کمپین های هوشمند with Multi-platform یک ا،یستم بازاریابی دیجیتال جدید است که برای حذف نقاط دردناک بازاریابی دیجیتال SMB و ارتباط بازاریابان با افراد در لحظات من، در سراسر کار و زندگی طراحی شده است.
در فضای دیجیتال امروزی، ،بوکارها برای رشد ،بوکار خود به صورت آنلاین و یافتن مشتریان جدید به راهحلهای هوشمندتر نیاز دارند. SMB ها محدود به زمان هستند و می دانند که هر کلیک مهم است. به همین دلیل است که Microsoft Advertising طراحی جدید خود را ارائه می دهد کمپین های هوشمند تجربه آسانتر ، تبلیغات آنلاین و کمک به ،بوکارهای کوچک تا متوسط برای دستیابی به مشتریان بیشتر در پلتفرمهای تبلیغاتی و رسانههای اجتماعی پیشرو.
کمپین های هوشمند رهبران دیجیتال مارکتینگ را قادر میسازد تا به راحتی به مشتری، با ارزش بالا در سراسر وب دسترسی پیدا کنند که قدرت ،ید بالاتری دارند، آنلاین بیشتر ،ج میکنند و احتمال بیشتری برای تعامل با تبلیغات دارند. شروع کار آسان است. بازاریابان در عرض چند دقیقه تبلیغات را تنظیم می کنند در حالی که در زمان واقعی تماشا می کنند زیرا پلتفرم به طور مستقیم تبلیغ را بهبود می بخشد، عملکرد آن را اندازه گیری می کند و نتایج قابل درک را در بین پلتفرم ها نشان می دهد.
“الگوریتم ها همیشه تغییر می کنند. برای درک همه چیز باید در بازاریابی دیجیتال متخصص باشید. بخش بازاریابی من همچنین در بازاریابی ،یداران و بازاریابی تجاری کار می کند. میزان تخصصی که می تو،م به مدرک برسیم محدود است.“
ارزیابی ROI/ROAS
استرس تکه تکه شدن پلت فرم یکی دیگر از موانع مش، SMB است، زیرا بازاریابان با مقادیر زیادی اطلاعات برای یادگیری، مدیریت و تجزیه و تحلیل روبرو هستند. این به این دلیل است که بازاریابان دیجیتال از بسیاری از پلتفرمهای کمپین و گزارش با الگوریتمها و قالبهای تبلیغاتی منحصربهفرد استفاده میکنند. به علاوه، این پلتفرم ها و ابزارها به طور مداوم در حال پیشرفت هستند. رهبران تبلیغات دیجیتال، نه تنها با بسیاری از پلتفرمهای CMS، ابزارهای گزارشدهی و بینشهای تحلیلی موجود، بلکه با بهروزرس،های ویژگیها در هر ابزار، به شدت تجربه میکنند. بازاریابان مجبور به همگام شدن با پلتفرمها و ارتقاءها، فشار زیادی را برای استخدام افراد بیشتری برای تنوع بخشیدن به بار یادگیری تجربه میکنند.
“شما زمان زیادی را صرف بررسی کیفیت محتوا میکنید، زیرا زم، که محتوا به آنجا میرود، آن بالا میآید… ایجاد و نظارت بر محتوا چیزی است که بیشترین زمان را میگیرد، زیرا این تنها یک بخش از کاری است که من در اینجا انجام میدهم، و من تنها ،ی هستم که در حال حاضر این کار را انجام می دهم… فقط زمان می برد.“
تکه تکه شدن پلت فرم
“شنیدن اینکه همه چیز میتواند در یک مکان باشد و شما میتو،د همه آنها را در پلتفرمهای مختلف مدیریت کنید، هیجانانگیز و نوآورانه است… من بسیار علاقه مند خواهم بود. اینکه بتوانم وارد سیستم شوم و همه چیز را انجام دهم و همه چیز را در یک نقطه ببینم، در وقت من صرفه جویی می کند. این شگفت انگیز خواهد بود.”
این رهبر دیجیتال مارکتینگ با داشتن یک کمپین جدید با سؤالاتی در مورد نحوه ایجاد، هدف گذاری و اجرای تبلیغات دیجیتال روبرو است: چه زم، یک کمپین دیجیتال راه اندازی می کنید؟ در چه بستری تبلیغ می کنید؟ چگونه به مخاطبان هدف خود دست یابید؟ اصلا چی پست میکنی؟
برای موفقیت به ،وان یک ،ب و کار کوچک یا متوسط (SMB)، کارمندان باید هوشمندتر کار کنند. بودجههای کم و تیمهای نامرغوب نیاز به نوآوری در هر سطحی دارند – از موسس و مدیر ارشد اجرایی، مدیر بازاریابی تجارت الکترونیک تا معاون بازاریابی، مدیر رسانههای اجتماعی تا استراتژیست جستجوی پولی. این فرصت برای آوردن خلاقیت و چابکی به میز یکی از دلایل متعددی است که باعث می شود کارمندان به SMB ها در محل کار پاداش دهند. کارمندان می توانند به تعریف چشم انداز شرکت کمک کنند. آنها می توانند راه هایی را برای تحقق این چشم انداز تصور کنند. و اغلب، با SMB ها، محصول ارائه شده با ارزش ها و سیستم های اعتقادی کارکنان همسو می شود.
