کتابخانه رسانه جدید LinkedIn به شما امکان می دهد با ذخیره همه تصاویر و ویدیوهای خود در یک مکان مرکزی، راحت تر تبلیغات ایجاد کنید. اکنون تبلیغکنندگان میتوانند با انتخاب ویدیو یا تصویر از کتابخانه رسانه، حدا،ر تا پنج آگهی را به طور همزمان ایجاد کنند و هرکدام تبدیل به تبلیغ خاص خود شوند. به نظر می رسد این ویژگی ایجاد تبلیغات را آسان تر، سریع تر و مشارکتی می کند.
اطلاعات بینش مخاطب هم برای مخاطبان همسان و ذخیره شده در دسترس است. این اطلاعات بینش انبوهی را بر اساس موضوعات و محتوایی که درگیر کردهاند، اما همچنین ،اوین شغلی، سالها تجربه، ارشدیت، مکان، نام شرکت، صنعت و موارد دیگر ایجاد میکند. همچنین میتوان از بینش برای کشف مخاطبان جدید استفاده کرد.
3. تبلیغات را مستند کنید
بیایید شیرجه بزنیم
1. تبدیل آفلاین
تو عمیق تر می تو،د این اطلاعیه را از لینکدین بخو،د اینجا.
تبدیل آفلاین به شما این امکان را می دهد که تبدیل هایی را که در ابزارهای دیگر پیگیری می کنید مستقیماً به لینکدین متصل کنید. تبلیغکنندگان میتوانند بهصورت دستی فایلهای CSV را در Campaign Manager آپلود کنند. شرکای جدید CRM پشتیب، شده عبارتند از Adverity، Hub S،، LeadsBridge، LiveRamp و Make.
بینش مخاطبان رایگان اکنون در Campaign Manager موجود است. اینها میتوانند به تبلیغکنندگان کمک کنند تا مشخص کنند مخاطبانشان چه ،، هستند، به چه چیزی علاقهمند هستند و چگونه با محتوا و موضوعات دیگر درگیر هستند.
جدید در سرزمین موتورهای جستجو