404 ErrorDefinition & Meaning – SEO Chatter


404 چیست؟

خطای 404 یک کد وضعیت HTTP است که توسط یک وب سرور به مرورگر ارسال می شود که نشان می دهد صفحه وب یا منبع درخواستی یافت نمی شود. این وضعیت ممکن است موقت یا دائمی باشد.

رایج ترین دلایلی که خطای 404 رخ می دهد عبارتند از:

  • صفحه وب وجود ندارد.
  • URL یک پیوند مرده یا ش،ته است.
  • محتوا بدون تغییر مسیر 301 منتقل شده است.
  • کاربر هنگام تایپ URL در مرورگر وب اشتباه می کند.
  • وب سایت دیگری به یک URL نادرست پیوند می دهد.

در مورد بهینه سازی موتور جستجو (SEO)، خطاهای 404 Not Found معمولاً بر عملکرد موتور جستجوی وب سایت تأثیر نمی گذارد، اگر URL ایجاد کننده خطا در سایت شما وجود نداشته باشد. این نوع خطاهای 404 را می توان با خیال راحت نادیده گرفت.

برگه جستجوی کلمات کلیدی جستجوگرها را دانلود کنیدبرگه جستجوی کلمات کلیدی جستجوگرها را دانلود کنید

ارائه بهترین نکات سئو …

لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید

با این حال، اگر URL در مقطعی از زمان در دامنه وجود داشته باشد و صفحه وب دارای بک لینک هایی باشد که به آن اشاره می کنند، خطای 404 می تواند روی دید موتور جستجوی وب سایت تأثیر بگذارد. بدون تغییر مسیر من، 301 به یک URL جدید، مقدار PageRank پیوندهای دریافتی از بین خواهد رفت. به این م،ی که وب سایت افزایش بالقوه اتوریتی صفحه و اعتبار دامنه را از انتقال رتبه صفحه (یا ارزش ویژه پیوند) از دست خواهد داد.

به واژه نامه SEO مراجعه کنید

برای یافتن اصطلاحات و تعاریف بیشتر مرتبط با زمینه بهینه سازی موتورهای جستجو، به واژه نامه SEO مراجعه کنید.

استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 شیفته سئو شده است. هدف استفان این است که بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو را به اشتراک بگذارد تا بتو،د ترافیک بیشتری را برای وب سایت خود به دست آورید.




منبع: https://seochatter.com/404-error-definition/

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است