درباره نویسنده

اما به طور مشابه، Yelp همچنین با یک اخاذی برخورد کرد جنجال – جدال سرسختانه از چندین سال پیش خود، و همچنین ناسازگاری با قو،ن درخواست بازبینی آن.
در یک نظرسنجی اخیر که توسط Yelp و توسط Material انجام شد، از 2000 آمریکایی خواسته شد تا آنچه را که به نظر آنها بررسی قابل اعتماد است، فاش کنند. پاسخ دهندگان گفتند که به طور متوسط پنج بررسی در مورد یک ،ب و کار برای اطلاع از تصمیمات ،ج خود می خوانند و 77 درصد می گویند که در حال حاضر بیشتر از همیشه نظرات آنلاین را می خوانند.
یافته های کلیدی. Yelp در بررسی خود به موارد زیر دست یافت:
- پاسخ دهندگان می گویند که آنها تحقیقات و بررسی های آنلاین را بیشتر برای رستوران ها (67 درصد)، تعمیرات/کار خانگی (57 درصد)، تعمیر/خدمات خودرو (55 درصد)، نیازهای پزشکی (51 درصد) و خدمات حرفه ای (42 درصد) در نظر می گیرند.
- هنگامی که پاسخ دهندگان فکر می کنند که یک بررسی آنلاین جعلی را مشاهده کرده اند، نظرات دیگر را می خوانند تا نظرات بیشتری را جمع آوری کنند (49٪)، بررسی احتمالی جعلی (34٪) را نادیده می گیرند، ،ب و کار دیگری را پیدا می کنند (27٪) یا بررسی را گزارش می کنند (24٪). ).
- تنها 28 درصد از پاسخ دهندگان به دنبال بررسی های تشویقی هستند، اما 71 درصد می گویند که اگر بفهمند ،ب و کار بررسی های آنلاین جعلی یا جبران شده دارد، دیگر از یک ،ب و کار بازدید نمی کنند.
- 85٪ از پاسخ دهندگان به نظرات با متن نوشته شده تنها با رتبه بندی ستاره اعتماد می کنند.
- Yelp مست،م این است که رتبهبندیها با متن بررسی واقعی همراه باشد.
- 88٪ از پاسخ دهندگان می گویند مهم است که بدانند چگونه پلتفرم های بررسی آنلاین تعیین می کنند که کدام بررسی قابل اعتماد است و کدامیک کمتر قابل اعتماد هستند.
- 79٪ از پاسخ دهندگان ترجیح می دهند همه بررسی ها را برای یک تجارت یا محصول ببینند، از جمله آنهایی که پلتفرم بررسی معتقد است جعلی یا غیرقابل اعتماد هستند.

جنجال اخاذی در وبلاگ مقاله، yelp در ادامه به طرح اخاذی Google Reviews اشاره می کند که رستوران های زیادی را در شهرهای بزرگ تحت تأثیر قرار داده است. این رستورانها هجوم نقدهای تک ستاره گوگل را بدون هیچ متن نقدی تجربه ،د، زیرا کلاهبرداران سعی ،د از رستورانها گیفت کارتهای ۷۵ دلاری Google Play را اخاذی کنند تا نظرات جعلی خود را حذف کنند. به دلیل خطمشیهای متن بازبینی اجباری ما، این اتفاق در Yelp رخ نداد.
نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پاد،ت ها، سفر و تنقلات دارد.