5 روشی که متخصصان رسانه های اجتماعی در حال حاضر به طور ایمن از هوش مصنوعی استفاده می کنند


این پست توسط Iconosquare حمایت شده است. نظرات بیان شده در این مقاله مربوط به خود اسپانسر است.

آیا مدیریت رسانه های اجتماعی گاهی اوقات احساس می کند که 15 شغل در یک شغل قرار می گیرند؟

ما می د،م، تجارت رسانه های اجتماعی شامل چرخش های زیادی است.

توسعه استراتژی، ایجاد محتوا، تجزیه و تحلیل داده‌ها، کپی‌نویسی، خدمات مشتری، تعامل با جامعه، ارتباطات مشتری، پیش‌بینی روند، طراحی گرافیکی، مدیریت تأثیرگذار، گزارش‌دهی و ادامه آن وجود دارد.

چه می‌شد اگر برخی از تکراری‌ترین کارهای شما در شبکه‌های اجتماعی می‌توانست باشند توسط هوش مصنوعی اداره می شود?

بله، شما می تو،د با اجازه دادن به هوش مصنوعی برای انجام کارهایی مانند زمان بندی پست ها، تجزیه و تحلیل محتوا، و نوشتن زیرنویس ها.

با ابزارهای تولید محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی، می تو،د زمان بیشتری را صرف کار و فکر ، مانند یک مدیر برتر رسانه های اجتماعی کنید.

بنابراین، بیایید نگاهی دقیق‌تر به پنج روشی بیندازیم که زیرنویس‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی، بازی را برای مدیران رسانه‌های اجتماعی تغییر می‌دهند.

و نگران نباش، هوش مصنوعی جایگزین شغل شما در شبکه های اجتماعی نمی شود.

1. محتوای پست رسانه های اجتماعی را سریعتر (و آسانتر) تصور کنید

اگر بلاک نویسنده تمایل دارد بخش زیادی از زمان اجرای کمپین شما را به خود اختصاص دهد، این نکته برای شما من، است.

و مطمئناً شما تنها نیستید – این یک مشکل رایج برای تعداد زیادی از مدیران رسانه های اجتماعی است که در حال انجام پروژه های متعدد هستند. با زیرنویس‌های خلاقانه و جذاب ارائه می‌شود در پرواز همیشه آسان نیست.

با کمک هوش مصنوعی، می توان محتوای یک ماهه را در ،ری از زمان ،وان و برنامه ریزی کرد. حتی اگر یک کپشن در بار اول 100% کامل نباشد، تنها چیزی که نیاز دارد ویرایش سریع به جای ساعت ها ایجاد پیام عالی است.

این را با روند طول، ایده‌پردازی، پیش‌نویس، بازنویسی و ویرایش زیرنویس‌ها مقایسه کنید، و به راحتی می‌تو،د ببینید که چقدر سودمند است. تولید کننده ،وان AI رسانه های اجتماعی می تواند باشد.

2. با الگوریتم های با تبدیل بالا تعامل بهتری داشته باشید

بسیاری از مولدهای شرح هوش مصنوعی برای ایجاد زیرنویس ها به طور خاص برای تبدیل برنامه ریزی شده اند.

آنها می دانند چگونه:

اگر در تلاش برای افزایش تعامل برای مشتریان خود بوده اید، این موسیقی به گوش شما می رسد – به ویژه اگر آنها در یک مسیر خلاقانه گیر کرده اند یا از روند نوشتن لذت نمی برند.

3. محتوای رسانه های اجتماعی بیشتری را منتشر کنید

نه تنها کپشن نویسی می شود با هوش مصنوعی رسانه های اجتماعی آسان تر و سریع تر – بر سایر مطالب نیز تأثیر مثبت دارد.

زم، که قبلاً صرف خیره شدن به صفحه‌ای خالی برای یافتن کلمات من، می‌شد، اکنون می‌تواند صرف مدیریت، ایجاد و ویرایش سایر اشکال محتوا شود – به ،وان مثال، ویدیوهای YouTube، TikToks، Reels، پاد،ت‌ها و چرخ فلک‌ها.

4. محتوای رسانه های اجتماعی را به بیش از 70 زبان ایجاد کنید

از چینی تا ،ی، بیش از 70 زبان برای انتخاب وجود دارد تولید کننده شرح AI Iconosquare.

این شما را قادر می سازد تا از موانع زب، عبور کنید و بدون نیاز به سرمایه گذاری در منابع اضافی، به مخاطبان جدیدی برای مشتریان خود دست یابید.

