5 راه ساده برای تسلط بر جستجوی محلی

،وان و توضیحات شما برای جلب توجه جستجوگر و وادار ، آنها به کلیک بر روی پیوندهای شما برای رفتن به وب سایت شما است – بنابراین در مورد آنچه در این زمینه ها در صفحات وب خود قرار می دهید با دقت فکر کنید.

نمایه‌های ،ب‌وکار/پانل‌های دانش Google مملو از اطلاعات درباره ،ب‌وکار شما هستند، بنابراین مطمئن شوید که برای تکمیل نمایه ،ب‌وکار Google خود، تمام بخش‌های مرتبط را پر کرده‌اید.

Gbp-listing

اگر مطمئن نیستید که بر،ب‌های ،وان و توضیحات متا شما چگونه به نظر می‌رسند یا از چند کاراکتر می‌تو،د استفاده کنید، سعی کنید از شبیه‌سازی مانند افزونه SEO Yoast برای وردپرس استفاده کنید، جایی که می‌تو،د ،وان و توضیحات شما را در هر دو ببینید. یک دستگاه تلفن همراه و دسکتاپ:

شرح ،وان Yoast

آن را با هدر دادن کاراکترهایی که به جستجوگر متقاعد نمی‌شوند که سایت شما ارزش بازدید را دارد، منفجر نکنید.

2. نمایه ،ب و کار Google: ادعا و بهینه سازی کنید

بنابراین مدتی را صرف ایجاد صفحات مجزا برای هر سرویسی که ارائه می‌دهید – حتی اگر فقط زمان دارید که صفحات را یکی یکی ایجاد کنید. در نهایت ارزشش را خواهد داشت. قول میدهم!

5. دایرکتوری ها و نقل قول های آنلاین

می‌تو،د از چندین نرم‌افزار بازاریابی شهرت و گزینه‌های ابزار برای پیگیری، مدیریت و تلاش فعالانه برای دریافت نظرات استفاده کنید. در اینجا برخی از موارد برای بررسی وجود دارد:

  • جمع شدن
  • TrustPilot
  • چشم بسته

4. صفحات خدمات جداگانه بسازید

درس؟ این فضا ارزشمند است و هر شخصیت مهم است. در اینجا چند نکته وجود دارد:

  • هرگز فضا را روی نام صفحات یا کلماتی که اطلاعات مفیدی در مورد موضوع صفحه وب – یا ،ب و کار شما در اختیار جستجوگر قرار نمی دهند، هدر ندهید.
از نام صفحات در ،وان استفاده نکنید
  • اگر می‌خواهید در بین مشتریان محلی متمایز شوید، نام شهری که ،ب‌وکارتان در آن است و/یا منطقه‌ای که ،ب‌وکارتان در آن خدمات ارائه می‌کند را درج کنید (مثلاً «خدمت به شهر آیووا و سدار رپیدز»).
  • روی استفاده از یک کلمه کلیدی هدفمند تمرکز کنید و با دقت آن کلمه کلیدی را تا حد امکان به ابتدای بر،ب نزدیک کنید.

بررسی‌های آنلاین مانند طلا برای یک ،ب‌وکار هستند – به‌خصوص وقتی که نقدهای ۵ ستاره باشند. به طور کلی، شما می خواهید حداقل ده نظر 5 ستاره در نمایه ،ب و کار Google خود داشته باشید. اما هدف شما توقف در اینجا نیست.

اگر بر،ب‌های ،وان و توضیحات شما گم شده باشند یا گوگل فکر می‌کند که به اندازه کافی خوب نیستند، گوگل اغلب چیزی می‌سازد یا آنها را “بازنویسی” می‌کند.

نوشتن ،وان و توضیحات یک هنر در دنیای سئو محسوب می شود.

رقابت محلی داغ تر از همیشه است و اگر در رتبه بندی خود قرار ندارید، می تو،د شرط بندی کنید که رقبای شما هستند.

هر دو باید محتویات صفحه را توصیف کنند و باید شامل کلمات کلیدی باشد تا در صفحات نتایج جستجو برجسته شوند.

طول عموماً قابل قبول برای تگ های ،وان تقریباً 50 تا 60 کاراکتر است و تگ های توضیحات می توانند تقریباً 160 تا 200 کاراکتر باشند. از این فضا استفاده کنید و عاقلانه از آن استفاده کنید.

به یاد داشته باشید، اگر ،ب و کار شما در نتایج جستجو نشان داده می شود، می تو،د آن شخص را بر روی لینک شما کلیک کند.

