برای سالها، آژانس من SEO را برای یک تولید کننده پیشرو HVAC انجام میداد.
تصور کنید وارد یک فروشگاه مواد غذایی می شوید، لیستی در دست دارید و تمام محصولات فروشگاه به طور تصادفی روی میزهای نمایش داده شده در سراسر آن پخش می شوند.
شما در حال گسترش وسعت کلمه کلیدی خود هستید که همیشه برای سئو مفید است زیرا چندین فرصت دیگر برای حفظ ترافیک ارگ،ک خود خواهید داشت. (هرگز نمی د،د چه زم، ممکن است آن 3 رتبه برتر را برای “تختخواب ها” از دست بدهید.)
علاوه بر این، یک دسته محصول خاص یا یک تبلیغ فصلی می تواند نوع محتوایی را ارائه دهد که می تواند لینک ها را به دست آورد.
اگر چنین است، بیایید مطمئن باشیم که فرصتهایی برای فروش متقابل این چیزها داریم و مطمئن شویم که با محصولی که به دنبال ،ید آن هستند، شهودی است.
این خواربارفروشی فرضی شبیه به وبسایت تجارت الکترونیک با «،ید» در ناوبری است.
- هنگامی که روی آن کلیک کردید، لیستی از همه محصولات موجود در وب سایت دریافت می کنید.
- چیزها باید سازماندهی شوند (دسته بندی شوند). و دوباره، مقوله ها باید م،ا داشته باشند.
در اینجا میتو،د ببینید که اگرچه Wayfair محصولات را در طیف گستردهای ارائه میکند، اما آنها به طور مستقیم این محصولات را به دستههای اصلی خود ت،یم کردهاند.
درست همانطور که ممکن است سس تند را در راهروی مکزیکی بیابید، همچنین خواهید دید که یک نمایشگر در نزدیکی چیپس ها وجود دارد.
فرض کنید تخت های قابل تنظیم ارائه می دهید. مایلید یک صفحه دسته بندی برای این کار بسازید، زیرا تقریباً 47000 جستجو در ماه در ایالات متحده برای این محصولات وجود دارد.
با ایجاد دسته های اصلی خود شروع کنید. اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، از رقبای خود یاد بگیرید.
به یاد داشته باشید – هر چه رتبه شما در گوگل بالاتر باشد، احتمال بیشتری وجود دارد که ،ی که محتوای مرتبط را جستجو می کند وب سایت شما را پیدا کند.
سپس در پایین صفحه، آنها بخش محتوای دیگری برای برجسته ، پیشنهادهای جمعه سیاه بیشتر داشتند.
پیمایش اصلی شما باید دسته بندی های اصلی شما را نشان دهد. یک نمونه عالی از معماری جامد Wayfair است:
حتی اگر به سطح بعدی بروید و یک صفحه زیرمجموعه برای «تختها» بسازید (با 112000 جستجو)، همچنان در تلاش برای رتبهبندی چیزی هستید که دستیابی به آن بسیار دشوار است.
قبل از روز شکرگزاری، آنها جمعه سیاه خود را “تخفیفات برای روزها” تبلیغ ،د که در پیمایش اصلی، یک بنر تبلیغاتی و ،اصر اصلی سربرگ در بالای صفحه گنجانده شده بود.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.
و – تقریباً به طور پیش فرض – رتبه بندی ارگ،ک خود را بهبود بخشیده اید.
شاید مردم بر اساس برند جستجو کنند؟
همچنین گاهی اوقات تغییرات فصلی برخی از این موارد وجود دارد:
آن را از Wayfair بگیرید که بر اساس گزارش Semrush دارای 1.7 میلیون کلمه کلیدی غیر برند است که در 10 نتیجه برتر گوگل رتبه بندی شده است.
اغلب گفته می شود که SEO و UX به هم پیوند خورده اند و هرگز به اندازه زم، که به نحوه سازماندهی یک وب سایت تجارت الکترونیک فکر می کنیم صادق نبوده است.
همچنین، تصور کنید که «دستمال توالت» در لیست خود داشته باشید، اما علائم روی ردیفهای مختلف چنین چیزی را نشان نمیدهند.
ممکن است «برترین مارکها» را در صفحه اصلی خود برجسته کنید تا بازدیدکنندگان بتوانند به سرعت سایت شما را با مارکهای معتبر مرتبط کنند.
نکته اصلی این است که با ایجاد آن در ساختار سایت و برنامه های محتوایی خود، به بازدیدکنندگان وب سایت خود با تجربه کاربری بهتر (تطبیق محتوا با هدف جستجوگر) پاداش می دهید.
آن را برای کاربر خوب کنید، و شما به احتمال زیاد همچنین آن را برای گوگل و جستجوگر خوب می کند.
بسیاری از این تولیدکنندگان بخشهای سایتی دارند که به فراخوانهای «توزیعکنندگان»، «شریکها» یا «از کجا ب،یم» اختصاص داده شده است.
شاید شخصی که یک تخت می،د به یک تشک هم علاقه داشته باشد؟ اینا رو میفروشی؟
جدید در زمین موتورهای جستجو
از مطالعه ال،ای ترافیک، خواربارفروشیها مدتها پیش آموختند که همترازی ، محصولات «مانند» تجربه ،ید را آسانتر میکند.
با این حال، اگر به حفاری ادامه دهید، شروع به کشف فرصت های مرتبط خواهید کرد.
در تجارت الکترونیک، بازرگ، فرصت های بیشتری را برای ارتقای محصول نشان می دهد.
هنگامی که پایه ای از ناوبری اصلی و فرعی (اصول) دارید، می تو،د موارد استفاده مختلفی را که کاربران ممکن است برای این محصولات داشته باشند و نحوه جستجوی آنها بررسی کنید.
کلمات کلیدی “هدفمند” را در نظر بگیرید که ممکن است حجم جستجوی قابل توجهی نداشته باشند اما سطح رقابت قابل مدیریتی دارند.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.