8 خطر کپی برداری از سئو برند دیگر


یک استراتژی سئو موفق شامل اجزای مختلف ضروری است، مانند بهترین شیوه های سئو، تمرکز و ارتباط من، با مخاطبان هدف و عوامل رقابتی.

بهترین شیوه ها و جنبه های مخاطب برای برند شما تعمیم یافته و شخصی است. انجام تجزیه و تحلیل رقبا نیز بسیار مهم است، زیرا می خواهید از برندهایی که قبلاً در فضایی که می خواهید در آن موقعیت خوبی دارند یاد بگیرید.

با این حال، زم، که ما دنبال رهبر بازی می‌کنیم، این خطر وجود دارد که با آنچه سایت‌های رقیب رده بالا انجام می‌دهند مطابقت دهیم.

نادیده گرفتن رقبا یا ،، که در حال حاضر برای موضوعات در بین مخاطبان هدف شما رتبه بندی می کنند، به شانس شما برای رسیدن به رقبا و پیشی گرفتن از آنها آسیب می رساند. اما تمرکز بیش از حد بر روی آنها و کپی ، استراتژی های سئو آنها می تواند اثرات م،ب تری داشته باشد.

شما قطعاً باید بد،د که برندهای دیگر چه می‌کنند و استراتژی خود را با آنچه که موتورهای جستجو برای انجام خوب آن سایت‌ها «پاداش» می‌دهند، مطابقت دهید.

با این حال، به هشت خطر کپی ، سئو برند دیگر توجه داشته باشید.

1. سردرگمی برند

ا،ر شرکت ها می خواهند یک تصویر و هویت برند متمایز بسازند. خواه با رهبری خلاق، پیام رس، یا فکری به بهترین شکل تعریف شود، هدف این است که برای چیزی شناخته شده و شناخته شوید.

اگر ایده شما برای ساختن یک برند، کپی ، دقیق سئوی برند دیگری باشد، طبیعتاً شبیه آنها خواهید شد. این منجر به خطر سردرگمی برند می شود و می تواند منجر به عدم آگاهی از برند شما شود.

حتی اگر در نتایج جستجوی گوگل پیدا شوید و مخاطبان مورد نظر خود را وادار به کلیک ، کنید، این خطر وجود دارد که متمایز نشوید.

اگر بسیاری از ،اصر مشابه سایت‌های دیگر مانند محتوای صفحه، صفحات، ساختار ناوبری و فو، کلمات کلیدی را داشته باشید، وب‌سایت شما به اندازه کافی متمایز نخواهد بود.

اگر جستجوگر بعداً برگردد و سایت رقیب شما را پیدا کند، آیا شما را به یاد می آورد؟ آیا شما متمایز خواهید شد؟

2. عدم ارتباط با مخاطبان خود

کپی ، سئو برند دیگر نیز می تواند منجر به از دست دادن ارتباط با مخاطبان شما شود.

حتی اگر محتوای برند یا مارک تجاری رقیب را تکرار نکنید (چون نباید این کار را انجام دهید)، اگر با کپی ، شخص دیگری هدایت می شوید، محتوا یا دیدگاه منحصر به فردی نخواهید داشت.

فراتر از سردرگمی برند، محتوای شما اصلی نخواهد بود و کمتر احتمال دارد چیزی منحصر به فرد و متفاوت را به مخاطبان هدف خود ارائه دهید.

اگر آنها می توانند همان محتوا و تجربه را در جای دیگری دریافت کنند، چرا می خواهند پول، زمان یا توجه خود را به شما اختصاص دهند؟

کپی ، سئوی یک رقیب شما را به معاوضه فرصت‌های منحصربه‌فردی که برای تعامل واقعی با بازدیدکنندگان سایت خود دارید، سوق می‌دهد.

3. محتوای تکراری و خطر فیلتر شدن

به طور طبیعی، اگر به م،ای واقعی کلمه سئوی رقبای خود را کپی می کنید، در خطر کپی ، نسخه خود آنها هستید.

بله، آنها چیزهایی دارند که ممکن است شامل رتبه بندی خوب نسخه وب و محتوای آنها توسط Google باشد. با این حال، متغیرها و فاکتورهای رتبه بندی زیادی وجود دارد که می تو،د برای پیشرفت روی آنها تمرکز کنید.

