6 تکنیک لینک سازی برای تجارت الکترونیک

صفحه منبع یک صفحه وب است که به طور خاص برای فهرست ، و پیوند دادن به منابع، ابزارها یا محتوای ارزشمند مرتبط با موضوع یا صنعت خاصی طراحی شده است.

اطلاعات تماس صاحبان وب سایت یا سازندگان محتوا را در هر سایت، مانند آدرس ایمیل یا فرم های تماس از سایت، پیدا کنید.


برای سایت های تجارت الکترونیک، هدایت ترافیک به صفحات دسته بندی، برند و محصولات می تواند منجر به بازده بیشتر شود.

اما ،ب لینک به این صفحات پیچیده است زیرا بسیاری از ناشران با بالاترین کیفیت ترجیح می دهند به محتوای اطلاعاتی پیوند دهند.

اما دریافت لینک مستقیم به این صفحات می تواند برای بسیاری از سئوکاران داخلی وقت گیر باشد.

هنگامی که فهرستی از آدرس‌های اینترنتی با نام‌های تجاری نامرتبط تهیه کردید، می‌تو،د از ابزار تجزیه و تحلیل دسته‌ای Ahrefs برای جمع‌آوری اطلاعات بیشتر در مورد هر وب‌سایت استفاده کنید.

قبل از پخش، به چند ،مت از پاد،ت گوش دهید تا قالب، سبک و لحن نمایش را بهتر درک کنید.

زمین خود را توسعه دهید

ایجاد پیوند تصویر مع، شامل یافتن وب سایت هایی با استفاده از تصاویر شما بدون ذکر منبع یا پیوند من، است.

از طریق ایمیل یا توییتر با میزبان یا تهیه کننده پاد،ت تماس بگیرید. صحبت خود را مختصر، شخصی و حرفه ای نگه دارید.

6. رتبه بندی صفحات آماری مدیریت شده

با استفاده از این استراتژی‌ها، ،ب‌وکارهای تجارت الکترونیک می‌توانند بر چالش‌های مرتبط با پیوند تجارت الکترونیک غلبه کنند و دید موتور جستجوی خود را بهبود بخشند.

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


فرآیند ایجاد لینک صفحه منبع معمولاً شامل مراحل زیر است:

محتوای من، لینک خود را شناسایی کنید

کیفیت و ارتباط صفحات منابعی که پیدا می کنید را تجزیه و تحلیل کنید. به دنبال صفحاتی با اعتبار دامنه بالا، تعامل کاربر خوب و محتوای مرتبط باشید.

یک ایمیل ارتباطی شخصی سازی کنید

صفحات منبعی را در حوزه یا صنعت خود جستجو کنید که ممکن است علاقه مند به پیوند دادن به محتوای شما باشد. می‌تو،د برای جستجوهایی مانند اینها در گوگل جستجو کنید (کلمه کلیدی یا موضوع مورد نظر خود را جایگزین کلمه کلیدی کنید):

  • “کلمه کلیدی” + “منابع”
  • “کلمه کلیدی” + “پیوندهای مفید”
  • “کلید واژه” + “منابع مفید”
  • “کلمه کلیدی” + “پیوندها”

صفحات منبع را ارزیابی کنید

یافتن تصاویری که به درستی نسبت داده نشده اند نسبتاً ساده است اما همچنان زمان بر است.

تصاویر اصلی خود را شناسایی کنید

فهرستی از آمارها را از وب‌سایت‌های داده‌های ،تی یا مطالعات داده‌های اولیه تهیه کنید و زم، را صرف جمع‌آوری آن‌ها برای خواننده کنید تا مجبور نباشند.

رتبه بندی صفحات دسته، محصول یا برند در نتایج جستجوی گوگل برای ،ب و کارهای تجارت الکترونیک ضروری است تا نرخ تبدیل بالایی داشته باشند. با این حال، ایمن سازی بک لینک های با کیفیت بالا به این صفحات به دلیل ماهیت تجارت الکترونیک می تواند چالش برانگیز باشد.

روی کادر تأیید کنار هر وب‌سایتی که می‌خواهید در پایگاه داده خود اضافه کنید کلیک کنید و روی «افزودن مشتریان بالقوه انتخاب شده» کلیک کنید.

5. مصاحبه های پاد،ت

با ظاهر شدن در یک پاد،ت، جایگاهی را که می خواهید به آن برسید و اه،ی را که می خواهید به آن برسید مشخص کنید.

