به اندازه کافی جالب توجه است که ما ثابت می کنیم کیفیت لینک بیلدینگ با گذشت زمان نتایج قویتری به دست میآورد، احتمالاً زیرا گوگل همچنان تاکتیکهای لینکسازی با کیفیت پایین را کاهش میدهد. ، همیشه به بالا می رود.
مدیریت و همگام شدن با آن می تواند دشوار باشد، به خصوص برای وب سایت های تجارت الکترونیک بزرگ و سایر وب سایت های بسیار بزرگ با صفحاتی که به طور منظم می آیند و می روند.
پیوند داخلی به شما این امکان را می دهد که متن لنگر پیوند داخلی را به صفحات جداگانه تغییر دهید و رتبه آنها را برای حجم بیشتری از کلمات کلیدی افزایش دهید.
در دنیای ایده آل، وب سایت های دیگر در عمودی شما به شما پیوند می دهند – این یک تن، طبیعی است. برای بسیاری از شما، اینها اغلب رقبای شما هستند و پیوندهایی برای دستیابی به آنها بعید است.
در حالی که رتبه بندی ارگ،ک اولویت اصلی است، همه فرصت های املاک و مستغلات دیگر را در صفحه 1 نادیده نگیرید. برای به حدا،ر رساندن دید SERP خود به یک محتوا، تصویر، ویدئو و طرح طرح بهینه نیاز دارید.
افسانه 6: لینک سازی مرده است!
ما این فریاد را بارها و بارها در طول سالها شنیدهایم.
بدیهی است که گوگل هنگام تصمیم گیری در مورد نحوه رتبه بندی وب سایت ها یا برخورد با لینک های آنها از هیچ یک از این امتیازات استفاده نمی کند.
مردم اغلب پیوندها را به ،وان “پاسخ جادویی” می بینند تا به آنها در رتبه بندی بهتر کمک کند. و در برخی شرایط، این پیوندها هستند که آنها بیشترین نیاز را دارند. اما توانایی لینکها برای عبور حدا،ر مقدار مفروضات زیادی در ارتباط با آن است.
یک پیوند از یک دامنه کم امتیاز مانند یک کتابخانه شهری یا سایت منبع مرتبط نه تنها می تواند ارزش پیوند را منتقل کند. می تواند ترافیک مستقیم را نیز هدایت کند.
همچنین به شما امکان می دهد مکان نمایش لینک ها در سرتاسر وب سایت خود را کنترل کنید و یک مسیر ناوبری ثانویه برای کاربران و ربات گوگل فراهم کنید.
این همچنین به شما امکان میدهد دامنههای قدرتمندی را برای منبعیابی لینکها پیدا کنید (حجمهایی که بک لینکهای باکیفیت زیادی به آنها اشاره میکنند)، بنابراین ارزش لینک بیشتری را به شما منتقل میکند.
این راه حل ها ،ری از ،یدن گوگل دارند. مجموعه دادهها و الگوریتمهای آنها همگی با یکدیگر متفاوت هستند و هنگام تعیین امتیاز سایت، چیزهای زیادی از دست میدهند.
مورد دوم به ویژه هنگامی که سایت شما شروع به رتبه بندی در صفحه 1 کند صادق است. اگر تجربه کاربری ضعیفی ارائه دهید، بعید است برای مدت طول، در آنجا بم،د.
حقیقت این است که بهینهسازی پیوند داخلی یکی از سریعترین راهها برای افزایش دید SERP است، بهویژه برای عبارات کلیدی می، و بلند.
لینک بیلدینگ یکی از بدفهم ترین جنبه های یک استراتژی بازاریابی دیجیتال موثر است. از آنجایی که مقیاس بندی صحیح آن دشوار است، برخی به طور کلی از آن اجتناب می کنند در حالی که برخی دیگر کار را برون سپاری می کنند و به بهترین ها امیدوارند. درست ، آن یا در داخل یا با یک شریک لینک سازی می تواند عملکرد سئوی شما را منجنیق کند. با این حال، در انجام این کار، برای موفقیت در دراز مدت باید از این افسانه ها و اشتباهات رایج لینک سازی اجتناب کنید.
