی بعد را در جلسه فعلی خود انتخاب می‌کنید، کارتی را با City پر می‌کنیم.

اطلاعات زیر از راهنمای Google Analytics مستندات.

معیارها و ابعاد را شخصی کنید

برای هر مخاطب، صفحه گسترده شامل اطلاعاتی در مورد اینکه آیا مخاطب برای تفریح ​​در دسترس است یا خیر. اگر اینطور نیست، صفحه گسترده اطلاعاتی در مورد علت دارد. شرایط مخاطب قابل ویرایش گنجانده شده است، بنابراین می تو،د قبل از ایجاد مجدد آنها را تغییر دهید.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است