50 نکته ای که باید درباره Tumblr بدانید


Tumblr یکی از آن دسته از پلتفرم های رسانه های اجتماعی است که همه نام آن را شنیده اند، اما تعداد کمی از آن چیزی می دانند.

در حالی که ممکن است بسیاری ندانند دقیقا چیست، Tumblr یکی از محبوب ترین پلتفرم های وبلاگ نویسی است. اگر قبلاً در مورد آن چیزی نشنیده اید، باید پلتفرم را بررسی کنید.

در مورد نام تجاری شخصی، Tumblr مزایای منحصر به فردی را برای وبلاگ نویسان و مشاغل به طور ی،ان ارائه می دهد.

به ،وان مثال، این پلتفرم می تواند به نمایش خلاقیت خود یا ایجاد مخاطب از طریق محتوای با کیفیت و گزینه های سفارشی سازی کمک کند.

در این مقاله، درباره چیستی Tumblr بحث خواهیم کرد و نگاهی به ویژگی ها و مزایای برتر استفاده از Tumblr، از آموزش نوشتن تا ایجاد پاد،ت خواهیم انداخت.

Tumblr چیست؟

Tumblr یک پلتفرم میکروبلاگینگ برای به اشتراک گذاری ع،، موسیقی، ویدئو، لینک، نقل قول، GIF، متن و سایر رسانه های چندرسانه ای است. این سایت همچنین دارای ویژگی “واکنش ها” است که به کاربران امکان می دهد احساسات خود را در مورد چیزی که در وب سایت ارسال می شود بیان کنند.

برخلاف سایر پلتفرم ها، پروفایل های Tumblr بسیار قابل تنظیم هستند. برندها می‌توانند تم، طرح‌بندی، رنگ‌ها، فونت‌ها و موارد دیگر را سفارشی کنند. کاربران همچنین می توانند به روز رس، های یکدیگر را دنبال کنند و فیدهای RSS سفارشی را بر اساس علایق خود ایجاد کنند.

ایجاد یک حساب کاربری در Tumblr رایگان و راه اندازی آسان است. همه پست‌ها در Tumblr عمومی هستند و همه کاربران می‌توانند شما را دنبال کنند. هیچ گزینه پروفایل خصوصی مانند اینستاگرام و فیس بوک وجود ندارد.

کاربران می توانند متفاوت ایجاد کنند ویجت ها برای پروفایل هایشان

Tumblr با برنامه رایگان تلفن همراه، API غنی، ابزارهای طراحی سفارشی و جامعه پر جنب و جوش خود برجسته تر شده است.

