چرا ما اهمیت می دهیم. ویژگیهای جدید Insights به شما کمک میکند تا روندها را کشف کنید، کمپینهای خود را بهینه کنید و با تغییر رفتار مصرفکننده در فصل تعطیلات آینده همراه باشید. تبلیغ کنندگان باید قبل از ایجاد تغییرات شدید کمپین، بینش خود را بررسی کنند.
برای کمک به تبلیغکنندگان در پیمایش فصل تعطیلات و بهینهسازی موجودیشان، Google چهار ویژگی جدید را در صفحه Insights راهاندازی کرده است:
عبارات جستجو
دارایی های
مخاطبان
تغییر تاریخ
مخاطبان بینش مخاطبان می تواند به شما در درک ویژگی های افرادی که با ،ب و کار شما درگیر هستند کمک کند. گوگل میگوید این بینشها به شما ایده بهتری از آنچه مشتریانتان به آن اهمیت میدهند به شما میدهد و به شما کمک میکند تا خلاقیت خود را برای علایق و ویژگیهای منحصربهفردشان تنظیم کنید.
نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پاد،ت ها، سفر و تنقلات دارد.
تو عمیق تر خود را مرور کنید صفحه بینش برای مشاهده ویژگی های جدید و بهینه سازی کمپین های بازاریابی خود.
تغییر تاریخ. این به شما کمک می کند تا تشخیص دهید که چگونه تغییراتی که در حساب خود ایجاد کرده اید ممکن است بر عملکرد تأثیر بگذارد. وقتی تغییر قابل توجهی در معیارهای کلیدی کمپین شما ایجاد میشود، این بینش میتواند به شما کمک کند تعیین کنید کدام تغییراتی که ممکن است باعث این تغییر در عملکرد شده باشد – و سپس نحوه ادامه کار را بیابید.
دارایی های. این به شما کمک میکند تا یاد بگیرید که چه داراییهایی در بین مشتریان بالقوه شما بهترین طنین انداز است. میتو،د از این برای شناسایی مخاطبان بسیار پرمشغله و همچنین اطلاعرس، به داراییها و صفحات فرودی که برای مخاطبان مختلف ایجاد میکنید، استفاده کنید.
درباره نویسنده
عبارات جستجو این به شما کمک می کند بدون نیاز به بررسی کل گزارش عبارات جستجوی شما، بفهمید مشتریان چه چیزی را جستجو می کنند. این عبارات در دستههای گستردهتر و مبتنی بر هدف گروهبندی میشوند، شما میتو،د به سرعت تشخیص دهید که کدام تمها در بین مشتریانتان محبوبتر هستند، همراه با معیارهایی مانند عملکرد تبدیل، حجم جستجو و رشد حجم جستجو.