دایرکتوری های پاد،ت را تحقیق کنید

نام تجاری بدون پیوند مقاله یا صفحه وب موجودی است که نام برند شما، مارک هایی که می فروشید یا نام اعضای تیم را ذکر می کند اما پیوند فعالی که به سایت شما اشاره می کند ندارد. این گزینه ها برای ایمن ، پیوندها به صفحه اصلی یا صفحات مارک کار می کنند.

سایت‌های تجارت الکترونیک همیشه منابع زیادی برای انجام مطالعات منحصر به فرد ندارند، بنابراین یک راه ساده برای اجرای این کار، مدیریت صفحات آماری است.

ابزارهای زیادی می توانند به شما در یافتن لیست سایت ها کمک کنند، اما همه به شما اجازه نمی دهند لیست خود را آپلود کنید و سپس دسترسی به مخاطبین را مدیریت کنید.

علاوه بر این، سایت‌های وابسته با پروفایل‌های پیوند قوی به محتوای طول،، اغلب از برندهای معتبر پیشی می‌گیرند.

با شناسایی یا ایجاد محتوای با کیفیت، ارزشمند و آموزنده در وب سایت خود شروع کنید که به خوبی با صفحات منبع مطابقت داشته باشد.

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.


منبع: https://searchengineland.com/6-link-building-techniques-for-ecommerce-395224

بسیاری از سایت‌های تجارت الکترونیک نیز محتوای مفید و طول، نمی‌سازند، زیرا وبلاگ‌ها و مراکز محتوا تمایل به فروش مستقیم ندارند و اغلب ماه‌ها طول می‌کشد تا رتبه‌بندی شوند.

در سئوی تجارت الکترونیک، دسته بندی رتبه بندی، صفحات محصول یا برند باید تمرکز اصلی ا،ر تلاش ها باشد.

یک طرح قانع کننده بسازید که نشان دهد چرا میهمان ارزشمندی در پاد،ت خواهید بود.

من متوجه شده ام که Pitchbox برای این کار خوب عمل می کند، اما می تو،د از ابزارهایی مانند Buzzstream نیز استفاده کنید که بسیار ارزان تر است.

می‌تو،د با استفاده از Google Alerts یا Ahrefs، نام‌های تجاری بدون پیوند را پیدا کنید.

Google Alerts را تنظیم کنید

بیایید این تکنیک های لینک سازی تجارت الکترونیک را به طور عمیق بررسی کنیم.

1. نام تجاری بدون پیوند

حتماً یک معرفی مختصر از خودتان، حوزه تخصصتان و اینکه چرا برای نمایش من، هستید را وارد کنید. همچنین، هر موضوع مرتبطی را که می تو،د در مورد آن بحث کنید یا دیدگاه منحصر به فردی ارائه دهید، ذکر کنید.

طرح خود را بفرستید

به دنبال دایرکتوری های پاد،ت باشید که مربوط به حوزه یا صنعت شما هستند و لیستی از پاد،ت های بالقوه ای که می خواهید ارائه دهید تهیه کنید.

تصاویری را در وب سایت خود انتخاب کنید که اصلی و منحصر به فرد هستند، مانند اینفوگرافیک، تصاویر سفارشی، یا ع، های با کیفیت و سفارشی.

جستجوی ع، مع، را انجام دهید

اما سئوکاران راه هایی برای غلبه بر موانع رایج ایجاد لینک تجارت الکترونیک پیدا کرده اند.

  • ساخت لینک مبتنی بر محتوا همراه با پیوندهای داخلی برای تجارت الکترونیک، پیوندهایی را به صفحات هدف شما به صورت غیرمستقیم ارائه می دهد. این مهم است زیرا محتوای طول، تولید می کند تا 70 درصد لینک بیشتر نسبت به محتوای کوتاه
  • ساخت لینک های صفحه اصلی یا لینک های تصویر پروفایل از طریق پست مهمان، حضور مهمان پاد،ت، روابط عمومی و وبینارها. به طور معمول، شما می تو،د سایت یا پاد،تر را برای پیوند به صفحه اصلی سایت و حتی پیوندی به هد شات خود که در وب سایت شما میزب، شده است، دریافت کنید.
  • پرداخت برای پیوندها در حال حاضر مانند همیشه رایج است، اما مهم است که توجه داشته باشید که مخالف است دستورالعمل های هر،مه لینک گوگل
  • فهرستی از روابط با ناشران ایجاد و حفظ کنید. کمپین های ایمیل سرد معمولاً دارای نرخ پاسخ هستند زیر 10%، بنابراین داشتن مخاطبی که می داند با نرخ پاسخ بالاتر در زمان شما صرفه جویی می کند.
  • محتوایی را بیابید که قبلاً نام تجاری شما یا مارک هایی را که می فروشید با ذکر نام تجاری بدون پیوند ذکر می کند.

