5 تاکتیک تبلیغاتی Reddit که باید برای بازاریابان B2B بدانید

تبلیغات Reddit را وارد کنید. بازاریابان B2B می توانند از Reddit برای متمایز شدن از سایرین و ماندن در مقابل مخاطبان هدف استفاده کنند.

برای کنترل بیشتر، بازاریابان می توانند مخاطبان را شامل یا حذف کنند تا فقط افراد من، تبلیغات شما را ببینند.

مخاطب هدف شما در Reddit بسیار محتمل است!

اگر می‌خواهید برای اولین بار پلتفرم را آزمایش کنید یا برای بهبود کمپین‌های فعلی به کمک نیاز دارید، این مقاله توصیه‌های تاکتیکی را بیان می‌کند.

1. تبلیغات قرار دادن مکالمه > تبلیغات استاندارد

دسته موجودی محدود، ایجاد شده با مشارکت هوش متنی Oracle Data Cloud، به لطف اوراکل از قو،ن و سیستم های Reddit و فیلتر شخص ثالث عبور می کند. این تضمین می کند که تبلیغ کنندگان می توانند برندهای خود را از طریق یک رویکرد تنظیم شده تقویت کنند.

این را تصویر کنید شما یک ،ب و کار هستید که علاقه مند به درج آگهی در Reddit هستید.

در حالی که همه تاکتیک‌هایی که بررسی کرده‌ایم محرک‌های عملکرد بسیار مفیدی هستند، در پایان روز، یک تبلیغ واقعاً موفق Reddit به کیفیت محتوا بستگی دارد.

سایر مزایای استفاده از پی،ل Reddit عبارتند از:

  • امکان راه اندازی پنجره های نگاه بین 1 تا 90 روز.
  • گزینه ای برای گنجاندن و حذف رویدادهای پی،لی برای اطمینان از عدم تداخل بین مخاطبان
  • رویدادهای تبدیل انعطاف پذیر از بازدید از صفحه و مشاهده محتوا گرفته تا هدایت و ،ید.

برای رفع این مشکل، Reddit قابلیتی به نام «نوع موجودیدر سال 2020، که به شما امکان می دهد دسترسی خود را در پلتفرم کنترل کنید.

برخی از صنایع در چتر B2B حساس تلقی می شوند (به ،وان مثال، مراقبت های بهداشتی، ،تی، و داروسازی).

بازاریابان B2B عاشق بازاریابی مجدد ایمیلی خوب هستند. در حالی که این است در Reddit موجود است، نرخ مطابقت برای ایمیل های تجاری بسیار پایین است.

بسیاری از بازاریابان همچنین در مورد ایمنی برند در Reddit ابراز نگر، کرده اند، که اغلب ناشی از عدم درک و این تصور غلط است که تبلیغات Reddit می تواند تقریباً در هر مکان و در هر جامعه ای ظاهر شود.

تبلیغات قرار دادن مکالمه، بلافاصله پس از پست اصلی و قبل از اولین نظر، قرار گرفتند ایجاد شده در سال 2021 برای جذب برندهایی که کاربران بیشتر وقت خود را در آنها می گذرانند – در یک رشته گفتگو.

آیا نمی د،د که آیا مخاطبان شما روی پلتفرم هستند؟ بر اساس این گزارش، Reddit پنجمین وب سایت پربازدید در ایالات متحده است سمروش.

این یک نبرد دشوار برای بازاریابان B2B است که در برابر برندهای تجاری B2C اغلب خلاقانه تر و چشمگیرتر رقابت می کنند.

را تنظیم کنید پی،ل Reddit در سراسر وب سایت شما برای شروع تبلیغ تبلیغات خود فقط به 50 کاربر نیاز دارید و می تو،د به مخاطبان ناشناخته سلام کنید.

این جوامع رگ حیات پلتفرم و منبع اطلاعات خام و صادقانه ای هستند که کاربران به دنبال آن هستند.

در عوض، ما باید ذهنیت خود را به سمت ایجاد محتوای جذاب و تعاملی تغییر دهیم، مانند:

  • آزمایشات رایگان: جامعه Reddit همه چیز در مورد یادگیری محصولات یا مارک های جدید است، بنابراین اجازه دهید آنها شما را به صورت رایگان امتحان کنند! هیچ رشته ای متصل نیست. این باعث افزایش نرخ تبدیل می شود و شما را در موقعیتی قرار می دهد که جوامع خاص و مخاطبان استفاده نشده را هدف قرار دهید.
  • آلفا یا بتا: بازخورد صادقانه دریافت کنید و سپس می تو،د آن را افزایش دهید. این محتوای جادویی برای تبلیغات B2B از طریق تبلیغات Reddit است. همچنین می‌تو،د با تیم‌های توسعه ،ب‌وکار و محصول خود یک مسیر پرورش فروش راه‌اندازی کنید (در داخل هم امتیاز ،ب می‌کنید!) تا زمان پیگیری را خودکار کنید و مشتریان بالقوه را در تلفن با ذینفعان من، درگیر کنید، که باعث می‌شود مشتری بالقوه احساس کند یک شریک در مقابل یک رهبر دیگر. برد – برد!

5. کنترل کلیدی است: انواع موجودی برای بازارهای حساس B2B

این درست نیست تبلیغات در Reddit می تواند فقط در جوامع دستچین شده ظاهر می شود، و حتی می تو،د نظرات را در تبلیغات خود فعال یا غیرفعال کنید.

Reddit توسط جوامعی به نام subreddit تشکیل می شود که معمولاً با پیشوند r/ قبل از نام دسته مشخص می شود.

