با تغییرات بسیار زیاد در چشم انداز دیجیتال، همگام شدن با آ،ین روندها و مجهز ماندن به جدیدترین ابزارها برای حدا،ر بهره وری ضروری است.
با تاکید بیشتر بر فناوری مورد استفاده تیم خود، در سال آینده به آژانس خود مزیت رقابتی بدهید.
برای بررسی کامل نحوه اولویتبندی آژانسهای بازاریابی دیجیتال برای سال آینده، این مطلب را بخو،د گزارش کامل.
2. با به روز ، پیشنهادات خدمات بازاریابی دیجیتال خود، رشد آژانس را در سال 2023 ادامه دهید
طبق نظرسنجی CallRail، 98% آژانس ها موافق هستند که عرضه های جدید برای رشد سال آینده ضروری خواهد بود. این گزارش وضعیت فعلی پیشنهادات آژانس و همچنین خدمات جدیدی را که آنها قصد دارند در سال 2023 ارائه دهند، تشریح می کند.
متداول ترین خدمات ارائه شده توسط آژانس های امروزی عبارتند از:
- خدمات کامل دیجیتال.
- خدمات برندینگ
- آموزش فروش.
- خدمات خلاقانه
- بازاریابی ایمیلی.
- طراحی و توسعه وب سایت.
این یک تغییر بزرگ از سال 2021 است که در آن آژانس ها بیشترین تأکید را بر بازاریابی رسانه های اجتماعی دارند.
همچنین در سال گذشته در مقایسه با سال 2022 تمرکز قابل توجهی روی اتوماسیون بازاریابی وجود داشت.
“در حالی که 90٪ از آژانس ها گفتند که از موقعیت خود در بازار راضی هستند، این مانع از اضافه ، پیشنهادات جدید آنها نمی شود. برای کمک به رشد بیشتر، 91 درصد از آژانس ها خدماتی را در 12 ماه گذشته اضافه کرده اند – بیشتر آنها دیجیتالی هستند.
برترین خدمات آژانس جدید شامل موارد زیر است:
- طراحی و توسعه وب سایت.
- اجتماعی پولی
- خدمات کامل دیجیتال.
- SEM / تبلیغات جستجوی پولی.
- خدمات خلاقانه
اگر به دنبال ارتقای آژانس خود در سال 2023 هستید، اکنون زمان آن فرا رسیده است که به این فکر کنید که چگونه می تو،د پیشنهادات خود را گسترش دهید و حتی بیشتر از نیازهای مشتریان خود را برآورده کنید.
آیا می خواهید در مورد چگونگی بهبود خدمات ارائه شده توسط آژانس ها در سال آینده بیشتر بد،د؟ دانلود کنید گزارش کامل برای آمار و داده های دقیق تر
3. این 5 کلید را برای جذب مشتری موفق و حفظ مشتری امتحان کنید
بر اساس گزارش CallRail، 95% آژانس ها می گویند که آنها به اه، رشد خود در سال دست یافته اند.
با این حال، بیشتر آژانسها فقط به دلیل جذب و حفظ مشتری ثابت نگه میدارند – نه پیشروی.
در سال 2022، آژانس ها به طور متوسط نرخ حفظ مشتری 44٪ را گزارش ،د که نسبت به نرخ 53٪ در سال 2021 کاهش یافته است.
علاوه بر این، 79 درصد از بازاریابان آژانس گفتند که فکر می کنند جذب مشتری در سال 2023 نسبت به سال جاری چالش برانگیزتر خواهد بود و 81 درصد نیز همین موضوع را برای حفظ مشتری پیش بینی می کنند.
بنابراین، چگونه بازاریابان می توانند برای یک سال پربار 2023 بر این چالش ها غلبه کنند؟
گزارش نشان می دهد که روابط آژانس و مشتری کلید خواهد بود برای حفظ موفقیت آمیز سال آینده
وقتی صحبت از حفظ مشتریان می شود، آژانس ها از روش های متعددی در سال گذشته استفاده ،د. مهمترین روشهای مورد استفاده در دوران رکود اقتصادی عبارتند از:
- افزایش ارتباطات/شفافیت با مشتریان موجود.
