4 ویژگی مفید جدید تبلیغات لینکدین

کتابخانه رسانه جدید LinkedIn به شما امکان می دهد با ذخیره همه تصاویر و ویدیوهای خود در یک مکان مرکزی، راحت تر تبلیغات ایجاد کنید. اکنون تبلیغ‌کنندگان می‌توانند با انتخاب ویدیو یا تصویر از کتابخانه رسانه، حدا،ر تا پنج آگهی را به طور همزمان ایجاد کنند و هرکدام تبدیل به تبلیغ خاص خود شوند. به نظر می رسد این ویژگی ایجاد تبلیغات را آسان تر، سریع تر و مشارکتی می کند.

درباره نویسنده

اطلاعات بینش مخاطب هم برای مخاطبان همسان و ذخیره شده در دسترس است. این اطلاعات بینش انبوهی را بر اساس موضوعات و محتوایی که درگیر کرده‌اند، اما همچنین ،اوین شغلی، سال‌ها تجربه، ارشدیت، مکان، نام شرکت، صنعت و موارد دیگر ایجاد می‌کند. همچنین می‌توان از بینش برای کشف مخاطبان جدید استفاده کرد.

3. تبلیغات را مستند کنید

بینش مخاطبان رایگان اکنون در Campaign Manager موجود است. این‌ها می‌توانند به تبلیغ‌کنندگان کمک کنند تا مشخص کنند مخاطبانشان چه ،، هستند، به چه چیزی علاقه‌مند هستند و چگونه با محتوا و موضوعات دیگر درگیر هستند.

تو عمیق تر می تو،د این اطلاعیه را از لینکدین بخو،د اینجا.

داده‌های آفلاین به‌طور خودکار در گزارش‌های انبوه شما در مورد تبدیل‌ها گنجانده می‌شوند و درک جامع‌تری از تأثیر بازاریابی شما بر نتایج با قیف پایین‌تر ارائه می‌دهند.

2. بینش مخاطب

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پاد،ت ها، سفر و تنقلات دارد.


منبع: https://searchengineland.com/4-new-useful-linkedin-ads-features-388361

بیایید شیرجه بزنیم

1. تبدیل آفلاین

جدید در سرزمین موتورهای جستجو

تبدیل آفلاین به شما این امکان را می دهد که تبدیل هایی را که در ابزارهای دیگر پیگیری می کنید مستقیماً به لینکدین متصل کنید. تبلیغ‌کنندگان می‌توانند به‌صورت دستی فایل‌های CSV را در Campaign Manager آپلود کنند. شرکای جدید CRM پشتیب، شده عبارتند از Adverity، Hub S،، LeadsBridge، LiveRamp و Make.

چرا ما اهمیت می دهیم. با نزدیک شدن به تعطیلات، B2B فراموش می شود زیرا به نظر می رسد تنها چیزی که اخیراً در مورد آن شنیده ایم پلتفرم هایی است که ویژگی ها و به روز رس، های ،ید جدید را راه اندازی می کنند. این ویژگی‌های جدید، اگرچه هیچ چیز پیشگامانه‌ای نیستند، می‌توانند ارزش آزمایش را داشته باشند، اگر در حال حاضر یا در فکر تبلیغات در لینکدین هستید.


لینکدین 4 ویژگی جدید را برای بازاریابان تبلیغاتی از طریق پلتفرم B2B ارائه کرده است. با توجه به اینکه جستجوی Google در 22 ما را با 9 به روز رس، ،ید جدید غرق کرده است، دیدن اینکه B2B کمی مورد توجه قرار می گیرد بسیار خوب است.

تبلیغات سند به شما این امکان را می دهد که محتوای طول، مدت را مستقیماً در فیدهای اعضا تبلیغ کنید، جایی که آنها می توانند کاغذهای سفید، مطالعات موردی و گزارش ها را بدون ، پلت فرم بخوانند و دانلود کنند. همچنین می‌تو،د از یک فرم سرنخ برای جمع‌آوری سرنخ‌ها استفاده کنید.

4. کتابخانه رسانه

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است