چرا از تبلیغات استاندارد تبلیغاتی استفاده کنید در حالی که می تو،د مشتریان بالقوه را در زم، که بیشترین مشارکت را دارند جذب کنید؟

این ابزار تعاملی به کاربران این امکان را می دهد تا ساب ردیت ها را ترسیم کنند و ببینند چگونه به ساب ردیت های مرتبط یا خاص تر متصل می شوند.

با کمال تعجب، می تو،د تبلیغ خود را دقیقاً در آنجا قرار دهید تا اطلاعات بیشتری درباره ،ب و کار خود اضافه کنید.

مکان‌های مکالمه Reddit

پی،ل Reddit همچنین یک پنجره عالی برای تأیید بهترین مخاطبان شما است، خواه مشتریان فعلی شما (اگر بخش ورود به وب سایت خود دارید) یا مشتری، که در صفحه تأیید شما قرار می گیرند (اگر یک سایت تجارت الکترونیک B2B هستید).

ممکن است از خود بپرسید که چگونه می تو،د بهترین ساب ردیت ها را برای قرار دادن تبلیغات خود پیدا کنید.

تاکتیک های ذکر شده در بالا را دنبال کنید و آنچه را که در Reddit ممکن است آزمایش کنید. فقط ممکن است فرصتی باشد که به دنبال آن بوده اید تا تلاش های بازاریابی خود را تقویت کنید.

شما به پلتفرم می روید، در مورد «Google Ads» یاد می گیرید و به یک رشته مکالمه می روید که سه راه حل را که فکر می کنید برای ،ب و کار شما من، هستند مقایسه می کنید.

گاهی اوقات یک پلتفرم نادیده گرفته شده، Reddit یک فرصت عالی برای تبلیغ کنندگان B2B است تا به جوامع تخصصی دسترسی پیدا کنند و در عین حال برنامه های رسانه ای را از نظر استراتژیک متنوع کنند.

در نقشه بالا، مقوله شروع، اتوماسیون بازاریابی است که با سایر مقوله‌های بزرگ مانند بازاریابی دیجیتال، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی محتوا و هک رشد بسیار مرتبط است.

سه نوع موجودی در Reddit وجود دارد:

  • موجودی گسترش یافته
  • موجودی استاندارد
  • موجودی محدود

برای بازاریابان، این به این م،ی است که به راحتی مخاطبان خاص را پیدا کنید که در زیر ،ت هایی قرار می گیرند که ممکن است در غیر این صورت از وجود آنها اطلاعی نداشته باشید.

subreddits مرتبط

اگر بخشی از یکی از این صنایع هستید، کنترل جایی که محتوای شما ممکن است ظاهر شود از اهمیت بالایی برخوردار است.

این بدان م،ا نیست که تبلیغات در Reddit یا ایجاد محتوای قدرتمند برای Reddit باید هزینه زیادی برای شما داشته باشد.

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.


منبع: https://searchengineland.com/reddit-ads-tactics-b2b-marketers-394963

کاربران Reddit از این پلتفرم بازدید می‌کنند تا «افراد خود» را پیدا کنند – جوامعی با علاقه مش،.

اما این نقشه نشان می‌دهد که اتوماسیون بازاریابی می‌تواند به زیرمجموعه‌های خاص دیگری مانند CRM، B2B SaaS، بازاریابی B2B و HubS، نیز مرتبط باشد.

4. محتوا پادشاه است

به ،وان بازاریاب، ما به سادگی نمی تو،م از همان کاغذ سفید یا نسخه ی نمایشی که ممکن است در تبلیغات گوگل یا لینکدین استفاده کنیم، استفاده کنیم.

Millennials و Gen Zers قرار است بر کمیته های ،ید B2B تسلط داشته باشید امسال، بنابراین همراهی با آنها ضروری است.

بیش از دانستن آ،ین روندها، باید به طور مداوم ارزیابی کنیم:

  • جایی که این مخاطب هدف قرار دارد. (آنها روی چه پلتفرمی هستند؟)
  • جایی که آنها با محتوا درگیر هستند.
  • چه نوع موادی مصرف می کنند.
  • و از همه مهمتر، چگونه اعتماد آنها را جلب کرده و آن را حفظ کنیم.

برای مثال، می‌تو،د با جستجوی subreddit r/emailmarketing شروع کنید، و این ابزار به طور خودکار یک وب از subreddit‌های مرتبط ایجاد می‌کند، که سپس می‌تو،د آن‌ها را بر اساس دسته‌بندی (ی،ی جدید، داغ، در حال افزایش و بالا) مرتب کنید.

از طرف دیگر، همه بازاریابان می‌دانند که امروزه بسیاری از پلتفرم‌ها مملو از تبلیغ‌کنندگان هستند.

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


3. Subreddit های من، را برای هدف گیری پیدا کنید

از آنجایی که دامنه های ایمیل گزینه محبوبی نیستند – مگر اینکه برای راه حلی مانند Liveramp پول پرداخت کنید – تنها یک جایگزین دیگر وجود دارد.

از آنجایی که Reddit به طور ارگ،ک رتبه بندی می کند، این شانس شما را برای نشان دادن در زمان من، افزایش می دهد، به خصوص زم، که مشتریان بالقوه فعالانه در حال تحقیق هستند – به ویژه برای جستجوهای تخصصی یا عمودی مهم است.

Subreddits همچنین می تواند در موضوعات بزرگتر مانند بازی، رمزنگاری، یا تلویزیون و بسیاری موارد دیگر گنجانده شود.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است