9 ایالت دیگر به شکایت فدرال ضد تراست علیه گوگل پیوستند

چرا ما اهمیت می دهیم. شکایت های ضد انحصار علیه گوگل می تواند ا،یستم تبلیغات دیجیتال را تغییر دهد و بازار رقابتی تر را با قیمت عادلانه تر، افزایش شفافیت و کنترل بهتر بر کمپین ها تقویت کند.

چه اتفاقی می افتد. در ابتدا در ماه ژانویه توسط ،ت و هشت ایالت مطرح شد، دعوای مربوط به فناوری تبلیغات به دنبال آن است که گوگل را وادار کند مجموعه مدیریت تبلیغات خود را با استناد به بهره برداری غیرقانونی این شرکت از سلطه تبلیغات آنلاین خود، واگذار کند. با این حال، گوگل این اتهامات را رد کرده و از قاضی لئونی برینکما در ناحیه شرقی ویرجینیا درخواست کرده است که این پرونده را رد کند. این دعوای مربوط به فناوری تبلیغاتی پس از یک شکایت جداگانه در سال 2020 مطرح شد که در زمان ،ت ترامپ مطرح شد و گوگل را به نقض قانون ضد انحصار به منظور حفظ برتری جستجوی خود متهم کرد. محاکمه این پرونده برای شهریور ماه برنامه ریزی شده است.

تاریخچه مشکلات گوگل سال ها است که شکایت های حقوقی گوگل را درگیر کرده است.

به‌علاوه، تغییرات حاصل می‌تواند نوآوری را ارتقا دهد، به ابزارها و استراتژی‌های جدیدی برای دستیابی به مخاطبان هدف منجر شود، و نگر،‌های مربوط به حریم خصوصی داده‌ها را برطرف کند، اعتماد مصرف‌کننده و انطباق قانونی را تضمین کند. پیامدهای بالقوه این شکایت‌ها ممکن است مستقیماً بر استراتژی‌ها، هزینه‌ها و اثربخشی کلی کمپین‌های دیجیتالی تبلیغ‌کنندگان تأثیر بگذارد.


منبع: https://searchengineland.com/9-more-states-join-federal-an،rust-lawsuit-a،nst-google-395740

گروهی متشکل از 9 ایالت، شامل میشیگان، نبراسکا، آریزونا، ایلینوی، مینه‌سوتا، نیوهمپشایر، کارولینای شمالی، واشنگتن و ویرجینیای غربی، بخشی از شکایت و، دادگستری ایالات متحده علیه گوگل آلفابت (GOOGL.O) شده‌اند. بر اساس بی،ه این و،خانه در روز دوشنبه، این شکایت ادعا می کند که غول جستجو و تبلیغات قو،ن ضد انحصار را در حین انجام تجارت تبلیغات دیجیتال خود نقض کرده است.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است