در حال حاضر، ما می د،م که ردیابی تبدیل آفلاین (OCT) در هر حسابی ضروری است.
با گذشت زمان و جمعآوری دادهها، میتو،د به فشار دادن محدودیتها و بهینهسازی نقاط پایینتر در قیف ادامه دهید.
برای اینکه الگوریتم ها از این جهت ارائه شده بهره مند شوند، مقادیر لازم نیست دقیق باشند.
من دوست دارم خودم را یک ریسک پذیر حساب شده تصور کنم. از آنجایی که من TSA PreCheck دارم و وضعیت پرواز خود را از خانه نظارت می کنم، فقط یک ساعت قبل از پرواز به فرودگاه می رسم. من رستورانهای جدید شهر را امتحان میکنم، اما تا زم، که سایتهای بررسی را جستجو نکردهام و منو را اسکن نکردهام، سوار ماشین نشوید.
با کمی صبر و تمرینات تنفسی، یکی از مشتریان من از زمان بهینه سازی برای تبدیل Backend با OCT، 74٪ بهبود در هزینه هر MQL مشاهده کرد.
افزایش در تبدیل باطن باید به ،وان معیار کلیدی موفقیت این آزمایش سنجیده شود.
پدید آوردن ستون های سفارشی در رابط Google Ads به شما امکان می دهد داده های خود را به راحتی مرتب کنید و تجسم کنید. هر کمپین را به طور مستقل تجزیه و تحلیل کنید.
ریسک پذیری بخشی از کار هر بازاریاب است. هیچ استراتژی تضمین شده نیست که کار کند.
این استراتژی های پیشنهادی را می توان و باید در یک آزمایش آزمایش کرد، به خصوص اگر از ش،تن الگوریتم وحشت دارید.
حتی اگر برای بازگشت هدف در هزینه تبلیغات (tROAS) یا به حدا،ر رساندن ارزش تبدیل آماده نیستید، تنظیم این مقادیر از همان ابتدا امکان راه اندازی آسان را در زم، که آماده هستید، فراهم می کند.
2. برای تمام مراحل قیف بهینه سازی کنید
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
3. برای کمترین نقطه تبدیل ممکن بهینه سازی کنید
هنگامی که تمام مراحل قیف بازاریابی شما با مقادیر مربوطه به Google Ads وارد شد، بهینه سازی کمپین ها را برای تمام مراحل قیف شروع کنید.
اه، بهینهسازی کمپینهای فردی و استراتژیهای مناقصه باید با مرحله قیف و آنچه که بهترین عملکرد را دارد، هماهنگ باشد.
این استراتژیهای قیمتگذاری هوشمند قیمتها را بهطور خودکار تنظیم میکنند تا ارزش یک تبدیل احتمالی را زم، که کاربر کلمات کلیدی را جستجو میکند، پیشبینی کند.
رویکرد من برای ریسک ، در محل کار مشابه است. آزمایش آ،ین استراتژیهای مناقصه من را هیجان زده میکند، اما حرکات من عمدی هستند تا از عملکرد مزاحم جلوگیری کنند.
تغییرات عمده در حساب Google Ads، الگوریتمها را به مرحله یادگیری میفرستد و با یادگیری مجدد، نوس، ایجاد میکند.
با وجود خطرات مرتبط با نوسانات عملکرد، مزایا باید بیشتر از نوسانات باشد.
این بدان م،است که اگر به طور متوسط دو هفته طول می کشد تا یک MQL به یک “جلسه زمان بندی شده” تبدیل شود، باید آزمایش را حداقل به مدت شش هفته قبل از فراخو، آن اجرا کنید. وارسی گزارش معیارهای مسیر گوگل برای مشاهده اینکه هر تبدیل چند روز طول می کشد.
5. تست مناقصه مبتنی بر ارزش
هر استراتژی پیشنهادی را می توان در کنار این تاکتیک آزمایش کرد، اما بسیار مهم است که آزمایشی که ایجاد می کنید فقط یک متغیر را در یک زمان تغییر دهد.
بنابراین، به آنجا بروید و ریسک های حساب شده را بپذیرید. زم، که احساس نگر، می کنید، باهوش، جسور و مشتاق به راه اندازی آزمایش باشید.
در نظر بگیرید که همه کلمات کلیدی ی،ان ایجاد نمی شوند. کلمات کلیدی بالای قیف، خط لوله را کندتر از عبارات غیر نام تجاری یا برند شما ایجاد می کنند.
پس از بهینهسازی نقاط تبدیل قیف پایینتر، بازی خود را با حدا،ر ، ارزش تبدیل یا استراتژیهای پیشنهاد قیمت tROAS افزایش دهید.
زم، که کمپین برند آنها در یک ماه بیش از 15 MQL داشت، ما به بهینه سازی فقط برای MQLها روی آوردیم که منجر به افزایش 4 برابری ارزش تبدیل در آن کمپین شد.