از توسعه محصول، جذب مشتری و فروش تا خدمات، پشتیب، پس از فروش و وفاداری، مشتریان در هر مرحله به دنبال یافتن آنچه در هر لحظه خاص نیاز دارند، هستند.
برای به دست آوردن بینش هایی که برای ایجاد محتوای م،اداری که مردم می خواهند مصرف کنند و تلاش های بازاریابی محتوا در آینده را بهبود بخشند، این ها را ردیابی و اندازه گیری کنید.
تقویت جستجو، همکاری اجتماعی و محتوا
با این حال، ا،ر مصرف کنندگان در حال حاضر قبل از ،ید در مکان های فیزیکی، ابتدا محصولات را از طریق گوگل یا سایر پلتفرم ها جستجو می کنند. با ردیابی نوسانات رتبه بندی در بین صنایع، نحوه تغییر این روندها را در طول زمان نظارت کنید.
4. از متن به صدا تا «نقاط ورودی جستجوی متعدد»
تمرکز گوگل بر بهینه سازی برای کاربر هرگز از بین نمی رود، به همین دلیل است که به روز رس، های مستمر آن همیشه هم در سئو و هم بهترین شیوه های محتوا را هدف قرار می دهد.
مهم است که نه تنها به جایی که گوگل امروز است، بلکه به جایی که گوگل طی شش ماه آینده، سال آینده و بعد از آن در حرکت است نگاه کنید. اگر بتو،د با این تغییرات مهم همگام باشید، می تو،د از گوگل و رقبای خود برای تسلط آنلاین در صنعت خود جلوتر بم،د.
کار با توسعه دهندگان فرانت اند تضمین می کند که HTML5/CSS ساخته شده سبک وزن به شما کمک می کند تا در استانداردهای صنعت بم،د و در عین حال تمرکز اصلی خود را بر “آیا کاربر آنچه را که برای آن آمده است بدست می آورد” می کند. اطمینان حاصل کنید که طراحی شما به اندازه کافی خوب کار می کند تا مانع تجربه آنها نشود.
در حالی که بسیاری از مارکها برای موبایل آماده شدهاند، بسیاری فراموش میکنند که سرعت موبایل بیشترین اهمیت را دارد. گوگل شروع به فاکتورگیری زمان بارگذاری موبایل در الگوریتم رتبهبندی خود کرده است، به این م،ی که افزایش سرعت سایت میتواند به ،ب درآمد وب سایت شما در SERP کمک کند.
گوگل به یادگیری ماشینی در قالب RankBrain، MUM و فناوریهای اصلی آن متکی است تا حجم عظیمی از دادهها را درک کند و بهترین نتایج جستجوی ممکن را برای کاربران ارائه دهد.
شایان ذکر است که همهگیری COVID-19 باعث شد بسیاری از ،یداران بین ،ید آنلاین در مقابل ،ید در فروشگاه یکی را انتخاب کنند. به گفته تجارت دیجیتال 360 مطالعه تجارت الکترونیک
پشتههای Martech بر اساس یکپارچهسازی دادهها و عملکرد ساخته میشوند، زیرا ما به سادگی دادههای زیادی داریم و تحلیلگران یا ساعتهای کافی در روز برای درک همه آنها کافی نیست.
همانطور که دنی گودوین در مقاله اخیر خود تاکید می کند، محتوا باید:
- برای یک مخاطب خاص ایجاد شود.
- تخصص ویژگی.
- قابل اعتماد و معتبر باشید.
- خواسته(های) یا نیاز(های) جستجوگر را برآورده کنید.
سئو نقش حیاتی در ارائه بینش، بهینه سازی و اندازه گیری محتوا دارد – محتوا به سنگ بنای هر کمپین سئوی خوب تبدیل شده است.
جستجو در هر مرحله پنجره ای به تجربه کاربر است، بنابراین از آن استفاده کنید.
اطمینان حاصل کنید که مصرف کنندگان از ابتدا تا انتها تجربه لذت بخشی دارند
در اینجا آمده است که چگونه بازاریابان می توانند بر این تغییر تسلط پیدا کنند.
به داده ها به ،وان منبع حقیقت نگاه کنید
بسیاری از جستجوهای صوتی در خانه، ماشین یا در حال حرکت انجام میشود که منجر به دنیایی متصلتر میشود. این عوامل هوشمند از م،اشناسی، تاریخچه جستجو و علایق و رفتارهای کاربر برای ارائه بهترین نتایج استفاده می کنند.
در اینجا آمده است که چگونه بازاریابان می توانند بر این تغییر تسلط پیدا کنند.
تجربه مشتری را درک کنید
برخی از جدیدترین تغییرات با هدف بهبود سرعت صفحه و Core Web Vitals، و همچنین بررسی محصولات انجام شده است که نشان می دهد گوگل چقدر برای ارائه محتوای با کیفیت اهمیت قائل است. بهروزرس، محتوای مفید (HCU) به جای اینکه صرفاً برای رتبهبندی (بهینهسازی بیش از حد) باشد و در هنگام جستجوی اطلاعات به مردم چیز مفیدی ارائه ندهد، بر روی محتوا برای کاربران انس، تمرکز دارد!
اکنون، بیش از هر زمان دیگری، دادهها میتوانند به بازاریابان کمک کنند که قصد مصرفکننده برای ایجاد محتوای باکیفیت را داشته باشند که با سفر مشتری هماهنگ باشد و کاربر انس، را راضی کند.
روزهای گذشته محتوای نامربوط و بهینه سازی بیش از حد فقط برای رتبه به این م،ی است که بازاریاب های خوب سئو و محتوا یک فرصت منحصر به فرد دارند. ،، که از شیوههای خوب سئو استفاده میکنند و با شرکای محتوایی و نویسندگان خود هماهنگتر میشوند، در دراز مدت برنده خواهند شد.
برخی از بازاریابان برای همراهی و سازگاری با این تغییرات تلاش کرده اند. در همین حال، برندهای دیگر در حال رونق هستند.
با درک پنج نکته بالا و اندازهگیری مداوم نتایج خود، نشان خواهید داد که ایجاد محتوای متقاعدکننده، جذاب و متفکرانه راهی برای ،ب درآمد است و واقعاً ارزش سرمایهگذاری را دارد.
جیم یو موسس و مدیر عامل شرکت است BrightEdge، پلت فرم عملکرد محتوای سازم، پیشرو. او تخصص عمیق در توسعه و بازاریابی پلتفرمهای نرمافزاری بزرگ بر اساس تقاضا را با تجربه عملی در جستجوی پیشرفته، محتوا و شیوههای بازاریابی دیجیتال ،یب میکند.