- ارائه خدمات جدید اضافه شده است.
- افزایش نقاط تماس با مشتریان
- افزایش تلاش برای گزارش دهی
- گزینه های پرداخت انعطاف پذیر اضافه شده است.
اگر هدف شما افزایش نرخ حفظ مشتری در حرکت رو به جلو است، بسیار مهم است که آژانس شما تجربه مشتری را در اولویت قرار دهد. هر چه مشتریان شما نسبت به کار با شما احساس بهتری داشته باشند، احتمال بیشتری وجود دارد که در کنار شما باقی بمانند.
با توجه به جذب مشتری، منابع برتری که آژانسهای بازاریابی در آن مشتری پیدا میکنند، رسانههای اجتماعی و مشارکتهای فناوری هستند و به دنبال آن کنفرانسها/رویدادهای صنعت، ارجاعها و فهرستهای راهنما هستند.
برای اطلاعات جامع تر در مورد نحوه یافتن و نگهداری مشتریان توسط آژانس ها، دریافت کنید کپی گزارش شما.
4. گزارش و اندازه گیری بازگشت سرمایه بازاریابی برای اثبات ارزش خود
با وجود عوامل متعددی که در چند سال گذشته بر آژانسهای بازاریابی تأثیر گذاشتهاند، مانند شرایط همهگیر، عوامل استرس زای اقتصادی و تغییر روندهای فناوری، ا،ر آژانسها سال 2022 قوی را گزارش کردهاند و با خوشبینی به سال 2023 نگاه میکنند.
با این حال، برای حفظ این خوشبینی و دستیابی به اه،ی که برای خود تعیین کردهاند، آژانسها باید با روندهای بازاریابی جدید و کانالهای در حال تحول همراه باشند و در عین حال با چالشهایی مانند جذب و حفظ مشتری، عدم اطمینان اقتصادی مستمر، و اثبات بازگشت سرمایه به مشتریان خود مق، کنند. “
بخشی از اطمینان از رضایت مشتری برای حفظ بیشتر، نشان دادن ارزش و اثربخشی آژانس شما است – اندازه گیری بازگشت سرمایه (ROI) برای تلاش های بازاریابی شما یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار است.
پیگیری معیارهای موفقیت و اندازه گیری نتایج کمپین برای حفظ شفافیت با مشتریان شما ضروری است.
چگونه می تو،د میزان تأثیر آژانس خود را به مشتریان خود نشان دهید؟
حتی زم، که نتایج مورد نظر را ارائه کرده اید، اگر داده ها را برای پشتیبان گیری از آن ارائه نکنید، مشتریان شما ممکن است ارزشی را که آژانس شما ایجاد می کند تجدید نظر کنند.
به گزارش CallRail، 80% آژانسهای بازاریابی موافق هستند که گزارشدهی برای خدمات مشتریان آنها ضروری است و 85 درصد معتقدند که اثبات بازگشت سرمایه به مشتریان کلید رشد در سال 2023 خواهد بود.
این داده ها همچنین نشان می دهد که 51 درصد از آژانس ها می گویند که قصد دارند ابزارها و فناوری های جدیدی را برای کمک به اثبات بازگشت سرمایه کمپین در سال آینده اتخاذ کنند.
اگرچه 78 درصد از بازاریابان ادعا می کنند که از پشته فناوری آژانس خود راضی هستند، بسیاری از متخصصان آژانس هنوز فضایی برای بهبود و دلایلی برای سرمایه گذاری می بینند.
فناوری به وضوح نقش اصلی را در بازاریابی آژانس امروزی ایفا می کند.
نه تنها برای بقای آژانس ضروری است، بلکه بازاریابان برای کمک به تصمیمگیری، فناوری را نیز ارزشمند میدانند.
ناگفته نماند، مشتریان بیشتر به سمت آژانسهایی جذب میشوند که مجموعه جامع مارکت و ابزارهای تحلیل بازاریابی رقابتی را ارائه میدهند.