یک ایمیل مودبانه و شخصی برای صاحب یا ویرایشگر وب‌سایت بنویسید که در آن توضیح دهید که چه ،ی هستید و چرا فکر می‌کنید محتوای شما افزودنی ارزشمند به صفحه منبع آنها است.

برای غلبه بر این چالش‌ها، می‌تو،د لینک‌سازی مبتنی بر محتوا، پیوند داخلی استراتژیک و تکنیک‌های توسعه خلاقانه را ،یب کنید.

از یک موتور جستجوی ع، مع، مانند Google Images یا TinEye برای یافتن وب سایت هایی که از تصاویر شما استفاده کرده اند استفاده کنید.

نتایج را تجزیه و تحلیل کنید

در داشبورد Pitchbox، روی تب “Campaigns” کلیک کنید و “Create New Campaign” را انتخاب کنید.

لیست وب سایت ها را به صورت دستی بررسی کنید و بررسی کنید که آیا آنها منبع من، و پیوندی به سایت شما ارائه کرده اند یا خیر.

اطلاعات تماس را جمع آوری کنید

Pitchbox یک ابزار توسعه و ایجاد پیوند است که یافتن وب‌سایت‌های بالقوه برای ارتباط با آنها، خودکارسازی دسترسی و مدیریت روابط را ساده می‌کند.

این می‌تواند شامل پست‌های وبلاگ، مقاله‌ها، آموزش‌ها، راهنماها، اینفوگرافیک‌ها، ابزارها یا دیگر انواع محتوایی باشد که برای کاربران ارزش قائل می‌شوند.

صفحات منابع مرتبط را پیدا کنید

می‌تو،د از جستجوی داخلی Pitchbox استفاده کنید، فهرستی را از ابزار دیگری مانند Ahrefs یا Semrush وارد کنید یا وب‌سایت‌ها را به صورت دستی اضافه کنید.

  • اگر جستجوی داخلی Pitchbox را انتخاب کنید، کلمات کلیدی مورد نظر خود را وارد کنید و روش جستجوی مورد نظر خود را انتخاب کنید (مانند “بلاگر”، “صفحه منبع” یا “پست مهمان”). سپس Pitchbox لیستی از وب سایت های مرتبط را برای کمپین شما ایجاد می کند.
  • اگر ترجیح می‌دهید فهرستی از وب‌سایت‌ها را وارد کنید، فهرست را از ابزار سئوی دلخواه خود در قالب CSV صادر کنید و سپس فایل را در Pitchbox آپلود کنید.

مشتریان بالقوه خود را بررسی و فیلتر کنید

در برگه “Prospects” کمپین خود، روی “Add Prospects” کلیک کنید و روشی را برای یافتن وب سایت های بالقوه برای گنجاندن در پایگاه داده خود انتخاب کنید.

با تنظیم Google Alerts برای نام تجاری خود و انواع آن شروع کنید. هر زمان که نام تجاری شما به صورت آنلاین ذکر شود، با این کار یک اعلان ایمیل برای شما ارسال می شود.

یک نام برای کمپین خود وارد کنید و نوع کمپین مورد نظر خود را انتخاب کنید (مانند “Blogger Outreach” یا “Link Building”).

تنظیمات کمپین خود را پیکربندی کنید

سپس می‌تو،د بررسی کنید که ذکر شده حاوی پیوندی به وب‌سایت شما است یا خیر، و در غیر این صورت، برای درخواست پیوند با مالک سایت تماس بگیرید.

از ابزار Ahrefs Content Explorer و Batch Analysis استفاده کنید

می‌تو،د از نمونه‌های ارائه شده قبلی استفاده کنید یا برای یافتن فهرست‌های اضافی در گوگل جستجو کنید.

،مت ها را گوش کنید

حتماً به مزایای خاصی که محتوای شما ارائه می دهد و اینکه چگونه برای مخاطبان آنها مفید است اشاره کنید.

