5 روشی که بازاریابان از هوش مصنوعی برای تقویت سئو و بازاریابی محتوا استفاده می کنند


وقتی مقایسه می کنید آنچه مشتریان می گویند می خواهند به آنچه که ،ب و کار شما ارائه می دهد – ممکن است بین کلماتی که برای بازاریابی ،ب و کار خود استفاده می کنید و اصطلاحاتی که مشتریان شما استفاده می کنند، ناهماهنگی پیدا کنید.

ابزارهای هوش مصنوعی مانند هوش مکالمه، می تواند به شما کمک کند:

  • عبارات و عبارات کلیدی قابل استفاده و بسیار مرتبط را از مکالمات به دقت کشف کنید.
  • به سرعت جزئیات تماس را خلاصه کنید تا در رسیدگی به مسائل پیش از تبدیل شدن به مشکلات اساسی، فعال تر باشید.
  • در زمان با ارزش در مقایسه با گوش دادن به تماس دستی صرفه جویی کنید.

چگونه هوش مصنوعی می تواند استراتژی هدف گذاری کلمات کلیدی شما را افزایش دهد

با بینش هایی که با آنها کشف می کنید هوش مصنوعی، می تو،د به طور خودکار:

  • شناسایی کنید رایج ترین کلمات و عبارات مشتریان شما در یک نگاه.
  • نقشه فرکانس کلمات کلیدی آنها برای شناسایی روندهای در حال ظهور کلمات کلیدی.
  • درخواست دادن بینش یافته‌های شما برای اصلاح SEO و استراتژی‌های پیشنهاد کلمات کلیدی و پاسخ من، به احساسات مشتری.

به ،وان مثال، یک شرکت حقوقی آسیب های شخصی ممکن است چندین تماس در مورد “تصادفات روروک مخصوص بچه ها” دریافت کند، اما ممکن است قبلاً از این موضوع آگاه نبوده باشند که این حتی یک منطقه فرصت است.

بر اساس روند صعودی قوی در این کلمه کلیدی با نقطه CIبا این حال، این شرکت می تواند یک خط کاملاً جدید ،ب و کار را برای تصادفات اسکوتر باز کند.

روش‌های دیگری را بیابید که هوش مصنوعی می‌تواند به شما کمک کند مؤثرترین کلمات و عبارات را برای ملاقات با مشتریان خود در جایی که در سفر هستند، هدف قرار دهید – دانلود کتاب الکترونیکی CallRail.

نکته 3: از بینش هوش مصنوعی برای تسریع تولید محتوای خود استفاده کنید

اگرچه تکیه کامل به ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی عاقلانه نیست، اما مطمئناً می توانند به سرعت بخشیدن به روند تولید محتوای شما کمک کنند.

اگر می خواهید کیفیت و ارتباط محتوای خود را بهبود بخشید، هوش مکالمه می تواند شکاف هایی را که یک ژنراتور معمولی هوش مصنوعی پشت سر می گذارد پر کند.

چگونه محتوا را مطابق با نیازهای خاص مخاطب خود تنظیم کنید

استفاده کنید CI برای به دست آوردن بینش ارزشمند در مورد آنچه که مشتریان شما واقعاً می‌خواهند، و استفاده از آن داده‌ها در استراتژی محتوای خود، با استفاده از مراحل زیر:

  1. كشف كردن اصطلاحات و عبارات رایجی که مشتریان شما در تماس ها استفاده می کنند.
  2. پرسیدن یک ابزار تولید محتوای هوش مصنوعی، مانند ChatGPT، برای ایجاد موضوعات محتوا یا حتی یک پیش نویس خام بر اساس آن بینش ها.
  3. یاد آوردن برای ویرایش و قرار دادن چرخش منحصر به فرد خود بر روی محتوای هوش مصنوعی قبل از اینکه انتشار را فشار دهید.

این که آیا در حال نوشتن یک پست وبلاگ، صفحه فرود، ایمیل، یا تاپیک تبلیغاتی هستید، CI می تواند به حذف برخی از حدس ها و ساده سازی روند شما کمک کند.