82 درصد از آژانس ها گفتند که در سال 2022 از فناوری بازاریابی جدید برای ردیابی بازگشت سرمایه کمپین و همچنین سایر معیارها استفاده ،د.
ROI تنها معیار مهم نیست. به گفته 79 درصد از بازاریابان آژانس، تجزیه و تحلیل بازاریابی همچنین کلید تعیین موفقیت یک روند یا تاکتیک است.
دانلود گزارش کامل برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد مزایای گزارش و اندازه گیری بازگشت سرمایه برای مشتریان خود.
5. پیش بینی آژانس: سال آینده روی چه چیزی تمرکز کنیم
از آنجایی که بسیاری از شهرت آنها به همگامی با روندهای بازاریابی مرتبط است، آژانس ها تلاش زیادی برای یادگیری در مورد آنها انجام می دهند.
برای کمک به برنامه ریزی استراتژی بازاریابی 2023 خود، پیگیری و یادگیری از آ،ین روندها مهم است.
گزارش کال ریل نشان میدهد که برخی از رایجترین راههایی که آژانسها در صدر روندها قرار میگیرند، شامل پیوستن به انجمنهای بازاریابی، همگام شدن با پیشنهادات رقبا و شرکت در رویدادهای صنعت است.
بسیاری از آژانسها همچنین گزارش دادند که به پاد،تهای بازاریابی گوش میدهند، وبلاگها/خبرنامهها/مقالات صنعتی را میخوانند و دورههای آنلاین را برای همگام شدن با روندها میگذرانند.
در حالی که برخی از گرایش ها توسط بازاریابان آژانس ها مد محسوب می شوند، مانند هوش مصنوعی، جستجوهای بدون کلیک، سئوی محلی و اتوماسیون، روندهای خاصی وجود دارد که آژانس ها فکر می کنند طول، مدت خواهند بود، مانند:
- بازاریابی متاورس
- شخصی سازی.
- جوامع مشتری
- جستجوی صوتی.
- جستجوی بصری
- بازیگونهسازی.
- محتوای ویدئویی فرم کوتاه.
- تبلیغات OTT (Over-The-Top/Streaming).
بر اساس این گزارش، آژانس ها همچنین در حال برنامه ریزی برای اجرای استراتژی های بازاریابی جدید در سال 2023 هستند، از جمله:
- جستجوی بصری
- جوامع مشتری
- بازاریابی متاورس
- شخصی سازی.
- محتوای ویدئویی فرم کوتاه.
داشتن آگاهی از آنچه که آژانسهای دیگر روی آن تمرکز خواهند کرد، به شما کمک میکند تا در صنعت رقابت کنید. وارسی راهنمای کامل CallRail برای نگاهی انحصاری به آنچه همتایان شما برای سال آینده برنامه ریزی می کنند.
با این بینش های بازاریابی، استراتژی 2023 خود را اصلاح کنید
گزارش کال ریل تمام بینش های صنعت مورد نیاز برای اطلاع رس، استراتژی 2023 خود را دارد. دریابید که آژانس های بازاریابی دیجیتال برای سال آینده چه چیزی را در نظر گرفته اند و در مسیر درست موفقیت قرار بگیرید.
از آنجایی که آژانسها تغییرات بزرگی را برای بازاریابی در آینده پیشبینی میکنند، آنها همچنین با سرمایهگذاری در ابزارها، فناوری و تجزیه و تحلیل بازاریابی، گامهایی برای سازگاری برمیدارند.
اگر آژانس شما به آینده نگاه می کند، پلتفرمی مانند CallRail را در نظر بگیرید که تلاش های بازاریابی را متحد می کند تا کمک به مشتریان خود را آسان تر کند و ارزش آژانس شما را نشان دهد.
آیا می خواهید در مورد جهت گیری آژانس ها در سال آینده بیشتر بد،د؟ دانلود کنید کتاب الکترونیکی و شروع به تحقق اه، تجاری خود کنید.
شما همچنین می تو،د امتحان کنید ابزار ردیابی تماس CallRail امروز به صورت رایگان
منبع: https://www.searchenginejournal.com/2023-di،al-marketing-insights-callrail-spcs/473697/