8 هدف مهم استراتژی محتوا که باید در نظر بگیرید

به ،وان مثال، در وبلاگی که فروش مستقیم ،ب کرده بود، کلمه کلیدی مورد نظر من مستقیماً به نقطه دردناکی مرتبط بود که تجارت من با خدمات ما آن را حل کرد.

شاید متوجه شده باشید که این سه هدف پرورشی همه در کنار هم قرار دارند. ساختن یکی از آنها به دیگران سرازیر می شود زیرا همه آنها به اعتماد خلاصه می شوند.

برای رسیدن به این هدف، به تولید محتوای ارزشمند ادامه دهید. اما یک لایه دیگر به آن اضافه کنید:

  • برای ثبت نام در لیست ایمیل خود، CTA را در محتوا قرار دهید. حتی می تو،د یک فرم کوتاه که نام و آدرس ایمیل آنها را درست در صفحه جمع آوری می کند قرار دهید.
  • آهنرباهای سرب با ارزشی حتی بیشتر برای مخاطبان خود فراتر از وبلاگ های خود ایجاد کنید. در ازای ایمیل، اینها را به صورت رایگان ارائه دهید.

6. افزایش فروش

از طریق تحقیق در مورد کلمات کلیدی و تمرکز بر کمک به جای فروش، از قضا توانستیم در محل بفروشیم.

با این حال، این بدان م،ا نیست که آنها ارزش کمتری برای پیگیری دارند. من استدلال می‌کنم که کار برای رسیدن به این اه، کوچک‌تر به شما کمک می‌کند تا اه، بزرگ‌تر خود را بسازید، زیرا همه آنها شامل پرورش مخاطبان شما می‌شوند که در نهایت می‌تواند منجر به تبدیل شدن به افراد شود.

هر راهنمایی که تا به حال در مورد ساخت یک استراتژی محتوا خوانده اید، احتمالاً در جایی به اه، اشاره می کند.

با این هدف در استراتژی محتوای خود، متعهد می شوید که بهترین اطلاعات ممکن را به مخاطبان خود ارائه دهید: تخصص هایی که متوجه می شوند می توانند به آن تکیه کنند.

محتوای ثابت و پرورشی به ایجاد اعتماد ادامه می‌دهد و در نهایت می‌تواند مخاطبان شما را متقاعد کند که از شما ،ید کنند: حتی اگر چیزی را مستقیماً در وبلاگ‌ها نمی‌فروشید.

برای رسیدن به این هدف، هدف خود را ارائه ارزش آموزشی در محتوای خود داشته باشید. هر بار که انتشار می دهید این سوالات را از خود بپرسید:

  • آیا این محتوا مفید است – یا ما بیش از حد روی فروش متمرکز شده ایم؟
  • اگر موضوع شما بر اساس یک کلمه کلیدی است، آیا قصد جستجوی آن کلمه کلیدی را دارید؟ آیا به جستجوگر پاسخ هایی را که به دنبالش هستند می دهید؟
  • آیا محتوای شما به طور رضایت بخشی موضوع را پوشش می دهد؟
  • خوب نوشته شده؟ خوب تحقیق شده؟ معتبر؟
  • آیا محتوای شما بینش های منحصر به فردی را ارائه می دهد – یا آنچه را که هر وبلاگ دیگر در مورد موضوع می گوید را بازگو می کند؟

با در نظر گرفتن این موضوع، یک هدف عالی برای تمرکز بر تولید سرنخ، ایجاد لیستی از مش،ین ایمیل است.

اگر ابتدا نتو،د آنها را از نظر احساسی به حرکت درآورید، نمی‌تو،د آنها را وادار به عمل کنید. هدف این سه هدف اول همین است.

این اه، ممکن است «کوچک» در نظر گرفته شوند، زیرا در مقیاس کوچک، قطعه به قطعه محتوا ساخته شده‌اند. همچنین اندازه گیری آنها نسبت به برخی از اه، بزرگتر بازاریابی محتوا، مانند افزایش ترافیک، ساده تر است.

اه،ی را تعیین کنید که واقعاً می تو،د در یک دوره خاص به آنها برسید. مشخص کنید که آن زمان چه زم، خواهد بود و اگر آن را از دست دادید چه کاری انجام دهید.

بسیاری از شرکت‌های فناوری نیازهای محتوای مشتریان موجود را از طریق پایگاه دانش، صفحات پرسش‌های متداول یا راهنمای کاربر در وب‌سایت‌های خود برطرف می‌کنند.

