چه خبر. نکات مهم انتشار به شرح زیر است:
- اکنون میتوان شبیهسازیهای پیشنهادی را در سطح کمپین برای حدا،ر عملکرد از طریق campaign_simulation بدست آورد.
- چندین نوع توصیه مرتبط با کمپینهای ،ید اضافه شده است، از جمله پیشنهادهایی برای انتقال به حدا،ر عملکرد و رفع تعلیق حساب Merchant Center.
- Google Ads اکنون از طرح های ارزش تبدیل SKAdNetwork برای کمپین های برنامه iOS پشتیب، می کند. اطلاعات مربوط به راه اندازی طرحواره ها و بهترین روش ها برای کمپین های iOS را می تو،د در اینجا بیابید.
- LeadFormField.has_location_answer اضافه شده است تا مشخص کند که آیا مکان دارایی های مکان در سطح کمپین یا مشتری باید با فرم سرنخ نمایش داده شود.
- (ویژگی مجاز) کمپین های Performance Max اکنون دارای یک نوع لیست VEHICLES در ،مت Campaign.listing_type جدید هستند که جایگزین S،ppingSetting.use_vehicles_inventory می شود که برای کمپین های ،ید هوشمند تعیین می شود.
تو عمیق تر درباره تغییر در Google Ads Developer بیشتر بد،د وبلاگ.
نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پاد،ت ها، سفر و تنقلات دارد.