مدیریت مشتریان همزمان می تواند برای افرادی که از نقش های بازاریابی داخلی می آیند ،ره آور باشد. من توصیه میکنم جلساتی را در تقویم خود مسدود کنید و وظایف خاصی را برای هرکدام از آنها اختصاص دهید. حتی بهتر است اگر بتو،د جلسات تکراری را هر هفته در یک زمان مشخص رزرو کنید تا ریتم ایجاد کنید.
تغییر به زندگی نمایندگی می تواند کمی ترسناک باشد، به خصوص اگر مدت زیادی است که در خانه کار می کنید یا روی یک برند تمرکز کرده اید.
زمان خود را به ،وان موجودی فاسد شدنی یا مانند یک اتاق هتل فروخته نشده در نظر بگیرید – زم، که روز می گذرد، تمام می شود و دیگر چیزی برای پس گرفتن آن وجود ندارد.
این سخت تر است اگر شخصی که شما مسئولیت را بر عهده می گیرید قبلاً آن را ، کرده باشد. در این صورت، ممکن است بخواهید یک کپی از یک سند آغازین اصلی را بخواهید، Slack را بررسی کنید، یا چهار یا پنج گزارش هفتگی/ماهانه گذشته را مرور کنید.
5. بدون حذف اولویت های دیگر به سرعت پاسخ دهید
درباره نویسنده

یکی از مهمترین چیزها در هر آژانس، کار سریع و کارآمد است. این مفید است که خودتان جعبه زم، را تعیین کنید و به این فکر کنید که قانون 80/20 در کجا اعمال می شود. این جایی است که من دیده ام که مردم در طول گذار از زندگی شرکتی، به ویژه در حساب های مشتریان کوچکتر که در آن ساعات کاری محدود است، بیشترین مشکل را دارند.
شما می خواهید به ارائه ارزش به طور مداوم و مداوم فکر کنید. به یاد داشته باشید که هر روزی که اشتراکگذاری اطلاعات را متوقف میکنید یا به تأخیر میاندازید، روزی است که مشتریان نمیتوانند در رشد ،بوکار خود و دستیابی به اه، خود به جلو حرکت کنند، بنابراین در مورد چیزها زیاد فکر نکنید و هدف خود را برای “عالی” دنبال کنید.
2. برنامه خود را طوری برنامه ریزی کنید که فضایی برای کار موقت ایجاد کنید
به ،وان مثال، یک مشتری ممکن است یک قرارداد 20 ساعته در ماه داشته باشد، و شما باید با استفاده از این ساعات تا حد ممکن ارزش ارائه دهید. به مشکل اینگونه برخورد کنید – ارائه چندین چیز با 80٪ احتمالاً ارزش بیشتری به ،ب و کار آنها اضافه می کند تا اینکه 100٪ روی یک کار انجام دهید.
یک راه مطمئن برای تأثیرگذاری در بین همکاران و مشتریان خود این است که از قبل برنامه ریزی کنید. به،وان یک بازاریاب داخلی، احتمالاً یا فقط به هر چیزی که مهمتر از همه به نظر میرسد رسیدگی میکنید، برای افزایش فصلی آماده میشوید یا تجزیه و تحلیل میکنید.
شما به ندرت هر آنچه را که نیاز دارید از مشتری دریافت خواهید کرد. حرکت رو به جلو و کار بر روی محدودیت ها ضروری است. انتظار برای همه دادهها منجر به ش،ت روزها و هفتهها در پروژههایی میشود که معمولاً از قبل دارای ج، زم، فشرده هستند.
با این حال، وقتی برای آژانس کار می کنید، باید با اطلاعات ناقص کار کنید. این ممکن است شامل عدم دریافت اطلاعات در مورد جمعیت شناسی مخاطب، برآورد تقریبی از اه، هزینه به ازای هر سرنخ یا داده های عملکرد تاریخی باشد.
بعد از ظهر جمعه زمان بسیار خوبی برای برنامه ریزی هفته بعد است تا در آ، هفته در مورد آن استرس نداشته باشید!
3. کار ، با اطلاعات ناقص راحت باشد
آیا در یک نقش بازاریابی داخلی کار کرده اید و به فکر تغییر به زندگی آژانس هستید؟
هفت نکته زیر میتواند به شما کمک کند تا کار خود را در آژانس به همان اندازه که امیدوارید عالی باشد، عالی کنید.
