به دنبال راههای هوشمندتر برای استفاده از هزینههای تبلیغات دیجیتال خود هستید؟
با توجه به اینکه شرکتهای بیشتری شروع به سرکوب هزینهها کردهاند، اجرای استراتژیهای مقرونبهصرفه برای به حدا،ر رساندن بازگشت سرمایه (ROI) از همیشه مهمتر است.
بنابراین، چگونه می تو،د دلارهای تبلیغاتی خود را سخت تر کنید و از بودجه بازاریابی خود ارزش بیشتری ،ب کنید؟
در وبینار آتی ما، یاد خواهید گرفت که چگونه کمپین های خود را به گونه ای تنظیم کنید که به تعداد بیشتری از مخاطبان هدف خود دست یابید، به جای پرداخت هزینه برای سرنخ های بی صلاحیت – زیرا اگر مخاطب من، را جذب نکنید، چه سودی برای جذب ترافیک جدید به وب سایت شما دارد؟
تمرکز بر یک بخش بسیار خاص از بازار به شما امکان می دهد پیام برند خود را برای برنامه ریزی تبلیغات تخصصی برای بازگشت سرمایه بهتر تعریف و شفاف سازی کنید.
به تاکر استوفرز، مدیر ارشد بازاریابی رشد در Divvy بپیوندید، زیرا او در مورد پنج استراتژی رسانه ای پولی برای رشد مقرون به صرفه بحث می کند.
نکات کلیدی از این وبینار:
- فراتر از فیس بوک و گوگل فکر کنید تا از پلتفرم های سطح 2 استفاده کنید.
- از مکانها، ویژگیها و قابلیتهای خاص پلتفرم استفاده کنید تا از هر تبلیغ بیشترین بهره را ببرید.
- با تبلیغات پولی خود، ترافیک من، و نه بیشترین ترافیک را به ارمغان بیاورید.
چه در حال بازاریابی با بودجه محدود باشید و چه صرفاً برای تغییرات اقتصادی آماده میشوید، بینشهای عملی و استراتژیهای کلیدی را برای کمک به رشد ،بوکار خود و تسلط در دوران رکود کشف خواهید کرد.
آیا آماده اید تا ارزش کمپین خود را به حدا،ر برس،د و بیشترین سود را برای پول خود داشته باشید؟
در این وبینار ثبت نام کنید و یاد بگیرید که چگونه می تو،د از استراتژی های جدید رسانه دیجیتال پولی به نفع خود استفاده کنید.
شما همچنین این فرصت را خواهید داشت که در یک جلسه پرسش و پاسخ زنده از کارشناسان در مورد وضعیت منحصر به فرد خود بپرسید. و اگر نمیتو،د جلسه زنده را انجام دهید، به هر حال ثبتنام کنید، و ما یک قطعه ضبط شده را بعد از رویداد برای شما ارسال میکنیم.
window.addEventListener( 'load2', function() { console.log('load_fin');
if( sopp != 'yes' && !window.ss_u ){
!function(f,b,e,v,n,t,s) {if(f.fbq)return;n=f.fbq=function(){n.callMet،d? n.callMet،d.apply(n,arguments):n.queue.push(arguments)}; if(!f._fbq)f._fbq=n;n.push=n;n.loaded=!0;n.version='2.0'; n.queue=[];t=b.createElement(e);t.async=!0; t.src=v;s=b.getElementsByTagName(e)[0]; s.parentNode.insertBefore(t,s)}(window,do،ent,'script', '
if( typeof sopp !== "undefined" && sopp === 'yes' ){ fbq('dataProcessingOptions', ['LDU'], 1, 1000); }else{ fbq('dataProcessingOptions', []); }
fbq('init', '1321385257908563');
fbq('track', 'PageView');
fbq('trackSingle', '1321385257908563', 'ViewContent', { content_name: 'upgrade-paid-media-strategy-webinar', content_category: 'paid-media paid-media-strategy webinar' }); } });
منبع: https://www.searchenginejournal.com/upgrade-paid-media-strategy-webinar/478872/