اگر در بازاریابی محتوا یا استراتژی تازه کار هستید، احتمالاً از خود می پرسید که برند خاص شما باید روی چه اه،ی تمرکز کند.

در وبلاگ، ما یک راهنمای مفید نوشتیم که دقیقاً نحوه حل مشکل را توضیح می‌داد و CTAهایی اضافه کردیم که به خوانندگان اجازه می‌داد ما آن را حل کنیم. برای آنها.

به طور خاص، روی ایجاد محتوا برای سرنخ های جدید تمرکز کنید و رزرو بخشی از تقویم خود برای افرادی که قبلاً محصولات/خدمات شما را ،یداری کرده اند. نیازهای اطلاعاتی آنها چیست؟ چگونه می تو،د به کمک آنها فراتر از فروش ادامه دهید؟

ایجاد اعتماد به آرامی انجام می شود، یک قطعه محتوا و تعامل در یک زمان. بارها و بارها باید:

به ،وان مثال، یک مشتری در حصار که به فکر ،ید از شما بوده است، در نهایت پس از خواندن یک وبلاگ عالی و فهمیدن، “صبر کنید، این افراد واقعاً چیزهای خود را می دانند” تصمیم می گیرد که ماشه را فشار دهد.

اما این یک چیز است که بگوییم «برای بازاریابی محتوای خود اه،ی را تعیین کنید». این یک چیز دیگر است که به طور کامل آن را عملی کنید.

اگر وبلاگی نمی تواند آموزش دهد: اگر فاقد جزئیات باشد، ضعیف نوشته شده باشد، عجله داشته باشد، یا خواندن آن راضی کننده نباشد: در این صورت به شما در رسیدن به اه،تان کمکی نمی کند.

3. ایجاد روابط و روابط

همانطور که محتوای مفید و ارزشمند ایجاد می کنید، می تو،د از آن در رتبه بندی موتورهای جستجو استفاده کنید. هنگامی که رتبه بندی را شروع می کنید، پتانسیل ترافیک شما سر به فلک می کشد.

به طور کلی، الهام بخشیدن به وفاداری به برند زم، آسان تر است که به مخاطبان خود نشان دهید که واقعاً به آن اهمیت می دهید. قرار دادن این موضوع به یکی از اه، بازاریابی محتوا به الهام بخشیدن به این نگرش در سراسر شرکت شما کمک می کند.

اه، استراتژی محتوای خود را هوشمندانه انتخاب کنید

در نهایت، خود را درگیر اه،ی که تعیین کرده اید احساس نکنید. اگر بعد از مدتی به شما خدمات نمی دهند، از تغییر دادن و تغییر اه، خود در صورت نیاز نترسید. حتی می‌تو،د در مدت سه یا شش ماه یک نقطه ورود به استراتژی محتوای خود ایجاد کنید تا ببینید چه چیزی کار می‌کند و چه چیزی نیست.

همانطور که اه،ی را انتخاب می کنید که روی آنها تمرکز می کنید، به یاد داشته باشید که هر هدفی با آنچه ،ب و کار شما در حال حاضر از بازاریابی محتوا نیاز دارد مطابقت ندارد.

اه، مهم هستند زیرا به بازاریابی محتوای شما جهت و هدف می دهند. به جای ایجاد محتوا به صورت تصادفی، به دلایل خاصی محتوا ایجاد می کنید و هر قطعه به رشد کمک می کند.

به ،وان مثال، شاید یک سوال رایج وجود داشته باشد که مشتریان جدید به طور مداوم از شما می پرسند که می تو،د در یک پست وبلاگ به آن بپردازید. شاید بتو،د یک “راهنمای کاربر جدید” برای یکی از محصولات خود ایجاد کنید.

با این حال، بازاریابی محتوا همچنین می تواند به افزایش فروش شما به روش های کمتر مستقیم کمک کند.

ترافیک بیشتری از موتورهای جستجو و رسانه های اجتماعی به وب سایت و وبلاگ شما می آید:

  • برای گرفتن آن چه خواهید کرد؟
  • چگونه آن بازدیدکنندگان بی چهره را به مخاطبان علاقه مند و مشتریان بالقوه تبدیل می کنید؟

راه دیگر برای سرمایه‌گذاری بر اعتماد ایجاد شده، سوق دادن به آن است ایجاد روابط، ارتباط برقرار کنید و با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید.

