59 درصد از جستجوگران اهمیت هوش مصنوعی در جستجو را نمی دانند

بنابراین بله، مردم واقعاً نمی دانند چه می خواهند یا به چه چیزی نیاز دارند.

مارکز براونلی، یوتیوب‌بر مشهور و منتقد عالی فناوری، نظرسنجی را در توییتر برای 6 میلیون دنبال‌کننده‌اش پست کرد و از آن پرسید که آیا ترجیح می‌دهید از Google همانطور که اکنون وجود دارد استفاده کنید یا بینگ با ChatGPT اضافه شده است. این نظرسنجی بیش از 320000 ارسال داشت و حدود 59٪ گفتند که ترجیح می دهند اکنون از Google استفاده کنند.

پاسخ توییت

توییت نمودار

بینگ در مقابل گوگل آی

در همین حال، وال استریت آن را دریافت می کند:

در اینجا آن نظرسنجی است توییتر:

نظرسنجی Bing Google Ai

ما الان اینجا هستیم و هیجان انگیز است.

بحث انجمن در توییتر.




منبع: https://www.seroundtable.com/poll-google-vs-bing-34881.html

در همین حال، به وضوح مایکروسافت آن را دریافت می کند و بله، گوگل آن را دریافت می کند، به همین دلیل است که آنها در اعلام Bard عجله ،د.

هوش مصنوعی در جستجو که توسط گوگل و بینگ نمایش داده شده است، اما بیشتر توسط بینگ، آینده جستجو است. جایگزین همه چیز نمی شود، اما تجربه جستجو را بسیار افزایش می دهد.

این فقط به من می گوید که حدود 60٪ از جستجوگران اهمیت هوش مصنوعی در جستجو را نمی دانند. Ab حدود 60 درصد از جستجوگران نمی دانند که چگونه هوش مصنوعی در این شکل می تواند جستجو و پاسخ ها، تکمیل کار و غیره را برای جستجوگر بهبود بخشد.

همونطور که گذاشتمش توییتر، یک خط استیو جابز، “مردم نمی دانند چه می خواهند تا زم، که آن را به آنها نشان دهید.” من آن را توییت کردم و یک خط حتی بهتر دریافت کردم:

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است