اگرچه یافتهها به اندازه ،بوکارهای مورد بررسی متنوع (و جالب) بودند، چهار چالش واضح SMB به ،وان ناامیدی مش، ظاهر شد: ایجاد محتوا، محدودیتهای زمان و منابع، پراکندگی پلت فرم، و ارزیابی ROI/ROAS. برای جزئیات بیشتر در مورد نقاط درد مش، بازاریاب SMB بخو،د.
تولید محتوا
برای کمک به سرعت بخشیدن به رشد SMB، مایکروسافت یک برنامه تحقیقاتی کمی و کیفی برای درک بهتر نحوه مدیریت SMB ها در بازاریابی دیجیتال امروزی و شناسایی نقاط دردناکی که منجر به بازاریابی دیجیتال می شود، توسعه داد. تصمیم گیرندگان تبلیغاتی شرکتهایی با کمتر از 200 کارمند در یک نظرسنجی 15 دقیقهای شرکت ،د تا نیازهای خود و نکات مهم در چشمانداز تبلیغات دیجیتال را درک کنند. مایکروسافت بعداً مصاحبههای کیفی انجام داد تا نیازهای SMB را عمیقتر کند. ا،ر پاسخ دهندگان خاطرنشان ،د که منابع داخلی کمی برای حمایت از تلاش های خود دارند و اغلب برای پشتیب، به آژانس ها یا فریلنسرها (معمولاً برای تولید محتوا یا مدیریت و بهینه سازی کمپین های دیجیتال) متکی هستند.
چهار نقطه درد جه، دیجیتال مارکتینگ
فهرست وظایف بازاریابان تبلیغات دیجیتال گسترده است – از تعیین بودجه بازاریابی گرفته تا توسعه و توزیع محتوا، مدیریت کمپینهای دیجیتال، تجزیه و تحلیل و بهینهسازی تلاشهای بازاریابی… و همه چیز در این بین. بازاریابان کارهای زیادی برای انجام دادن دارند اما زمان یا منابع کمی برای انجام کار دارند. این مطالعه نشان میدهد که بازاریابهای دیجیتال SMB به ناچار مجبور میشوند یا به «جکها و جیلهای همه حرفهها» بازاریابی شوند یا برای یافتن فریلنسرها یا آژانسهایی برای انجام وظایف خود به تکاپو افتادهاند. نتیجه؟ اختلاط منابع مختلف نتایج متفاوتی را تولید می کند.
بازاریابان دیجیتال میدانند که تبلیغات آنلاین کلید تقویت برندشان است، اما اغلب نمیدانند از کجا شروع کنند. تبلیغات SMB مانند یک توپ و زنجیر به نظر می رسد. تغییرات سریع در صنعت تبلیغات نیز به غرق شدن بازاریابان کمک می کند. رفتارهای مصرفکننده و خواستهها برای حفظ حریم خصوصی، برندها را مجبور میکند تا با نحوه دستیابی و برآورده ، بهترین نیازهای مردم سازگار شوند. در حالی که فضای دیجیتال مارکتینگ ممکن است طاقت فرسا باشد، اکنون زمان بسیار مهمی برای بازاریابان است تا روابط عمیقتری با مردم برقرار کنند.
جدید در زمین موتورهای جستجو
ارزیابی بازگشت سرمایه (ROI) و بازگشت هزینه تبلیغات (ROAS) یک کمپین همیشه چالش برانگیز بوده است – اما پاسخ دهندگان خاطرنشان می کنند که ردیابی تبدیل ها و اندازه گیری ROI/ROAS واقعی کمپین با تغییرات اخیر حریم خصوصی، حتی سخت تر است. یکی دیگر از چالشهای مش،، عدم سازگاری معیار استاندارد شده یا شفافیت در پلتفرمها است. هنگام تهیه گزارشها برای مدیران، پاسخدهندگان وظیفه دارند گزارشهای متعددی را از پلتفرمهای مختلف کنار هم جمع کنند تا تصویری واضح از بازده سرمایهگذاری ملموس کمپین ارائه کنند.
“من فکر می کنم تبدیل ها واقعا خسته کننده هستند. برخی از آن چیزهای بهروزرس، iOS است که اخیراً رخ داده است … دقیق نیست زیرا تبدیل از فیس بوک ارائه نمیکند. من میخواهم ROI کاملاً دقیقی برای کمپینهای دیجیتال داشته باشم، و احساس نمیکنم که دارم آن را دریافت میکنم.“
راه حل های تبلیغات دیجیتال SMB
اما بیایید با آن روبرو شویم. شغل یک تصمیم گیرنده بازاریابی دیجیتال در یک SMB می تواند چالش برانگیز باشد – از ساعات طول، تا تغییر اولویت های بودجه. برخی ممکن است بگویند بازاریابی دیجیتال برای یک SMB به دلیل پلتفرمها، منابع، تقاضای محتوا و محدودیتهای زم، در حال تغییر، به اندازه ایجاد محصول شرکت سخت است. دیده شدن توسط مخاطب من، می تواند دشوار باشد.