4. ایجاد پایگاه داده از ناشران

همانطور که در تصویر زیر می بینید، این است لیستی از 50 آمار و حقایق دیوانه کننده رتبه بندی برای “آمار محصولات تبلیغاتی”، و در نتیجه، پیوندها را به طور طبیعی با جستجوی رو،مه نگاران و وبلاگ نویسان برای ارجاع، ایمن می کند.

آمار محصولات تبلیغاتی

نتیجه

این یکی از روش های مورد علاقه من برای ایمن سازی پیوندها برای سایت های تجارت الکترونیک است.

می تو،د از معیارهای داخلی Pitchbox مانند اعتبار دامنه (DA) برای کمک به ارزیابی کیفیت هر وب سایت استفاده کنید.

می‌تو،د از فهرست‌های راهنمای پاد،ت ساده برای راه‌اندازی پاد،ت خود یا پیدا ، یک سرویس رزرو پاد،ت استفاده کنید. آماده شدن برای پاد،ت می تواند زمان زیادی را صرف کند، بنابراین می خواهید چند پاد،ت هدفمند پیدا کنید که بیش از حد به جایگاه شما مرتبط هستند.

نرخ تبدیل در سرتاسر سایت برای تجارت الکترونیک حدود 2 تا 3 درصد است، اما صفحات محصول می تواند به بیش از 30٪ برسد (متوسط ​​7%) در سناریوی درست.

ا،پلورر محتوای Ahrefs می تواند به شما کمک کند نام تجاری خود یا مارک هایی که می فروشید را پیدا کنید.

این به شما کمک می کند تا برای فرصت های ایجاد لینک با کدام وب سایت ها تماس بگیرید.

  • در منوی بالای Ahrefs به “بیشتر” بروید و روی “تحلیل دسته ای” کلیک کنید.
  • فهرست نش،‌های اینترنتی را با نام‌های نام تجاری بدون پیوند جای‌گذاری کنید و روی «شروع تجزیه و تحلیل» کلیک کنید.
  • پس از تکمیل تجزیه و تحلیل، می تو،د معیارهایی مانند رتبه دامنه (DR)، رتبه Ahrefs (AR) و تعداد دامنه های ارجاع دهنده برای هر وب سایت را مشاهده کنید. از این معیارها برای اولویت بندی با سایت هایی که برای فرصت های ایجاد لینک با آنها تماس بگیرید، استفاده کنید.

فقط این مراحل را دنبال کنید:

  • به حساب Ahrefs خود وارد شوید و در منوی بالا بر روی “Content Explorer” کلیک کنید.
  • نام برند خود را در نوار جستجو تایپ کرده و Enter را فشار دهید.
  • فیلتر «یک مقاله در هر دامنه» را اعمال کنید تا از نتایج متعدد از یک وب سایت جلوگیری کنید.
  • فهرست مقالاتی که نام تجاری شما را ذکر می کنند صادر کنید.
  • لیست صادر شده را مرور کنید و به صورت دستی بررسی کنید که آیا هر نامگذاری پیوندی به وب سایت شما دارد یا خیر. می‌تو،د از تابع «یافتن» در مرورگر خود (Ctrl + F یا Command + F) برای جستجوی نام برند خود استفاده کنید و بررسی کنید که آیا پیوند داده شده است یا خیر.

تنظیمات کمپین خود را سفارشی کنید، مانند حساب ایمیلی که برای اطلاع رس، استفاده می کنید و دامنه هایی که می خواهید حذف کنید (به ،وان مثال، رقبا یا سایت هایی که قبلاً با آنها ارتباط برقرار کرده اید).

یک جستجوی احتمالی انجام دهید

سعی کنید از طریق S،cher، Podbean، یا TuneIn جستجو کنید و دسترسی سفارشی ایجاد کنید.

جایگاه خود را شناسایی کنید

در اینجا نحوه ایجاد پایگاه داده از سایت ها با استفاده از Pitchbox آورده شده است:

یک کمپین جدید راه اندازی کنید

هنگامی که فهرستی از وب‌سایت‌های بالقوه تهیه کردید، فهرست را مرور کنید و سایت‌های نامربوط یا بی‌کیفیت را فیلتر کنید.

این مقاله شش تاکتیک موثر ایجاد لینک برای برندهای تجارت الکترونیک امروزی را پوشش می دهد.

ساخت لینک تجارت الکترونیک
تصویر توسط نویسنده با استفاده از Bing Image Creator

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است