اگر هیچ یک از موارد بالا انجام نشد، این یک است بزرگ پرچم قرمز که ممکن است مشاور سئو از عمق آنها خارج باشد.
- نکته: این یک بهترین روش پذیرفته شده برای یک SEO است که هر گونه ممیزی یا محصول کاری گذشته را که با یک متخصص دیگر انجام داده اید، درخواست و دریافت کند. این امر به ویژه برای اطمینان از اینکه سئوی فعلی می تواند آنچه را که از دست رفته است ببیند بسیار مهم است.
برای تعیین یک تجزیه و تحلیل SWOT ساده، مشخصات رقیب، و یک نمای کلی سریع از محصولات و خدمات مشتری، نصب دقیق باید انجام شود.
مشاوران شایسته سئو همیشه به کمک مشتریان خود نیاز دارند!
سئو یک جعبه سیاه نیست. یک سئوکار شایسته باید بتواند استراتژی ها و رویکردهای خود را بدون تردید یا ایراد به مشتری توضیح دهد.
به عبارت دیگر، هر مشاور سئو برنده نخواهد بود.
شما به نیاز به ایجاد تغییرات طراحی اشاره کردید؟ چرا و نتیجه نهایی آن تغییرات چیست؟
این نوع «اثبات اجتماعی» برای مظاهر ظاهری شایستگی و اعتماد ا،امی است.
این میانگین حقوق یک متخصص سئو برای هر Gl،door.com تا ژوئن 2023 کمی بیش از 56000 دلار پیش بینی شده است. و با ارزش کلی بازار سئو تا پایان سال 2023 به 77.6 میلیارد دلار رسیده است، به نظر می رسد پول و فرصت زیادی برای دور زدن وجود دارد.
مگر اینکه یک سئوکار را برای یک کار محدود خاص استخدام کنید، این سئو باید یک پر شده و کامل به سایت خود نگاه کنید ی،ی محتوا، طراحی سایت، UX، مسائل فنی و غیره.
- نکته: از SEO خود بپرسید که تجربه صفحه، محتوا، UX و تبلیغات چه ارتباطی با آن دارند به روز رس، محتوای مفید و آنچه آنها برای بهبود سایت شما از نظر گوگل در مورد این الگوریتم خاص برنامه ریزی می کنند.
علامت هشدار 7: بیان می کند که آنها اطلاعات “داخلی” در الگوریتم های گوگل دارند
یک مشاور سئو که انرژی خود را بر روی یک حوزه (ی،ی بک لینک ها) متمرکز می کند تا سایر زمینه ها را حذف کند (مانند بهینه سازی در صفحه) “رویکردی جامع” برای سایت یا نیازهای شما اتخاذ نمی کند.
اگر متوجه شدید که مشاور سئوی خود را برای دریافت بهروزرس،های کمپین یا گزارشهای وضعیت دنبال میکنید یا برای دریافت پاسخ به بیش از یک ایمیل نیاز دارید، این یک مشکل است.
در تمام ممیزی هایی که با مشتریان دارم، یک چیز را واضح می دانم: این یک مشارکت است. موفقیت شما موفقیت من است و از شما می خواهم که موفق باشید.
نکته این است که SEO ها می توانند آزمایش کنند و بر اساس داده های خاص ارتباط برقرار کنند، اما هیچ ، اطلاعات داخلی در گوگل ندارد. آنها را باور نکن
علامت هشدار 8: ارتباط ضعیف یا عدم ارائه به روز رس، منظم و گزارش دقیق
من بسیار خوش شانس بوده ام که صدها نظر را در لینکدین، فیس بوک و وب سایت خودم جمع آوری کرده ام.
بر خلاف بسیاری از زمینه های حرفه ای، بهینه سازی موتور جستجو (SEO) دارای موارد زیر نیست:
- یک هیئت حاکمه
- مجموعه ای از استانداردهای صنعتی پذیرفته شده
- یک مک،سم داخلی برای کنترل عملکرد مشاوران خوب از بد.
سئو هرگز در مورد یک موضوع یا یک تمرکز نیست. سئو صادقانه “همه چیزها” است.
مشاوره سئو می تواند شغلی پردرآمد با موانع ورود کمی، بدون تجربه یا گواهینامه های آموزشی مورد نیاز و شکاف های رایج در شایستگی بین متخصصان باشد.
سئو یک ماراتن است، نه یک سرعت. ج، زم، غیرواقعی در مواجهه با این باور است که سئو به صبر، آزمون و خطا و بهینه سازی طول، مدت مست،م دارد.
- نکته: معمول است که در طول هر تعامل سئو، ج، زم، و تحویل واضح داشته باشید. اطمینان حاصل کنید که با هر،ی که با او کار می کنید، یک برنامه روشن دارد، و آن برنامه برای رضایت شما تنظیم شده است.
علامت هشدار 3: نمی تواند ارجاع یا ارجاع ارائه کند یا دارای مطالعات موردی قدیمی است
هیچ چیز به اندازه ناتو، مشاور در برقراری ارتباط منظم با مشتریان، بی کفایتی را فریاد نمی زند.
هدف من با همه مشتریانم این است که بهترین گزینه ها را برای نیازهایشان به آنها ارائه دهم. گاهی اوقات، این من نیستم. من یک لیست بررسی شده از مراجعین و متخصصان دارم که باید با آنها تماس بگیرم.
- نکته: به طور مرتب از مشاور سئو در مورد ،ب و کار، اه، و نگر، های خود سوال کنید. نتیجه همیشه باید یک مکالمه عالی باشد که ،ب و کار شما را بیشتر پیش ببرد. اگر نه، تغییری ایجاد کنید.
استخدام مشاور سئوی من، می تواند ،ب و کار شما را ش،ت دهد
یک مشاور سئو که از ،ب و کار شما درخواست می کند، باید بتواند در صورت درخواست از مشتریان فعلی و فعلی، ارجاعات متعددی را به مشتریان فعلی و فعلی ارائه دهد و/یا مطالعات موردی را از مشتریان قبلی نشان دهد که مشروعیت تخصص آنها را تأیید می کند.
- نکته: نام مشاور و شرکت را در گوگل جستجو کنید. آیا سایر سئوکاران از آنها استناد می کنند؟ آیا آنها فهرست بلندبالایی از مصاحبهها و اشارههای خبری را نشان میدهند؟ اصلاً بالا می آیند؟
علامت هشدار 4: درخواستی برای دسترسی به سایت یا تجزیه و تحلیل یا ارائه جزئیات ورود به سایت نمی کند
،ب و کاری که پس انداز می کنید ممکن است متعلق به شما باشد. موفق باشید آنجا!
سئوی شما باید به وضوح در مورد به روز رس، های اخیر اعلام شده (و اعلام نشده) گوگل به روز باشد، از نزدیک با آن آشنا باشد. ضروریات جستجوی گوگل، دستورالعمل های ارزیابی کیفیت گوگلو نحوه رعایت بهترین شیوه های سئو را به طور کامل درک کنید.
- نکته: سئوی خود را در مورد “رویدادهای خبری بزرگ” اخیر مانند پذیرش GA4 و وضعیت SGE (تجربه مولد جستجو) بررسی کنید. از آنها درباره دستورالعمل های ارزیابی کیفیت Google سؤال کنید.
علامت هشدار 6: رویکردی جامع به سئو ندارد
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.