یک ناامیدی مش، با پاسخ دهندگان SMB، حجم و نوع محتوای قابل تحویل مورد نیاز برای هر کمپین بود – و این واقعیت که ایجاد محتوا به زمان و تلاش نیاز دارد. بسیاری از افراد و چرخه های بررسی برای استراتژی، تصور، توسعه، نوشتن، طراحی، به روز رس، و بهینه سازی یک کمپین بازاریابی دیجیتال موفق ضروری هستند. این تقاضای مداوم برای محتوا، پهنای باند SMB ها را برای اجرای کامل دیدگاه بازاریابی برنامه ریزی شده آزمایش می کند.
اما بیایید با آن روبرو شویم. شغل یک تصمیم گیرنده بازاریابی دیجیتال در یک SMB می تواند چالش برانگیز باشد – از ساعات طول، تا تغییر اولویت های بودجه. برخی ممکن است بگویند بازاریابی دیجیتال برای یک SMB به دلیل پلتفرمها، منابع، تقاضای محتوا و محدودیتهای زم، در حال تغییر، به اندازه ایجاد محصول شرکت سخت است. دیده شدن توسط مخاطب من، می تواند دشوار باشد.
دنیای چالش برانگیز دیجیتال مارکتینگ
“شما باید به طور مداوم چیزهایی را که کار می کنند ایجاد کرده و اصلاح کنید و به موقع بم،د. هیچگاه تمام نمیشود. ما باید گرافیکهایمان را اصلاح کنیم تا مطمئن شویم که توجهها را به خود جلب میکنند. مثل آن روزها نیست که میتوانستید یک آگهی در رو،مه پخش کنید و همان آگهی شش هفته پخش میشد و کارتان تمام شد. شما دائماً باید محتوا تولید کنید تا در ذهن خود باقی بم،د.“
ارزیابی بازگشت سرمایه (ROI) و بازگشت هزینه تبلیغات (ROAS) یک کمپین همیشه چالش برانگیز بوده است – اما پاسخ دهندگان خاطرنشان می کنند که ردیابی تبدیل ها و اندازه گیری ROI/ROAS واقعی کمپین با تغییرات اخیر حریم خصوصی، حتی سخت تر است. یکی دیگر از چالشهای مش،، عدم سازگاری معیار استاندارد شده یا شفافیت در پلتفرمها است. هنگام تهیه گزارشها برای مدیران، پاسخدهندگان وظیفه دارند گزارشهای متعددی را از پلتفرمهای مختلف کنار هم جمع کنند تا تصویری واضح از بازده سرمایهگذاری ملموس کمپین ارائه کنند.
یک ویژگی جدید در کمپین های هوشمند چند پلتفرم است. با استفاده از چند پلتفرم، SMB ها می توانند با استفاده از یک ابزار تبلیغاتی برای هدف قرار دادن بسیاری از کانال ها مانند تبلیغات گوگل، فیس بوک، توییتر، اینستاگرام، لینکدین و تبلیغات مایکروسافت، دسترسی خود را افزایش دهند و سرمایه گذاری خود را به حدا،ر برسانند. به جای ایجاد تبلیغات در پلتفرم های تکه تکه برای راه اندازی و نظارت بر یک کمپین، SMB ها می توانند با اجرای تبلیغات در چندین پلتفرم در چند دقیقه در زمان خود صرفه جویی کنند.
برای کمک به سرعت بخشیدن به رشد SMB، مایکروسافت یک برنامه تحقیقاتی کمی و کیفی برای درک بهتر نحوه مدیریت SMB ها در بازاریابی دیجیتال امروزی و شناسایی نقاط دردناکی که منجر به بازاریابی دیجیتال می شود، توسعه داد. تصمیم گیرندگان تبلیغاتی شرکتهایی با کمتر از 200 کارمند در یک نظرسنجی 15 دقیقهای شرکت ،د تا نیازهای خود و نکات مهم در چشمانداز تبلیغات دیجیتال را درک کنند. مایکروسافت بعداً مصاحبههای کیفی انجام داد تا نیازهای SMB را عمیقتر کند. ا،ر پاسخ دهندگان خاطرنشان ،د که منابع داخلی کمی برای حمایت از تلاش های خود دارند و اغلب برای پشتیب، به آژانس ها یا فریلنسرها (معمولاً برای تولید محتوا یا مدیریت و بهینه سازی کمپین های دیجیتال) متکی هستند.
چهار نقطه درد جه، دیجیتال مارکتینگ
جدید در زمین موتورهای جستجو