بعلاوه، زم، که محتوا را کلمه به کلمه یا به صورت جهشی کپی می کنید، انتظار داشته باشید که محتوای خود را از SERP فیلتر کنید. از آنجایی که شما خالق اصلی نیستید، در وضعیت قدرت ی،، با رقیب نیستید، یا به اندازه کافی نسخه منحصر به فرد ارائه نمی کنید، سایت شما احتمالاً همان سایتی خواهد بود که از نتایج جستجوی Google فیلتر شده است در حالی که رقیب همچنان به ،وان نویسنده یا مبدع رتبه بندی می شود. کپی

در حالی که من تهدیدات کمتر و اقدامات قانونی واقعی را در جستجوی ارگ،ک می بینم، ممکن است این اتفاق بیفتد.

کپی ، محتوا، نادیده گرفتن حق چاپ و علائم تجاری یا آسیب رساندن به روابط تجاری که بر عملکرد سئو تأثیر می گذارد می تواند شما را به اقدامات قانونی نزدیکتر کند.

برای من سخت است که دلیلی برای کپی ، سئوی یک برند دیگر بیابم یا آنچه را که آنها انجام می دهند آنقدر دقیق دنبال کنم که شما این خطر را تهدید کنید. فقط این کار را نکن

حتی اگر از اقدامات قانونی طفره بروید، موارد 1-3 بالا باید توجیه کافی برای نزدیک نشدن به کاری که انجام می دهند باشد.


دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


5. واکنش استراتژیک بودن

داشتن استراتژی سئو ضروری است. اگر محرک های اصلی استراتژی کپی ، سئو سایت دیگری باشد، پس این واقعا یک استراتژی نیست.

دوباره، به رقبا و آنچه در تلاش شما برای آنها کار می کند نگاه کنید. اما، آنقدر آنها را دنبال نکنید که به سادگی به هر کاری که انجام می دهند واکنش نشان دهید. دنبال ، کورکورانه شما را محکم در موقعیتی نگه می دارد که در حال تعقیب آنها هستید یا در حال تقلید با آنها هستید.

شما می خواهید جنبه های فعال مانند:

  • کاوش در زمینه های محتوای جدید
  • شناسایی موضوعات مورد علاقه
  • اقتدار خود را ایجاد کنید.

آنها را در مناطقی که در آن رقابت نمی کنند ش،ت دهید. فضای خالی را برای پر ، پیدا کنید و برای رسیدن به آن یک رویکرد دوراندیشانه داشته باشید.

6. پیروی از استراتژی ضعیف رقیب

در رابطه با واکنش پذیر بودن، شما در معرض خطر اجرای سئوی بد هستید. آنها می توانند برای یک عبارت کلیدی که می خواهید برای آن رتبه بندی کنید، رتبه خوبی داشته باشند. با این حال، آنها همچنین می توانند بسیاری از تاکتیک ها را ضعیف انجام دهند.

شاید شما به اشتباه قضاوت کرده باشید که چه فاکتورهای سئو واقعاً باعث ایجاد این رتبه شده است.

اگر آنها به شدت توسط برخی از پیوندهای با کیفیت بالا و ذکر نام تجاری پشتیب، می شدند و با کیفیت محتوای خود حمایت نمی شدند، چه؟

اگر استراتژی محتوای آن‌ها را کپی کنید و آن لینک‌ها را نداشته باشید، احتمالاً در همان زمان بد خواهید شد.

علاوه بر این، با ظهور SpamBrain از Google و نحوه ارزیابی بیشتر کیفیت محتوا، شما انگیزه بیشتری برای تمایز دارید تا دنبال ، در مورد استراتژی سئوی درون صفحه و محتوا.

7. اندازه گیری معیارهای عملکرد اشتباه

در حالی که برخی از ابزارهای “جاسوسی” عالی وجود دارد که به تجزیه و تحلیل سایت های رقیب کمک می کند، آنها بی نقص نیستند.

شما واقعا نمی تو،د بد،د (مگر اینکه دسترسی به CRM و تجزیه و تحلیل یا سایر منابع مستقیم برند رقیب داشته باشید) تا چه حد استراتژی سئو برای سایت های دیگر کار می کند.

آنچه احتمالاً می تو،د ببینید این است که آنها در کجا رتبه بندی شده اند و آن را با حجم جستجوی ،نی برای رتبه بندی ها یا جستجوهای خاص مرتبط کنید. مطمئناً، می‌تو،د برخی از داده‌های تبدیل ،نی یا معیار را روی هم قرار دهید. با این حال، هرچه نقاط داده بیشتری را ،ن زده و با هم جمع کنید، اعداد شما نادرست تر خواهند بود.