این متن را به ،وان یک «تبلیغ کوچک» در نظر بگیرید که باید آن را با دقت بسازید.

،وان و توضیحات

اگر یک ،ب و کار مبتنی بر خدمات را اداره می کنید، یکی از بهترین کارهایی که می تو،د انجام دهید این است که صفحات جداگانه ای برای آن بسازید هر سرویس به جای اینکه فقط لیستی از خدمات خود را در یک صفحه قرار دهید، پیشنهاد می کنید.

ایجاد صفحه سرویس

بر،ب‌های ،وان و توضیحات ،اصر HTML هستند که می‌تو،د آن‌ها را سفارشی کنید تا محتوای صفحات وب خود را منع، کنند. متن ،وان و بر،ب های توضیحات شما در نتایج جستجو نمایش داده می شود.

این پنج استراتژی سئوی محلی فقط نوک کوه یخ در مورد سئوی محلی است. اجرای پنج تاکتیک جستجوی محلی بالا به شما یک شروع عالی در رقابت شما می دهد. امروز شروع کنید!

دو مکان که باید روی دریافت نظرات تمرکز کنید صفحه فیس بوک و نمایه ،ب و کار گوگل شما هستند. اینها بزرگ هستند.

دریافت نظرات مثبت در نمایه ،ب و کار Google شما بسیار مهم است زیرا زم، که شخصی برای ،ب و کار شما جستجو می کند، این نظرات در Google نشان داده می شود.

فیس بوک-بررسی

شما می خواهید به طور مداوم از مشتریان خوشحال خود بخواهید نظرات خود را بنویسند. چرا؟ بررسی های آنلاین یک عامل رتبه بندی شناخته شده است – بنابراین دریافت نظرات عالی باید یکی از اولویت های اصلی شما باشد!

این فرآیند تأیید ضروری است زیرا Google می خواهد تأیید کند که ،ب و کار شما یک شرکت قانونی و واقعی است. مالک ،ب و کار باید فهرست GBP را ادعا کند.

نمایه ،ب و کار Google رایگان است و اگر به اندازه کافی بهینه شده باشید تا در بسته سه گانه محلی Google ظاهر شوید، ،ب و کار شما می تواند در معرض دید باورن،ی قرار گیرد:

google-local-3-pack

بسیاری از مردم به رسانه‌های اجتماعی روی می‌آورند تا ببینند دوستان و خانواده‌شان در مورد یک ،ب‌وکار چه فکری می‌کنند، بنابراین داشتن بازخورد خوب در صفحه فیسبوک ،ب‌وکارتان می‌تواند به جذب مشتریان احتمالی کمک کند.

اگر ،ب و کار شما واجد شرایط فهرست GBP است، باید ادعا کنید و نمایه ،ب و کار Google خود را بهینه کنید. (این یکی از بهترین راه ها برای بالا بردن رتبه شرکت شما در گوگل است!)

google-business-profile

نمایه ،ب و کار گوگل (GBP) یکی از بهترین استراتژی های سئو محلی برای مشاغل محلی است که با مشتریان رو در رو ملاقات می کنند.

بر اساس نظرسنجی بررسی مشتریان محلی BrightLocal در سال 2023، تا 84٪ از مردم به بررسی های آنلاین به اندازه توصیه های شخصی اعتماد دارند.

علاوه بر این، کلمات یا کاراکترهای اضافی می توانند متن شما را با بیضی قطع کنند (…).

“با کیفیت بالا و نظرات مثبت مشتریان شما می تواند دید ،ب و کار شما را بهبود بخشد و احتمال اینکه یک ،یدار از مکان شما بازدید کند را افزایش می دهد.” گوگل بیان می کند.

در دریایی از نتایج جستجوی رقابتی، اگر این متن منحصر به فرد، قانع کننده و توصیفی نباشد، نرخ کلیک شما آسیب می بیند (که می تواند به رتبه بندی شما آسیب برساند).

مهم است که ،ب و کار خود را به درستی و به طور مداوم در فهرست های برتر ،ب و کار آنلاین (معروف به نقل قول ها)، مانند Yelp، Facebook، Merchant Circle، Citysearch و غیره قرار دهید.

گردآورنده های داده اطلاعات شرکت شما را می گیرند و در صدها فهرست آنلاین دیگر توزیع می کنند!

همچنین می تو،د کلمات کلیدی مانند ” را جستجو کنید[your city] directory” برای یافتن سایر سایت‌ها یا دایرکتوری‌های استناد محلی.