هوش مکالمه از فناوری هوش مصنوعی قدرتمند برای رونویسی و تجزیه و تحلیل تماس‌های مشتریان شما با دقتی نزدیک به سطح انس، استفاده می‌کند.

شروع به ایجاد محتوای با کیفیت بهتر کنید که نیازهای مخاطبان شما را به طور موثرتری برآورده کند. نسخه ای از کتاب الکترونیکی هوش مصنوعی CallRail را دانلود کنید.

نکته 4: از هوش مصنوعی برای ارتقای استراتژی بهینه سازی کمپین خود استفاده کنید

مهم‌ترین کاری که می‌تو،د انجام دهید این است که به‌طور خودکار سرنخ‌ها را واجد شرایط کنید و آنها را با a تبدیل به تبدیل کنید ادغام مستقیم با تبلیغات گوگل.

اگر ابزار هوش مصنوعی خود را مستقیماً به Google Ads متصل کنید، Google Ads نه تنها متوجه می‌شود که کدام کلمات کلیدی و خلاقیت‌های تبلیغاتی باعث ایجاد تماس‌ها می‌شوند، بلکه همچنین می‌دانند که کدام یک از آن تماس‌ها به مشتری اصلی یا پولی تبدیل می‌شوند.

به این ترتیب، Google Ads می‌تواند برای کلمات کلیدی یا خلاقیت‌هایی که واقعاً درآمد دارند، نه فقط تماس‌ها یا کلیک‌ها، پیشنهاد قیمت بدهد.

با شناسایی منابع بهترین سرنخ‌های خود، می‌تو،د بودجه تبلیغاتی خود را به طور مؤثرتری تخصیص دهید – فقط برای واجد شرایط ترین سرنخ‌ها هزینه می‌کنید که در نتیجه بازده سرمایه (ROI) بالاتری را به همراه دارد.

اگر بودجه تبلیغاتی محدودی دارید، این امر بسیار مفید است.

چگونه سرنخ های واجد شرایط خود را بهینه سازی و مدیریت کنید

با این سه مرحله، هوش مصنوعی را در استراتژی کمپین خود پیاده سازی کنید:

  1. برپایی ادغام CallRail Google Ads.
  2. مسیر فراخو، به ،وان تبدیل
  3. استفاده کنید بینش هایی برای بهینه سازی کمپین های تبلیغاتی گوگل با بهترین کلمات کلیدی و خلاقیت های تبلیغاتی برای جذب بیشتر.

برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد بهینه سازی کمپین های خود با Conversation Intelligence، امروز نسخه کتاب الکترونیکی خود را دانلود کنید.

نکته 5: افزایش تبدیل و کارایی با اتوماسیون بازاریابی

اگر می خواهید نرخ تبدیل را افزایش دهید و کارایی تیم های بازاریابی و فروش خود را بهبود بخشید، اتوماسیون بازاریابی ابزار قدرتمندی است

با ،یب داده‌های کاربر و تجزیه و تحلیل پیش‌بینی‌کننده، هوش مصنوعی می‌تواند به پیش‌بینی خواسته‌های مشتریان کمک کند.

از هوش مصنوعی برای ارائه خودکار پیشنهادات شخصی شده به مشتریان خود در زمان من،، بر اساس بینش رفتارهای آنلاین گذشته استفاده کنید.

3 ابزار قدرتمند اتوماسیون بازاریابی برای ارتقای استراتژی شما

به دنبال راه هایی برای خودکارسازی تلاش های بازاریابی خود هستید؟ در اینجا چند گزینه قدرتمند برای افزایش کارایی شما وجود دارد:

  • چت ربات های مجهز به هوش مصنوعی می تواند برای پاسخ به سوالات رایج مشتریان، ارائه توصیه های محصول و حتی پردازش سفارشات به صورت خودکار استفاده شود.
  • هوش مکالمه می تواند ابزار قدرتمندی برای تجزیه و تحلیل تماس های شما و واجد شرایط شدن خودکار سرنخ ها بر اساس کلمات کلیدی یا عبارات خاص ذکر شده باشد. سپس تیم های بازاریابی و فروش می توانند با استفاده از اعلان های خودکار برای به موقع بودن و مرتبط بودن، سرنخ های واجد شرایط را دنبال کنند.
  • ادغام CI با راه حل های CRM راهی برای تنظیم اتوماسیون و ارتباطات از طریق منبع بازاریابی و ردیابی تعامل محتوا از طریق تماس های تلفنی است. به ،وان مثال، می‌تو،د یک اتوماسیون برای ارسال ایمیل به هر مخاطبی که تماس آن بیش از یک دقیقه طول می‌کشد راه‌اندازی کنید.

هنگامی که به داده های مورد نیاز برای درک بهتر کل سفر مشتری دسترسی پیدا می کنید، می تو،د اثربخشی تمام نقاط تماس بازاریابی خود را بسنجید.

در مورد چگونگی بیشتر بد،د هوش مصنوعی می تواند استراتژی بازاریابی شما را تقویت کند از طریق اتوماسیون

از هوش مکالمه برای تجزیه و تحلیل تماس پیشرفته استفاده کنید

پیشرفت‌های اخیر در دقت تشخیص گفتار هوش مصنوعی فرصت‌های بازاریابی جدید هیجان‌انگیزی را به‌ویژه برای ،ب‌وکارهایی که به تعاملات تلفنی مشتری متکی هستند، ارائه می‌کند.

به‌،وان یک شرکت پرمخاطب، تلاش برای مدیریت و تجزیه و تحلیل تعداد زیادی از تماس‌ها می‌تواند بسیار زیاد باشد – اینجاست که هوش مکالمه جلو می آید.

چگونه هوش مکالمه می تواند نتایج بازاریابی شما را بهبود بخشد

با استفاده از هوش مصنوعی قدرتمند، آموزش داده شده بر روی بیش از 650000 ساعت داده صوتی، با دقتی مشابه با رونویسی کننده های انس،، هوش مکالمه CallRail فقط ابزاری است که برای انجام سریعتر و موثرتر وظایف مربوط به تماس خود به آن نیاز دارید.

CI به طور خودکار همه تماس‌های ورودی و ،وجی شما را رونویسی و تجزیه و تحلیل می‌کند، و برای درک مکالمات با دقت نزدیک به سطح انس، ساخته شده است – به این م،ی:

  • تشخیص دقیق تر کلمات کلیدی
  • بر،ب گذاری خودکار دقیق تر و صلاحیت سرنخ.
  • تجزیه و تحلیل احساسات دقیق تر
  • تیم خود را در صدها ساعت کار شلوغ صرفه جویی کنید.

با استفاده از فناوری هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل تماس های مشتریان، ،ب و کارها می توانند درک عمیق تری از نیازها، ترجیحات و نکات دردناک مشتریان به دست آورید.

این انبوه داده می تواند به بهبود استراتژی های بازاریابی، تجربه مشتری و نتایج کلی ،ب و کار کمک کند.

با هوش مکالمه CallRail پتانسیل بازاریابی خود را باز کنید

آیا برای بهبود استراتژی تماس خود آماده اید که از فناوری هوش مکالمه مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده کنید؟

آیا آماده اید که در نهایت از پتانسیل بازاریابی کامل خود استفاده کنید و از رقبای خود بهتر عمل کنید؟

اولین قدم را بردارید و هم اکنون نسخه آزمایشی رایگان CI خود را شروع کنید!

از تحقیقات و قابلیت کشف سئو گرفته تا تولید محتوا و بهینه سازی کمپین، هوش مکالمه راه حلی است که برای اصلاح فرآیند و به حدا،ر رساندن نتایج به آن نیاز دارید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه می تو،د از CI برای تبدیل تماس های خود به یک مزیت رقابتی استفاده کنید، دانلود کتاب الکترونیکی CallRail.




منبع: https://www.searchenginejournal.com/ai-seo-content-marketing-callrail-spa/488599/

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است