در حالت ایده آل، تمرکز شما روی هدف نهایی است. فرقی نمی‌کند این تبدیل به فروش، سرنخ یا سایر جنبه‌های ROI م،ی‌دار برای ،ب‌وکار شما باشد، باید از آنجا شروع کنید و به عقب کار کنید تا بد،د ترافیک و رویکرد باید چگونه باشد.

اگر صرفاً روی رتبه‌بندی رقبای خود و رسیدن به موقعیت‌های آنها تمرکز کنید، بدون اینکه درک کاملی از اینکه ،ب رتبه‌های آن‌ها برای ،ب‌وکارتان از نظر بازگشت سرمایه چه می‌کند، از آنها کپی می‌کنید.

شما می تو،د زمان و پول زیادی را صرف کپی ، استراتژی سئوی آنها کنید تا متوجه شوید که این استراتژی برای نیازهای خاص شما ارزشش را ندارد، حتی اگر به شما کمک کند با رتبه آنها همتراز شوید.

8. ریسک در برابر رقبای جدید

اگر بیش از حد بر روی کپی ، سئو برند دیگری تمرکز کرده اید، ممکن است به چشم انداز وسیع تر توجه نکنید.

من مشتری، داشته‌ام که بر روی یک یا دو شرکت دیگر تمرکز کرده‌اند که برای ،ب رتبه برتر، جعبه‌های پاسخگویی و سایر املاک و مستغلات اصلی در SERP ها تلاش می‌کنند. آنقدر متمرکز، که ماه‌ها بعد، یک رقیب جدید – یا مجموعه‌ای از رقبا – ظاهر شد که بسیار متفاوت به نظر می‌رسید و سایت‌های با رتبه‌های برتر قدیمی را پشت سر گذاشت.

به دلایلی که قبلاً ذکر شد، نگاه ، به یک یا دو سایت تنها می‌تواند باعث تمرکز محدود سئو شود. همچنین شما را در خطر سبقت گرفتن توسط رقبای جدیدتر و رقبای با استراتژی متفاوت و بهتر برای ایجاد وضعیت معتبر و محتوای مرتبط قرار می دهد.

استراتژی سئو منحصر به فرد خود را توسعه دهید

به یاد داشته باشید که استفاده از بهترین شیوه ها، تمرکز بر روی مخاطبان و توجه به فضای رقابتی برای یک استراتژی سئوی قوی مهم هستند. انجام فقط یک یا دو مورد، شما را از نظر رتبه بندی، ترافیک و اه، تبدیل نمی رساند.

تحلیل رقبا و مهندسی مع، می تواند مفید باشد. با این حال، وقتی می‌د،د چه ،ی در فضایی که می‌خواهید در اختیار داشته باشید رتبه خوبی دارد یا ظاهراً عملکرد خوبی دارد، به خطرات کپی ، استراتژی سئو برند آنها توجه داشته باشید.

تعادلی بین تطابق خوب با رقبا در فاکتورهای رتبه‌بندی، مفید بودن برای مخاطب و به دست آوردن دید بدون فروش نام تجاری خود یا استفاده از انواع اشتباه رادارها از نظر قانونی وجود دارد.

به علاوه، می‌خواهید تا حد امکان در برابر اشتباهات آنها که شما را پایین می‌آورد یا تمرکزتان را از ،، که پشت سرتان می‌آیند، مقاومت کنید. از اطلاعات استفاده کنید، اما برای به دست آوردن مزایا و به حداقل رساندن خطرات، آن ها را در استراتژی سئوی خود بگنج،د.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

کوری موریس

کوری موریس یک متخصص بازاریابی ماهر با بیش از 15 سال تجربه در توسعه استراتژی‌های دیجیتالی برنده جوایز و تولید ROI برای برندهای محلی و ملی است. او اخیراً به ،وان دریافت کننده جایزه KCDMA 2019 بازاریاب سال تجلیل شد. کوری به ،وان افسر ارشد استراتژی در ولتاژ – یک شرکت بازاریابی مستقر در کانزاس سیتی، MO. پیش از این، او کنفرانس بازاریابی جستجوی KC را برای کمک به ایجاد یک جامعه محلی برای بازاریابان جستجو برای رشد شغلی تأسیس کرد. او به دلیل مشارکتش در کنفرانس شناخته شد و برای پیوستن به هیئت جه، SEMPO (اکنون بخشی از DAA) به ،وان معاون شهرها دعوت شد.


منبع: https://searchengineland.com/copying-compe،ors-seo-391247

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است