5. زمان بیشتری را برای وظایف با بازگشت سرمایه بالاتر به دست آورید

تصور کنید با زم، که صرفه‌جویی کرده‌اید و از ابتدا زیرنویس ننویسید، چه کاری می‌تو،د انجام دهید.

این زیبایی هوش مصنوعی است.

رسانه های اجتماعی هوش مصنوعی وظایف زمان‌بر و سطح پایین را انجام می‌دهد و شما را آزاد می‌کند تا روی کاری تمرکز کنید که نتایج م،ی‌داری ارائه می‌دهد – نه تنها برای مشتریان بلکه برای ،ب‌وکار شما نیز.

راهنمای گام به گام برای ایجاد زیرنویس‌های رسانه‌های اجتماعی تولید شده توسط هوش مصنوعی

برای این مثال، ما استفاده خواهیم کرد رسانه های اجتماعی هوش مصنوعی برای یک برند خیالی بازسازی داخلی.

مرحله 1: موضوع یا موضوع پست اجتماعی خود را وارد کنید

با تایپ موضوع پست شبکه اجتماعی خود شروع کنید.

در این مورد، ما از «نوسازی آشپزخانه» استفاده می‌کنیم، اگرچه می‌تو،م به این موضوع دقیق‌تر عمل کنیم، مثلاً «بازسازی آشپزخانه در 3 هفته به پایان رسید».

مرحله 2: نام تجاری خود را برای حدا،ر قرار گرفتن در معرض قرار دهید

قدم بعدی این است که برند خود را به آن معرفی کنید ابزار یادگیری ماشینی.

در این مثال، از نام تجاری جعلی “Kitchenstar” استفاده خواهیم کرد.

با این حال، اگر می‌خواهید زیرنویس‌هایی با مارک کمتر و تمرکز بیشتری روی محتوای تصویر داشته باشید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که «برند» را خالی بگذارید.

مرحله 3: صنعت خود را برای درج دقیق کلمه کلیدی انتخاب کنید

برای این مثال، ما “داخلی” را به ،وان صنعت خود وارد خواهیم کرد.

با این حال، اگر می‌خواهید زیرنویس‌هایی کمتر مختص صنعت باشد و بیشتر روی محتوای تصویر متمرکز باشد، تنها کاری که باید انجام دهید این است که «صنعت» را خالی بگذارید.

5 روشی که متخصصان رسانه های اجتماعی در حال حاضر به طور ایمن از هوش مصنوعی استفاده می کنندتصویر ایجاد شده توسط Iconosquare، مارس 2023

مرحله 4: زیرنویس رسانه های اجتماعی با تبدیل بالا را از هوش مصنوعی دریافت کنید

سه زیرنویس تولید کننده شرح AI Iconosquare خلق شاد و جذاب هستند.

هر ،وان پست ایجاد شده دارای یک قلاب خوب است:

  1. بازسازی آشپزخانه شما هرگز آسان نبوده است!
  2. شروعی تازه برای آشپزخانه شما!
  3. آشپزخانه تازه بازسازی شده ما با استفاده از محصولات #kitchenstar چیزی برای نوشتن خانه است
    در باره!

و هر کدام بدون کرک های غیر ضروری به نقطه اصلی می رسند.

5 روشی که متخصصان رسانه های اجتماعی در حال حاضر به طور ایمن از هوش مصنوعی استفاده می کنندتصویر ایجاد شده توسط Iconosquare، مارس 2023

مرحله 5: به طور خودکار هشتگ های با تبدیل بالا ایجاد کنید

کپشن اول دارای یک قلاب عالی و پیشنهادات هشتگ با تبدیل بالا است.

به جای هشتگ‌های گسترده و بیش از حد استفاده شده مانند #interiors یا #Kitchen، تولیدکننده کپشن هوش مصنوعی هشتگ‌های خاص‌تری مانند #makingroomformemories را پیشنهاد کرده است.

مرحله 6: هر گونه ویرایش دستی را ضروری کنید

،وان دوم عالی است و نیاز به ویرایش بسیار کمی دارد. من می‌توانم جزئیات دقیق‌تری در مورد آنچه فرآیند بازسازی مست،م آن است اضافه کنم، در غیر این صورت این ،وان خوب است.