دنیای چالش برانگیز دیجیتال مارکتینگ
“ارائه محتوای من، و توانایی در کنار هم قرار دادن آن محتوا… این روزها همه چیز را هدایت می کند. داشتن محتوای من، و محتوای فعلی. برای من، این یک چیز منبع است، من منابعی برای تولید محتوا به موقع ندارم. تازه نگه داشتن آن“
محدودیت زمان و منابع
یک ویژگی جدید در کمپین های هوشمند چند پلتفرم است. با استفاده از چند پلتفرم، SMB ها می توانند با استفاده از یک ابزار تبلیغاتی برای هدف قرار دادن بسیاری از کانال ها مانند تبلیغات گوگل، فیس بوک، توییتر، اینستاگرام، لینکدین و تبلیغات مایکروسافت، دسترسی خود را افزایش دهند و سرمایه گذاری خود را به حدا،ر برسانند. به جای ایجاد تبلیغات در پلتفرم های تکه تکه برای راه اندازی و نظارت بر یک کمپین، SMB ها می توانند با اجرای تبلیغات در چندین پلتفرم در چند دقیقه در زمان خود صرفه جویی کنند.
بنیانگذاران و کارمندان SMB که مورد بررسی قرار گرفتند، POV های بازاریابی متفاوتی داشتند و چالش های منحصر به فرد در نقش خود را تجربه ،د. برخی از پاسخ دهندگان متفکران تصویر بزرگی بودند که تلاش می ،د تا با چشم انداز دیجیتال در حال تغییر همگام شوند، در حالی که برخی دیگر برای انعطاف پذیری، بهینه سازی و نتایج ارزش قائل بودند اما برای توجیه دلارهای بازاریابی که هزینه شده بود، زمان سختی داشتند. بسیاری از آنها بر بیرون تمرکز ،د و مشتاق کشف راههای جدید برای تبدیل شدن و مرتبط ماندن در پلتفرمهای اجتماعی نوظهور مانند TikTok بودند، در حالی که سایر رهبران زمان زیادی را در جلسات طوفان فکری بازاریابی صرف ،د و با تیم خود استراتژی توسعه دادند.
“شما باید به طور مداوم چیزهایی را که کار می کنند ایجاد کرده و اصلاح کنید و به موقع بم،د. هیچگاه تمام نمیشود. ما باید گرافیکهایمان را اصلاح کنیم تا مطمئن شویم که توجهها را به خود جلب میکنند. مثل آن روزها نیست که میتوانستید یک آگهی در رو،مه پخش کنید و همان آگهی شش هفته پخش میشد و کارتان تمام شد. شما دائماً باید محتوا تولید کنید تا در ذهن خود باقی بم،د.“

درباره نویسنده

تبلیغات مایکروسافت شما را با بیش از یک میلیارد نفر در لحظات من، در سراسر کار و زندگی مرتبط می کند. ا،یستم مایکروسافت دسترسی به مخاطب، را فراهم میکند که قدرت ،ید بالاتری دارند، آنلاین بیشتر ،ج میکنند و احتمال بیشتری دارد که با تبلیغات درگیر شوند تا پیشنهادات جدید را امتحان کنند. چه در حال ایجاد یک کمپین نام تجاری یا عملکرد هستید، ما راهحلهای تبلیغاتی را ارائه میدهیم که کل قیف بازاریابی، از جمله جستجو، بومی، نمایش و ویدیو را اجرا میکند – که توسط پلتفرم تبلیغات تبلیغاتی مایکروسافت و فناوری تبلیغات DSP، SSP و Curate پشتیب، میشود. با افراد مختلف مایکروسافت از جمله Bing، MSN، Microsoft News، Microsoft Edge و Outlook.com، سایتهای شریک مانند AOL، Ya،o، و DuckDuckGo یا وب باز با Xandr ارتباط برقرار کنید. تبلیغات مایکروسافت روابط عالی از اینجا شروع می شود.
منبع: https://searchengineland.com/4-di،al-marketing-pain-points-smbs-face-today-389126
یک ناامیدی مش، با پاسخ دهندگان SMB، حجم و نوع محتوای قابل تحویل مورد نیاز برای هر کمپین بود – و این واقعیت که ایجاد محتوا به زمان و تلاش نیاز دارد. بسیاری از افراد و چرخه های بررسی برای استراتژی، تصور، توسعه، نوشتن، طراحی، به روز رس، و بهینه سازی یک کمپین بازاریابی دیجیتال موفق ضروری هستند. این تقاضای مداوم برای محتوا، پهنای باند SMB ها را برای اجرای کامل دیدگاه بازاریابی برنامه ریزی شده آزمایش می کند.