از اهمیت EAT گرفته تا تاریخچه بهروزرس،های Google، کیم بینشهای مهم زیادی در مورد نحوه عملکرد جستجوی Google به اشتراک گذاشت.
کیم نشان داد که آنها می توانند نسبت به داده ها شک داشته باشند و به شدت روی تجربه واقعی کاربر متمرکز هستند. پرس و جوها می توانند کوتاه اما م،ادار باشند، و مهم است که رتبه بندی بتواند هدف واقعی جستجوگر را منع، کند.
بهروزرس،های مربوط به پاندا – که اکنون در الگوریتم اصلی گنجانده شده است – راهی را به Google داد تا از افزایش مزارع محتوا و سایر تاکتیکهای هر،مه که تجربه بدتری را در کل وب ایجاد میکنند، کم کند.
در حالی که سئوکاران دوست دارند درباره بهروزرس،های الگوریتم در خلأ فکر کنند و بر نحوه تأثیر آنها بر روی سایتها تمرکز کنند، کیم زمینهای در مورد نقش بهروزرس،ها در بهبود کیفیت کلی اینترنت ارائه کرد.
از نظر اه، بهروزرس،های اصلی گوگل که به دوران پاندا برمیگردد، کیم نشان داد که تمرکز تا حد زیادی ی،ان بوده است: بهبود کیفیت نتایج برای کاربران و ارتقای محتوایی که بهترین تجربه جستجوگر را برآورده میکند.
به همین دلیل است که گوگل در سال های اخیر به طور فزاینده ای از مخفف “EAT” به ،وان مترادف با “کیفیت محتوای خوب” در بسیاری از ارتباطات خود استفاده کرده است.
وقتی از کیم در مورد آینده سئو پرسیده شد، کیم به سرعت به جستجوی بصری – به ویژه Multisearch – اشاره کرد.
EAT الگویی است برای اینکه چگونه یک سایت را رتبه بندی می کنیم. ما آن را برای هر پرس و جو و هر نتیجه تکی انجام می دهیم. این در تمام کارهایی که انجام می دهیم فراگیر است.»
هیونگ جین کیم، معاون جستجوی گوگل، در SMX Next 2022 صحبت می کند
اما به گفته کیم، رابطه بین وب مسترها، سئوکاران و گوگل بیشتر یک “مشارکت” است. همه طرفها علاقهمند به بهبود تجربه برای کاربر هستند (تا زم، که نوع سئوی را انجام دهید که Google در دستورالعملهای خود توصیه میکند؛ نه نوعی که مستقیماً این دستورالعملها را نقض میکند!).
2. EAT در تمام کارهایی که گوگل انجام می دهد فراگیر است
جالب اینجاست که کیم همچنین خاطرنشان کرد که گوگل تقریباً از EAT استفاده کرده است 10-13 سال، که قدمت آن به سال های 2009-2013 برمی گردد. در جامعه سئو، تا قبل از نسخه 2014 دستورالعمل ارزیابی کیفیت جستجو، به طور عمومی از این مفهوم آگاه نبودیم، و نقش EAT تا حدود سال 2018 شروع به مطرح شدن در خط مقدم بحث سئو نکرد.
3. بهروزرس،های الگوریتم Google معمولاً مأموریت مشابهی دارند، اما فناوری پشت سر آنها بهبود یافته است.
با این حال، به گفته کیم، مهم ترین تغییر با به روز رس، الگوریتم، فناوری پشت آن است.
در حالی که خود دستورالعملهای کیفیت Google نشان میدهد که EAT بسته به ماهیت پرس و جو اهمیت بیشتری دارد (به ویژه آن دسته از جستارهایی که میتوانند به کاربر آسیب بزنند)، کیم واضح بود که نقش EAT در همه پرس و جوها بسیار مهم است.
لیلی ری، مدیر ارشد سئو و رئیس تحقیقات ارگ،ک در آمسیو دیجیتال، جایی که او رهبری استراتژیک را برای برنامه های مشتری SEO آژانس ارائه می دهد. لیلی که در خانوادهای از مهندسان نرمافزار، توسعهدهندگان وب و نویسندگان فنی متولد شده است، پیشینه فنی قوی، عادات عملکرد محور و خلاقیت آیندهنگر را برای همه برنامههایی که نظارت میکند به ارمغان میآورد. لیلی حرفه سئو خود را در سال 2010 در یک محیط راه اندازی سریع آغاز کرد و به سرعت وارد دنیای آژانس شد، جایی که به رشد و ایجاد یک بخش سئو برنده جوایز کمک کرد که کار با تأثیرگذاری بالایی را برای لیستی از افراد برجسته ارائه کرد. مشتریان، از جمله شرکت های Fortune 500. لیلی در زمینه های مختلف با تمرکز بر سایت های ،ده فروشی، تجارت الکترونیک، B2B و CPG کار کرده است. او عاشق غواصی در به روز رس، الگوریتم، تجزیه و تحلیل EAT، ارزیابی مسائل کیفیت و حل معماهای فنی SEO است. لیلی یک تیم برنده جایزه SEO را در Amsive Di،al رهبری می کند و از به اشتراک گذاشتن یافته ها و تحقیقات خود با صنعت سئو گسترده تر لذت می برد.