1. به قانون 80/20 پایبند باشید
وقتی برای یک آژانس کار میکنید، باید با این واقعیت راحت باشید که گاهی اوقات «و سایر وظایف محول شده» ممکن است بزرگترین بخش کار شما باشد و ممکن است وارد پروژهای شوید یا مشتری را در اواسط جریان تحویل بگیرید.
من ردیابی بلادرنگ را راحتترین کار میدانم و یک برگه مرورگر را با ابزار ردیابی زمان (مثلاً Harvest، Toggl) در کنار ایمیل من باز میگذارم تا همیشه قابل مشاهده باشد. اما، همانطور که قبلاً پیشنهاد کردم، در صورت مسدود ، پروژهها از تقویم خود، میتو،د زمان خود را در پایان روز یا هفته نیز پیگیری کنید.
به ،وان مثال، می تو،د دو ساعت را صرف تحقیق در مورد کلمات کلیدی کنید تا اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید یا پنج ساعت وقت بگذارید و کلمات دیگری را که ممکن است تا شش ماه روی آنها کار نکنید بیاورید. به این فکر کنید که با سه ساعت اضافی چه کارهای دیگری می تو،د انجام دهید که ممکن است ارزشمندتر از تحقیقات اضافی برای کلمات کلیدی باشد.
آنتونلا پیس، مدیرعامل و موسس شرکت است رسانه چشمی، جایی که او تیمی از بازاریابان پرشور و با استعداد را رهبری می کند. در طول دوران حرفهای خود، او سمتهای رهبری ارشد دیجیتال مارکتینگ و تجارت الکترونیک را با Fossil، JCPenney، Guitar Center، و Proflowers برعهده داشت اما کار خود را به ،وان یک طراح وب در سال 1996 آغاز کرد. یک توله سگ نجات که به ،وان افسر ارشد امنیتی شرکت نیز خدمت می کند)، اغلب در کنار میز خود می خوابد. او به 37 کشور سفر کرده است و دوست دارد هر فرصتی که پیدا کند سفر کند.
منبع: https://searchengineland.com/transition-in-،use-marketing-agency-387654
برای مثال، «گزارش هفتگی مشتری A» هر دوشنبه در ساعت 2 بعد از ظهر یا «گزارش هفتگی مشتری B» در روز چهارشنبه ساعت 3 بعد از ظهر
در حالی که مشتریان (و همکاران) انتظار دارند که شما به سرعت ارتباط برقرار کنید، ارائه خدمات عالی را با انجام فوری کار اشتباه نگیرید.
همتایان ممکن است بتوانند اطلاعات پیش زمینه کافی را در یک تماس یک ساعته برای شروع به شما در میان بگذارند، در غیر این صورت ساعت ها طول می کشد تا تمام مطالب اصلی یا ایمیل های قدیمی را بررسی کنید.
این یکی از چالش برانگیزترین چیزها برای افرادی است که از نقش های داخلی به آژانس منتقل می شوند، اما مهم است. ردیابی زمان به رهبران آژانس کمک می کند تا برای ظرفیت و نیروی انس، برنامه ریزی کنند، سودآوری مشتری را درک کنند و به طور دقیق صورت حساب مشتریان را دریافت کنند.
در اینجا چند فرصت برنامه ریزی وجود دارد:
- در اوایل ماه، یا پیش از آن: از مشتریان بپرسید که آیا راه اندازی محصول، جلسات یا گفت،ای مهمی وجود دارد که آنها به کمک نیاز دارند (ی،ی جلسه هیئت مدیره) تا بتو،د مطابق با آن برنامه ریزی کنید.
- برنامه های 30، 60 و 90 روزه بسازید و با مشتریان در آزمایش ها، پروژه ها و ابتکارات هماهنگ شوید. برای سناریوهای محتمل برنامه ریزی کنید. شما همیشه می تو،د همه چیز را به جلو بکشید، اما به نظر می رسد بدتر است که همه چیز را کنار بزنید.
یکی از مهمترین تفاوتهای بین بازاریابی داخلی و زندگی آژانس این است که ممکن است شما مسئول چندین حساب در یک زمان باشید و بیش از هر زمان دیگری نیاز به تمرکز بر مدیریت زمان و توجه داشته باشید.
آژانسها همچنین بر استفاده و زمان قابل پرداخت نظارت دارند، بنابراین پیگیری زمان به شما کمک میکند تا مطمئن شوید که برای کار سخت خود «اعتبار» دریافت میکنید!
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.