افسانه 1: پیوندها باید حداقل DA یا سایر امتیازات را داشته باشند تا بتوانند مقدار را پاس کنند.
خبر خوب این است که پیشفرض گوگل در چند سال گذشته صرفاً نادیده گرفتن این نوع پیوندها در نمایه بک لینک شما بوده است نه اینکه شما را به خاطر آنها جریمه کند. با این حال، هنوز در موارد خاصی مجازات اعمال می شود، پس چرا وقتی گزینه های جایگزین وجود دارد، ریسک کنیم؟
TLDR: اگر در حال حاضر این نوع پیوندها را به دست می آورید، به خصوص در تعداد زیاد یا درصد زیادی از پروفایل بک لینک خود، وقت آن رسیده است که متوقف شوید.
امتیازات دامنه از ارائه دهندگان داده های مختلف اغلب از یکی به دیگری متفاوت است، بنابراین باید به چه ،ی تکیه کنید؟ ما با هیچ یک از آنها بحث نمی کنیم.
برای انجام این کار، شما نیاز به توسعه قوی دارید طرح محتوای قابل پیوند بر روی این مخاطبان متمرکز شده است، و به آنها چیزی می دهد که ارزش پیوند دادن را داشته باشد—در این مورد بیشتر در ویدیوی پیوند بالا.
افسانه 3: تکیه بر وبلاگ نویسی مهمان یا شبکه های پیوندی ارزش تلاش را دارد.
به ،وان مثال، Domain Aut،rity بهترین حدس Moz در مورد توانایی یک وب سایت برای رتبه بندی خود است و هیچ تأثیری بر توانایی وب سایت برای ارسال ارزش لینک به سایت های دیگر ندارد.
در بهترین حالت، زمان، دلار و سایر منابع را برای به دست آوردن آنها تلف کرده اید. در بدترین حالت، اگر سنگ بنای تلاش های شما برای لینک سازی باقی بمانند، می توانند باعث جریمه لینک شوند.
افسانه 4: پیوند داخلی چندان مهم نیست.
هنگامی که وب سایت هایی را برای ،ب لینک در نظر می گیرید، خارج از ،ب و کار اصلی خود فکر کنید و یک یا دو قدم دورتر به دنبال فرصت ها باشید.
بله، در حال حاضر ملاحظات رتبه بندی بیشتر از 10 سال پیش وجود دارد. و همانطور که قبلا ذکر شد، صفحه 1 گوگل اکنون بسیار متفاوت از آن زمان به نظر می رسد. این فرصتهای بهینهسازی اضافی را ارائه میکنند که پیوندها به تنهایی کمکی به آن نمیکنند، و از این نظر، مو، درست است.
وانمود کنید که بیمه عمر می فروشید. به جای تلاش برای دریافت لینک از سایر وبسایتهای بیمه عمر، میتو،د وبسایتهایی را در جایگاههای تکمیلی مانند زندگی سالم و برنامهریزی خانواده جستجو کنید، که عموماً منابع سنگینتری دارند.
اغلب، ده ها نتیجه وجود دارد که می توان قبل از رسیدن به نتیجه ارگ،ک شماره 1 روی آنها کلیک کرد، به خصوص در تلفن همراه. و پیوندها به تنهایی به شما در گرفتن بسیاری از این مکانها کمک نمیکنند.
با انجام این کار، کمیت و کیفیت مشتریان احتمالی پیوند می تواند ده برابر افزایش یابد و به شما کمک کند فرصت های ،ب لینک را که در غیر این صورت از دست می دادید، کشف کنید.
درباره نویسنده
بازاریابی اینترنتی Ninjas یک آژانس دیجیتال پیشرو است که در استراتژی سئو، لینک سازی، بازاریابی محتوا و بهینه سازی سرعت سایت تخصص دارد. تیم 50 نفره IMN که از سال 1999 توسط کهنه کار این صنعت، Jim Boykin رهبری می شود، در ایالت نیویورک مستقر است و نزدیک به 400 سال تجربه ،یبی را برای کمک به مشتریان خود در بهبود رتبه بندی جستجو و افزایش ترافیک ارگ،ک از Google به ارمغان می آورد.