این یک سوال معتبر است، اما قبل از اینکه خیلی عمیق شوید، این را بد،د:

بله، شما می تو،د فروش مستقیم از طریق محتوا ،ب کنید. من دقیقاً این کار را فقط با یک وبلاگ با ارزش، خوش‌نویسی و هدفمند انجام داده‌ام.

به هر حال، اینها نیز برخی از رایج ترین اه، هستند بازاریابان می گویند که به آن دست یافته اند در 12 ماه گذشته

اه، بازاریابی محتوای B2B

1. ایجاد اعتماد با مخاطبان

با تعیین اه،، شما آماده هستید تا بقیه استراتژی محتوای خود را بسازید. حالا برو جلو و رشد کن

محتوای عالی توانایی شگفت انگیزی در ایجاد اعتماد دارد. یک مطالعه نشان داد که اعتماد به برند در بین آنها افزایش یافته است 73% مصرف کنندگان یک هفته پس از مصرف یکی بخشی از محتوای آموزشی

برای رسیدن به این هدف، برای:

  • شفافیت: برای اینکه هر رابطه ای به نتیجه برسد، شما انتظار یک سطح از صداقت را دارید. سعی کنید در ،ب و کار خود شفاف باشید و اجازه دهید که در محتوای شما جریان یابد. برای مثال، اگر تغییراتی در ،ب و کار ایجاد می‌کنید، مانند قیمت‌گذاری یا سیاست‌ها، پیشاپیش باشید و دلیل آن را برای مشتریان توضیح دهید. خود را تا گام های اشتباه.
  • پاسخگویی: مهم نیست در کجا با مشتریان تعامل دارید، از چت خدمات مشتری در سایت خود گرفته تا کانال های رسانه های اجتماعی خود، پاسخگو و مراقب باشید. روابط نیاز به ارتباط دو طرفه دارد.
  • قابل اعتماد بودن برند خود را نشان دهید: ،ب اعتماد با گفتار انجام نمی شود بلکه با عمل انجام می شود. به تولید محتوایی که نشان می‌دهد ،ب‌وکار حرف‌های خود را انجام می‌دهد، پیوسته ادامه دهید.

برای دریافت فروش مستقیم از یک وبلاگ، به ،یب من، کلیدواژه + نقطه درد + راه حل نیاز دارید.

ببینید از نظر رشد در کجا ایستاده اید و به کجا باید بروید. بازاریابی محتوا می تواند به شما کمک کند تا به آنجا برسید، اما باید واقع بین باشید.

بر حفظ مشتری متمرکز شده اید؟ بازاریابی محتوا نیز می تواند به شما در رسیدن به آن کمک کند.

در حالی که می تو،د و باید با بازاریابی محتوای خود اقدام سودآوری داشته باشید، در نظر داشته باشید که چگونه تا آن مرحله پیشرفت خواهید کرد.

این یک هدف کلیدی بازاریابی محتوا است زیرا اگر ترافیک در اتر ناپدید شود، م،ایی ندارد. شما به این افراد نیاز دارید که برگردند تا بتو،د با محتوا به پرورش آنها ادامه دهید.

این چند هدف بعدی در مورد ایجاد اقدامات سودآور است که قبلاً در مورد آن صحبت کردیم. همانطور که بر پرورش محتوا و تعاملات روزانه تمرکز می کنید، می تو،د در بلند مدت به این اه، بزرگتر نگاه کنید.

4. افزایش ترافیک

زیرا بدون هدف، محتوا فقط محتواست. اما یک هدف را پشت سر آن اضافه کنید و این به ابزاری برای ،ب و کار شما تبدیل می شود.

مثال عالی: دایسون دارای مجموعه ای قوی از راهنماهای کاربر در وب سایت خود برای هر محصول، از جمله مک، برای دانلود کتابچه راهنمای کاربر.

دایسون

8. الهام بخش وفاداری به برند

این هدف کوچک اما قدرتمند است. مخاطب، که به یک برند اعتماد دارند، مخاطبان درگیر هستند و آن افراد کاملاً بر اساس این اعتماد، تمایل بیشتری به تبدیل شدن به برند خواهند داشت.

هدف نهایی بازاریابی محتوا، هدایت اقدام سودآور است.