ایجاد صفحات خدماتی به شما این امکان را می دهد که برای مکان مورد نظر و کلمات کلیدی مرتبط با سرویس خاصی که ارائه می کنید به روشی بسیار هدفمندتر بهینه سازی کنید.

صفحات خدمات فردی

برای ادعای فهرست نمایه ،ب‌وکار Google خود، از این سایت دیدن کنید google.com/business. یک فرآیند ادعا و تأیید وجود دارد که باید طی کنید.

در اینجا پنج تاکتیک سئوی محلی وجود دارد که می تو،د برای کمک به ،ب و کار خود در رتبه بالاتر برای عبارات جستجوی محلی استفاده کنید.

همچنین ضروری است که نام، آدرس و شماره تلفن (NAP) ،ب و کارتان را در جمع‌آوری‌کننده‌های اصلی داده‌های استنادی مانند Foursquare، Data Axle و Neustar Loca،e دریافت کنید.

اگر در تلاش‌های سئوی خود با یک آژانس بازاریابی دیجیتال کار می‌کنید، می‌تو،د به آن‌ها اجازه دهید تا مدیر نمایه ،ب‌وکار شما باشند. به این ترتیب، اگر به رابطه خود با آژانس پایان دهید، کنترل پروفایل خود را حفظ خواهید کرد.

وقتی ،ت به سئوی محلی می‌رسد، مهم‌تر از همیشه این است که استراتژی‌های سئوی داخلی و خارجی خود را برای مشتریان و مشتری، که در جستجوی ،ب‌وکار محلی شما هستند، بهینه کنید.

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.


منبع: https://searchengineland.com/local-seo-dominate-local-search-this-year-428339

اگر ،ب‌وکار شما در این فهرست‌ها فهرست نشده است، وقتی مشتری بالقوه روی آن پیوندها در نتایج جستجو کلیک می‌کند، اطلاعات ،ب‌وکار شما را پیدا نمی‌کند.

دایرکتوری های آنلاین

شما همچنین می خواهید تلاش کنید و کیفیت بالا را پیدا کنید محلی دایرکتوری هایی که ،ب و کار خود را در لیست قرار دهید.

همیشه اطمینان حاصل کنید که NAP شرکت شما در بسیاری از این دایرکتوری ها و سایت های استنادی تا حد امکان سازگار است.

چرا؟ از آنجا که دایرکتوری های آنلاین اغلب در نتایج جستجوی ارگ،ک بالا نشان داده می شوند.

گام بعدی این است که فهرست GBP خود را بهینه کنید – و به بهبود آن ادامه دهید:

  • انتخاب دسته ها
  • افزودن ساعات کاری
  • نوشتن یک توصیف محکم
  • آپلود ع، و فیلم.
  • ایجاد پست ها
  • پاسخ به سوالاتی که مشتریان بالقوه می پرسند.
  • پاسخ دادن به نظراتی که دریافت می کنید و غیره.
  • هر محصول یا خدماتی را که می فروشید درج کنید.

اکنون، این ممکن است یک تراژدی واقعی نباشد. برخی از SEO ها حتی شما را تشویق می کنند که از حدا،ر تعداد کاراکتر توصیه شده عبور کنید. اما من فکر می کنم این غیرحرفه ای به نظر می رسد، به خصوص وقتی که در وسط جمله ظاهر می شود و افکار شما را در وسط جمله قطع می کند.

کوتاه شده

با وب سایت رو،مه محلی خود و اتاق بازرگ، خود بررسی کنید تا ببینید آیا آنها یک فهرست ،ب و کار محلی دارند که می تو،د در آن لیست شوید.

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


3. بررسی آنلاین اهمیت دارد

به جای فهرست خطی یا فقط داشتن یک پاراگراف کوتاه در صفحه «سرویس‌ها»، یک صفحه کامل برای صحبت در مورد هر سرویسی که ارائه می‌دهید دارید، به این م،ی که محتوا و روش‌های بیشتری برای بهینه‌سازی متن برای ارائه بهتر به خوانندگان خود دارید. و گوگل (برای اه، سئو).

هر زمان که نظری در مورد ،ب و کار شما، مثبت یا منفی باقی می ماند، حتما به آن پاسخ دهید. این نشان می‌دهد که دیگران در حال خواندن نظرات، شما، صاحب ،ب‌وکار، به نظر مشتریانتان اهمیت می‌دهید.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است