5 روشی که متخصصان رسانه های اجتماعی در حال حاضر به طور ایمن از هوش مصنوعی استفاده می کنندتصویر ایجاد شده توسط Iconosquare، مارس 2023

5 روشی که متخصصان رسانه های اجتماعی در حال حاضر به طور ایمن از هوش مصنوعی استفاده می کنندتصویر ایجاد شده توسط Iconosquare، مارس 2023

،وان سوم این ویژگی را دارد – “میزهای کوارتز، کانترهای براق و لوازم برقی کارآمد”.

حتی اگر اینها دقیقاً درست نباشند، اکنون الگویی دارید که می تو،د از آن برای نوشتن کپشن خود بدون نیاز به فکر ، استفاده کنید.

اگر از سه گزینه اول کاملاً راضی نیستید، می تو،د سه گزینه دیگر ایجاد کنید.

5 روشی که متخصصان رسانه های اجتماعی در حال حاضر به طور ایمن از هوش مصنوعی استفاده می کنندتصویر ایجاد شده توسط Iconosquare، مارس 2023

در مورد فراخوان‌های ویژه (CTA) مانند «نظر در زیر» یا «یک دوست را تگ کنید»، می‌تو،د به راحتی با انتخاب یکی از «زیرنویس‌های ذخیره‌شده»، این موارد را به زیرنویس‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی اضافه کنید.

چرا محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی شغل شما را بیهوده نمی کند؟

اگر نگران جایگزینی با هوش مصنوعی هستید، نگران نباشید.

علیرغم آنچه ممکن است به صورت آنلاین بخو،د، هوش مصنوعی کار شما را منسوخ نمی کند.

در عوض، هوش مصنوعی یک همکار عالی است.

وظایف تکراری را خودکار می کند و میلیون ها نقطه داده را برای تولید توصیه های عملی غربال می کند.

این کار زمان شما را آزاد می‌کند و به شما و تیمتان قدرت می‌دهد تا محتوا و کمپین‌های بهتری ایجاد کنید که نتایج مشتریان خود را ارائه دهد.

ابزارهای رسانه های اجتماعی مبتنی بر هوش مصنوعی پتانسیل شما را باز می کنند.

به جای اتلاف وقت و تخصص در کارهای تکراری مانند ارسال دستی قرقره ها، می تو،د بر روی مناطقی تمرکز کنید که به آنها علاقه دارید و به طور منحصر به فردی واجد شرایط رسیدگی هستید.

حتی برنامه هایی که به خلاقیت کمک می کنند – مانند زیرنویس‌های هوش مصنوعی Iconosquare – دلیلی برای نگر، در مورد آینده شغل خود نباشید.

فقط امکاناتی از این دست خلاقیت خود را افزایش داده و تسریع کنید.

باز هم، ابزارهای رسانه‌های اجتماعی هوش مصنوعی برای بازاریاب‌هایی که با مشتریان متعدد و کمپین‌های پیچیده دستکاری می‌کنند، عالی هستند.

ابزارهای هوش مصنوعی نمی توانند جایگزین همدلی، دیدگاه و داستان سرایی که یک انسان برای بازاریابی به ارمغان می آورد. و این چیزی است که برای ارتباط واقعی با مشتریان نیاز است.

بنابراین، نگران تسخیر هوش مصنوعی جهان نباشید – در عوض این برنامه‌ها را ببینید: فرصتی برای تبدیل شدن شما به یک مدیر رسانه اجتماعی حتی بهتر.

آیا می‌خواهید تولیدکننده شرح هوش مصنوعی Iconosquare را برای خودتان امتحان کنید؟ شما می تو،د اینجا!

با Writer’s Block خداحافظی کنید و به زیرنویس‌های ایجاد شده توسط هوش مصنوعی سلام کنید

اگر آماده استفاده از قدرت همکاری هوش مصنوعی و انسان هستید، باید تلاش کنید تولید کننده ،وان جدید هوش مصنوعی Iconosquare.

این ابزار عالی برای ایجاد زیرنویس‌های جذاب (برای لینکدین، توییتر و اینستاگرام) است که مربوط به هر برندی است که روی آن کار می‌کنید، خواه کمبود زمان یا نیاز به تقویت خلاقانه داشته باشید.

فقط موضوع پست، نام تجاری و صنعت خود را بنویسید، و Iconosquare لیستی از زیرنویس‌های احتمالی ایجاد می‌کند. سپس مورد علاقه خود را انتخاب کرده و با یک کلیک آن را به پست خود اضافه می کنید.


اعتبار تصویر

تصویر ویژه: تصویر توسط Iconosquare. با اجازه استفاده شده




منبع: https://www.searchenginejournal.com/safe-social-media-ai-iconosquare-spa/482325/

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است