و هر تغییری در این بین.
تاکتیک: از همه نسبتها استفاده کنید
به طور معمول، بازاریابان در مورد تغذیه دستگاه از نظر داده صحبت می کنند. اما ما باید دستگاه را نیز با خلاقیت تغذیه کنیم. این یک مشکل بزرگ برای تیم های خلاق ناب یا آنهایی که بودجه خلاقانه ناب دارند ایجاد می کند.
الگوریتم های یادگیری ماشینی برای انجام کار خود به ورودی های زیادی نیاز دارند.
در عوض، برندها باید یک محصول یا مفهوم واحد را در نظر بگیرند و آن را به صدها دارایی تبدیل کنند.
و سپس، رسانههای اجتماعی و قالبهای تبلیغات ویدیویی معرفی شدند، که چشمانداز دیجیتال را برای تیمهای خلاق پیچیدهتر میکند، اما همچنان با «روش قدیمی» یک مختصر که تنوع تبلیغاتی متعددی را به همراه دارد، قابل مدیریت است.
ویدیوهای مزیت محصول خاص، توصیفات یا اثبات اجتماعی را می توان در وسط قیف برای رفع نیازهای کاربران آشنا و ،، که آماده ،ید نیستند استفاده کرد.
برخی از دستورالعمل هایی که باید رعایت شود:
- تبلیغات شش ث،ه ای را به ،یب اضافه کنید (علاوه بر 15 و 30 ث،ه).
- قوس داستان خود را به جلو ببرید تا در عرض 5 ث،ه توجه را به خود جلب کنید.
- لوگوی خود را در عرض 3 ث،ه برجسته کنید.
- شامل یک تماس برای اقدام در عرض 5 ث،ه.
قانون 4: نه فقط تست ها، تست های عملی
فراتر از آزمایش استاتیک در مقابل ویدیو بروید.
ما دیگر مجبور نیستیم از قبل تعیین کنیم ،ی در چرخه ،ید خود کجاست.
در مورد استفاده از هوش مصنوعی برای بهبود عملکرد تبلیغاتی از طریق هدفگیری مخاطب یا بهینهسازی پیشنهاد، مطالب زیادی نوشته شده است. اما تغییر عظیم دیگری که شاهد آن هستیم، تاثیر هوش مصنوعی بر ا،امات خلاقانه برای کمپین های دیجیتال است.
به ،وان مثال، ارائه ویدیوهای توضیح دهنده جداگانه، ویدیوهای مزایای محصول، ویدیوهای گواهی، تبلیغات ثابت با پیشنهادات قوی و مقایسه های سر به سر به الگوریتم کافی برای رسیدگی به هر مرحله از قیف می دهد.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.