5 روند CX که سال 2023 را شکل خواهند داد

ثبت نام امروز برای “5 روند CX که سال 2023 را شکل خواهند داد” ارائه شده توسط Reputation.


برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

سینتیا رامسران

سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه در زمینه بازاریابی محتوا/تحریریه است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.


منبع: https://searchengineland.com/webinar-cx-trends-that-will-shape-2023-392203

بدون توجه به شرایط، یک اصل در ارائه تجربیات عالی برای مشتری صادق است: ایجاد تجربیات درخشان برای مشتریان فعلی شما بهترین راه برای جذب مشتریان جدید است.

این وبینار بررسی خواهد کرد که چگونه برندها به طور منحصربه‌فرد به بازخورد مشتریان گوش می‌دهند و آ،ین تکنیک‌ها را برای جمع‌آوری بینش‌های م،ادار و عملی مشتری به کار می‌برند تا تعامل بیشتری با مشتریان و کارمندان از خط مقدم تا C-suite ایجاد کنند.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است