برای اندازه گیری پیشرفت خود به سمت این هدف، به موارد زیر توجه کنید:

  • کیفیت محتوای شما در طول زمان: هر قطعه باید به خوبی نوشته شده باشد، از نظر واقعیات دقیق باشد، مخاطبان شما را هدف قرار دهد و ارزش بسیار مورد نیاز را در مورد موضوعی که برای مردم شما مهم است ارائه دهد.
  • بازخورد مشتری، نظرات، نظرات، اشاره ها، چت ها و غیره.: اینکه مشتریان شما چگونه در مورد برند شما صحبت می کنند، به شما سرنخ هایی از احساس آنها نسبت به شما و اینکه آیا اعتماد آنها را جلب کرده اید به شما می دهد. گوش خود را روی زمین نگه دارید تا این موضوع را کنترل کنید.
  • نظرسنجی ها: می تو،د نظرسنجی هایی انجام دهید تا تصویری از اینکه دنبال کنندگان، خوانندگان وبلاگ، طرفداران و مشتریان شما را به ،وان یک برند چگونه می بینند، به دست آورید.

2. آموزش دادن به مخاطبان

88% سایت های B2B از طریق جستجوهای بدون نام تجاری کشف می شوند. این بدان م،ی است که مردم آنها را از طریق کلمات کلیدی معمولی که نشان دهنده یک مشکل یا شکاف دانش هستند، پیدا می کنند.

به یاد داشته باشید که افزایش فروش از طریق بازاریابی محتوا بدون پرورش اتفاق نمی افتد. شما باید کمک کنید، ارزش بیافزایید، آموزش دهید و پیوسته در این راه ظاهر شوید.

7. حفظ مشتریان

این هدف در مورد ارزش است. محتوایی که واقعاً به مخاطبان شما آموزش می‌دهد و به یادگیری و رشد کمک می‌کند، بسیار ارزشمند است. و دادن ارزش باعث ایجاد اعتماد می شود.

این بدان م،است که در برخی مواقع، محتوای شما باید به اندازه کافی بر مخاطبان شما تأثیر بگذارد تا آنها را به سمتی هدایت کند که ،ب و کار شما را رشد دهد.

پرورش اه، استراتژی محتوا

اما شما نمی تو،د ، را جلوتر از گاری قرار دهید. شما نباید سعی کنید فقط برای ،ب ترافیک در جستجو رتبه بندی کنید. محتوای ارزشمند باید اول باشید زیرا موتورهای جستجو محتوایی را که کاربران بی ارزش می دانند رتبه بندی نمی کنند.

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.


منبع: https://searchengineland.com/content-strategy-goals-394472

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


اه، استراتژی محتوای عمل گرا

هدف گذاری یکی از مهمترین بخش های استراتژی محتوا است.

برای رسیدن به هدف افزایش ترافیک از طریق بازاریابی محتوا و سئو، موارد زیر را انجام دهید:

  • بد،د و درک کنید که مخاطب شما در محتوای شما به چه چیزی نیاز دارد: چه اطلاعاتی، چه راه حل هایی؟
  • کلمات کلیدی مرتبط با آن دردسرها و سوالاتی را که برای رتبه بندی برند شما قابل دسترس هستند، تحقیق کنید.
  • محتوای ارزشمندی ایجاد کنید که به درستی برای آن دسته از کلمات کلیدی بهینه شده است که باعث آموزش و ایجاد اعتماد می شود.

5. افزایش سرنخ

اگر هدف شما افزایش وفاداری به برند است، باید راه هایی برای شگفت زده ، و خوشحال ، مشتریان خود از طریق بازاریابی محتوا پیدا کنید.

  • از مخاطبان خود در محتوا تجلیل کنید: داستان‌های مشتری را به نمایش بگذارید و از فرصت‌ها برای تابش نور به مخاطبان خود استفاده کنید.
  • فقط به این دلیل محتوای سرگرم کننده ایجاد کنید: هر چند وقت یکبار با محتوای خود سرگرم شوید. چهره های پشت برند را نشان دهید، خلاق باشید و از آن لذت ببرید. وقتی دیگران در حال تفریح ​​هستند، شرکت ن، سخت است.
  • محتوای تولید شده توسط کاربر را به اشتراک بگذارید: مخاطبان خود را به چالش بکشید و محتوایی که ایجاد می کنند را مجدداً ارسال کنید.
  • به مش،ین ایمیل خود تخفیف یا کوپن ویژه بدهید: به مش،ین خود فقط برای حضور در آنجا و ماندن در اطراف خود جوایزی بدهید.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است