50 واقعیت و آمار Tumblr

  1. Tumblr شروع شد 2007 به ،وان یک پلت فرم وبلاگ نویسی که به کاربران اجازه می دهد ع، ها، فیلم ها، پست های متنی و موارد دیگر را به اشتراک بگذارند.
  2. این سرویس پس از ،ید توسط Ya،o! در سال 2013 به مبلغ 1.1 میلیارد دلار.
  3. از سال 2017 تا 2019، Oath مالکیت این پلتفرم را قبل از ،ید توسط Verizon Media به عهده گرفت.
  4. در سال 2019، مالکیت دوباره به Automattic، یک شرکت مادر وردپرس که امروزه مالکیت آن را حفظ می کند، منتقل شد.
  5. دفتر مرکزی Tumblr در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا قرار دارد.
  6. وجود دارد 2437 کارمند در Tumblr.
  7. از بین کارمندانشان، 57% ،ن هستند
  8. ا،ر کارمند، که در Tumblr کار می کنند به طور متوسط ​​در شرکت می مانند 5.3 سال.
  9. بر فراز 556 میلیون وبلاگ در Tumblr میزب، می شوند.
  10. بسیاری از افراد مشهور و اینفلوئنسرها در تامب، پست می‌گذارند، اما این پلتفرم از همان نماد تأیید شده چک آبی که در اینستاگرام و توییتر می‌بینید استفاده نمی‌کند.
  11. درآمد سالانه Tumblr بین 75-100 میلیون دلار.
  12. تامب، دارد صدها از شرکا و هزاران اثر هنری سفارشی.
  13. وجود دارد 171 میلیارد پست های امروز در Tumblr.
  14. افراد می توانند در Tumblr in پست کنند 18 زبان مختلف.
  15. با وجود اینکه مدتی است که در آنجا حضور دارند، 61 درصد از کاربران جدید Tumblr Gen Z هستند و 48 درصد از کاربران فعال آنها Gen Z هستند.
  16. Tumblr است سومین وبلاگ نویسی محبوب پلت فرم در ایالات متحده، کانادا و بریت،ا
  17. و سومین وبلاگ نویسی محبوب پلتفرم در اینترنت به طور کلی
  18. 45.94٪ ترافیک Tumblr از ایالات متحده ناشی می شود
  19. برای ،، که تازه وارد وبلاگ Tumblr شده‌اند، یک پیشنهاد می‌دهند راهنما در مورد نحوه شروع پست ،
  20. این موضوعات داغ روز در Tumblr، درست مانند هر سایت دیگری، از Legend of Zelda گرفته تا سیاست های بریت،ا، متنوع هستند.
  21. با توجه دسته های علاقه، بیشتر مردم درباره بازی های ویدیویی، کنسول ها و لوازم جانبی بحث می کنند. آنها همچنین در مورد کامپیوتر، الکترونیک، اخبار و موضوعات مربوط به دانشگاه ها بحث می کنند.
  22. برخی از وبلاگ های Tumblr رقبای برتر شامل توییتر، پینترست و اینستاگرام است.
  23. فرصت های تبلیغاتی متعددی در Tumblr وجود دارد، از جمله تجربیات تبلیغات بومی و فرصت های سفارشی.
  24. Tumblr یک شرکت خصوصی است.
  25. در یک نظرسنجی اخیر، 70 درصد از کاربران اظهار داشتند که از عملکرد Tumblr راضی هستند. دو رتبه برتر بالای این رتبه‌بندی پینترست و یوتیوب با ۷۶ درصد امتیاز رضایت مشتری بودند.
  26. تامب، دارد 135 میلیون کاربران فعال ماهانه
  27. در اوایل سال جاری، افزایشی در بازدید از Tumblr وجود داشت 291.7 میلیون بازدید در ماه مه
  28. Tumblr به خود می بالد که فضایی فراگیر برای همه برای به اشتراک گذاشتن نظرات خود است بیان می کند“Tumblr همان چیزی است که شما می خواهید.”
  29. علاوه بر توانایی ارسال وبلاگ های روزانه، Tumblr همچنین یک وبلاگ زنده به این ترتیب کاربران می توانند به ،وان رویدادها یا چیزهایی که در زمان واقعی اتفاق می افتد وبلاگ کنند.
  30. ا،ر مردم (69%) از Tumblr در دستگاه های تلفن همراه خود استفاده می کنند و 31٪ از این پلت فرم در وب استفاده می کنند.
  31. در یک نظرسنجی اخیر، هنگامی که شبکه های اجتماعی بر اساس آگاهی از برند در ایالات متحده رتبه بندی شدند، 58% از مردم پلت فرم را تشخیص دادند.
  32. بیشترین تعداد کاربر، که از وب بازدید می کنند در ایالات متحده است 46.37٪.
  33. این توسط کاربران بریت،ا و کانادا در وب در آدرس دنبال می شود 5.94٪ و 5.07 درصد.
  34. استرالیا این را در 3.2٪ و سپس آلمان با 3.1٪.
  35. که در 2018، Tumblr محتوای بزرگسالان را در پلتفرم خود ممنوع کرد، یک حرکت قطبی.
  36. قابل ، ، پیشنهاد می‌کند که “وطن فندوم تامب، است.”
  37. و آستانه بیان می‌کند که «چیزهایی که در Tumblr اتفاق می‌افتد برای هر پلتفرم اجتماعی دیگری کاملاً منحصربه‌فرد است».
  38. اطراف وجود دارد 9.7 میلیون پست های روزانه در Tumblr.
  39. این جمعیت شناسی برای کاربران برتر Tumblr به 33.04٪ از سنین 18-25، 31.44٪ از 25-34، و 16.10٪ بین 35-44 سال ت،یم می شود.
  40. از بین این کاربران، 41.41% شناسایی به ،وان زن و 58.59 درصد به ،وان مرد.
  41. Tumble دارای نرخ پرش است 42.67٪.
  42. مانند سایر پلتفرم‌ها مانند فیس‌بوک، کاربران می‌توانند محتوا را لایک کنند و دوباره ارسال کنند.
  43. می تو،د ایجاد کنید تم های سفارشی HTML در وبلاگ Tumblr
  44. همچنین وجود دارد ویرایشگر پست انبوه عملکرد در Tumblr، به کاربران اجازه می دهد تا چندین پست را به طور همزمان ویرایش یا حذف کنند.
  45. کاربران به راحتی می توانند تصاویر درون خطی اضافه کنید از وب به پست های خود با ،باندن URL تصویر در پست.
  46. Tumblr نیز دارد میانبر صفحه کلید گزینه هایی که ایجاد پست ها را آسان تر می کند.
  47. برخی از وبلاگ های Tumblr رقبای برتر شامل G،st، Hexo و Medium است.
  48. وجود دارد 2000 پست هر ث،ه در Tumblr ایجاد می شود.
  49. در مورد ترافیک منتهی به Tumblr، 28.48٪ از این ترافیک از توییتر و 20.25٪ از YouTube می آید.
  50. به طور متوسط، کاربران بازدید می کنند 6.47 صفحه زم، که از پلتفرم استفاده می کنند.

غذای نهایی

Tumblr یک انجمن آنلاین است که در آن هر ،ی می تواند محتوای جذاب و منحصر به فرد ایجاد کند.

همانطور که می بینید، همچنین بسیار قابل تنظیم است و به کاربران و برندها اجازه می دهد پروفایل های ایده آل خود را ایجاد کنند. همچنین فضای بسیار خوبی برای یافتن و پرورش مخاطبان جدید است.

تقریباً امکانات بی پای، با این پلتفرم وجود دارد، و ارزش آن را دارد که بررسی کنید تا ببینید آیا برای برند شما من، است یا خیر.

اگر به دنبال ادغام گزینه های وبلاگ نویسی بیشتری هستید و در نظر دارید Tumblr را به کار ببرید، این پست را بررسی کنید.

منابع بیشتر:


تصویر ویژه: لنکا هوراووا/ شاتر استوک




منبع: https://www.searchenginejournal.com/50-things-know-tumblr/84595/

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است