کتابخانه رسانه جدید LinkedIn به شما امکان می دهد با ذخیره همه تصاویر و ویدیوهای خود در یک مکان مرکزی، راحت تر تبلیغات ایجاد کنید. اکنون تبلیغکنندگان میتوانند با انتخاب ویدیو یا تصویر از کتابخانه رسانه، حدا،ر تا پنج آگهی را به طور همزمان ایجاد کنند و هرکدام تبدیل به تبلیغ خاص خود شوند. به نظر می رسد این ویژگی ایجاد تبلیغات را آسان تر، سریع تر و مشارکتی می کند.
درباره نویسنده
اطلاعات بینش مخاطب هم برای مخاطبان همسان و ذخیره شده در دسترس است. این اطلاعات بینش انبوهی را بر اساس موضوعات و محتوایی که درگیر کردهاند، اما همچنین ،اوین شغلی، سالها تجربه، ارشدیت، مکان، نام شرکت، صنعت و موارد دیگر ایجاد میکند. همچنین میتوان از بینش برای کشف مخاطبان جدید استفاده کرد.
3. تبلیغات را مستند کنید
بینش مخاطبان رایگان اکنون در Campaign Manager موجود است. اینها میتوانند به تبلیغکنندگان کمک کنند تا مشخص کنند مخاطبانشان چه ،، هستند، به چه چیزی علاقهمند هستند و چگونه با محتوا و موضوعات دیگر درگیر هستند.
تو عمیق تر می تو،د این اطلاعیه را از لینکدین بخو،د اینجا.
دادههای آفلاین بهطور خودکار در گزارشهای انبوه شما در مورد تبدیلها گنجانده میشوند و درک جامعتری از تأثیر بازاریابی شما بر نتایج با قیف پایینتر ارائه میدهند.
2. بینش مخاطب
نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پاد،ت ها، سفر و تنقلات دارد.