دانستن این موضوع به شما کمک میکند هزینههای خود را بدون هیچ تاثیری بر درآمد کاهش دهید – و اطلاعات خوبی برای بازخورد دادن به تیم محصول خواهد بود.
مورد استفاده 2: میانگین هزینه های تبدیل برای دوره های زم، خاص
این نوع ستون سفارشی را می توان برای هر صنعت و هر ،ب و کاری با استفاده از چندین اقدام تبدیل استفاده کرد.
داده های فوق به شما بینش بسیار مفیدی در مورد هر مرحله تبدیل می دهد.
برای مثال، فرض کنید که یک کمپین حجم بالایی از سرنخ ها و MQL ها را هدایت می کند، اما به ندرت SQL ها را هدایت می کند.
بینظمیها را در سطوح کمپین، تبلیغات و کلمات کلیدی ارزیابی کنید و مطمئن شوید که عملکرد دلایل افزایش هزینهها را توجیه میکند و گوگل کمی سرکش نیست.
من اغلب از ستون های سفارشی برای تجزیه و تحلیل انواع تبدیل استفاده می کنم – سرب، MQL، SQL، opp، آزمایشی، مش، و غیره.
اگر از این تنظیم ستون استفاده نمی کنید، احتمالاً برای جلب فعالیت رقبا بیش از حد به Auction Insights متکی هستید. Auction Insights مفید است، اما در شناخت روندها بسیار مورد توجه است – شکافی که ستونهای سفارشی میتوانند برای شما برطرف کنند.
استفاده از مورد 4: ناهنجاری ،ج ،
بهروزرس،های 2022 چابکی زیادی به ستونهای سفارشی اضافه ،د. اگر فهرست آرزویی برای سایر ویژگی های گزارش دهی داشتم، کوتاه بود. (اما از آنجایی که به آن اشاره کردم، دوست دارم معیارهای رقابتی مانند نرخ بالای صفحه و بالای صفحه مطلق را ببینم، به علاوه یک رابط کاربری با مشکل کمتر که به عیب یابی خطاهای فرمول کمک می کند.)
برای مبارزه با این، من دوست دارم ستونی بسازم تا ناهنجاری های هزینه را شناسایی کنم. اساساً مواردی را که هزینه دیروز بیش از 120 درصد میانگین هزینه در هفت روز گذشته بوده است، نشان می دهد.
در این مقاله یاد خواهید گرفت:
- ستون های سفارشی چیست؟
- چرا بازاریابان باید از ستون های سفارشی استفاده کنند.
- چهار مورد از مهمترین موارد استفاده که من در عمل دیده ام.
ستون های سفارشی چیست؟
ستونهای سفارشی ستونهایی گزارشدهنده هستند که میتو،د در رابط کاربری Google Ads ایجاد کنید تا معیارها و مح،ات مهم برای ،ب و کار خاص خود را ارائه کنید.
بله، من در مورد ستون های سفارشی صحبت می کنم، به روز رس، مورد علاقه من در سال 2022 گوگل.
من از این برای همه تبدیلها و بر اساس نوع تبدیل استفاده کردهام – برای همه سناریوها مفید است.
چند نفر از ما (دست را بالا میبرد) دیدهایم که گوگل با محدودیتهای بودجه آزادی عمل میکند؟
این برای نظارت بر فعالیت بر روی کلمات کلیدی برند (مثلاً شکار غیرقانونی رقبا) بسیار مفید است، اما برای اصطلاحات کلیدی غیر نام تجاری نیز اطلاعات ارزشمندی است.
آنها به شما این امکان را می دهند که گزارشات را خارج از آنچه در Google Ads از پیش ساخته شده است گسترش دهید. آنها تقریباً 10 سال است که وجود داشتهاند، اما حدود یک سال پیش ارتقای بزرگی دریافت ،د که گرگ فین، مشارکتکننده سرزمین موتورهای جستجو، به طور کامل به آن پرداخت.
چرا بازاریابان باید از ستون های سفارشی استفاده کنند
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.