4 ستون سفارشی Google Ads که باید استفاده کنید – و چرا

دانستن این موضوع به شما کمک می‌کند هزینه‌های خود را بدون هیچ تاثیری بر درآمد کاهش دهید – و اطلاعات خوبی برای بازخورد دادن به تیم محصول خواهد بود.

مورد استفاده 2: میانگین هزینه های تبدیل برای دوره های زم، خاص

این نوع ستون سفارشی را می توان برای هر صنعت و هر ،ب و کاری با استفاده از چندین اقدام تبدیل استفاده کرد.

نمونه ستون های سفارشی
نمونه ستون های سفارشی

داده های فوق به شما بینش بسیار مفیدی در مورد هر مرحله تبدیل می دهد.

برای مثال، فرض کنید که یک کمپین حجم بالایی از سرنخ ها و MQL ها را هدایت می کند، اما به ندرت SQL ها را هدایت می کند.

بی‌نظمی‌ها را در سطوح کمپین، تبلیغات و کلمات کلیدی ارزیابی کنید و مطمئن شوید که عملکرد دلایل افزایش هزینه‌ها را توجیه می‌کند و گوگل کمی سرکش نیست.

من اغلب از ستون های سفارشی برای تجزیه و تحلیل انواع تبدیل استفاده می کنم – سرب، MQL، SQL، opp، آزمایشی، مش، و غیره.

اگر از این تنظیم ستون استفاده نمی کنید، احتمالاً برای جلب فعالیت رقبا بیش از حد به Auction Insights متکی هستید. Auction Insights مفید است، اما در شناخت روندها بسیار مورد توجه است – شکافی که ستون‌های سفارشی می‌توانند برای شما برطرف کنند.

استفاده از مورد 4: ناهنجاری ،ج ،

به‌روزرس،‌های 2022 چابکی زیادی به ستون‌های سفارشی اضافه ،د. اگر فهرست آرزویی برای سایر ویژگی های گزارش دهی داشتم، کوتاه بود. (اما از آنجایی که به آن اشاره کردم، دوست دارم معیارهای رقابتی مانند نرخ بالای صفحه و بالای صفحه مطلق را ببینم، به علاوه یک رابط کاربری با مشکل کمتر که به عیب یابی خطاهای فرمول کمک می کند.)

برای مبارزه با این، من دوست دارم ستونی بسازم تا ناهنجاری های هزینه را شناسایی کنم. اساساً مواردی را که هزینه دیروز بیش از 120 درصد میانگین هزینه در هفت روز گذشته بوده است، نشان می دهد.

استفاده از مورد 4: ناهنجاری ،ج ،

در این مقاله یاد خواهید گرفت:

  • ستون های سفارشی چیست؟
  • چرا بازاریابان باید از ستون های سفارشی استفاده کنند.
  • چهار مورد از مهمترین موارد استفاده که من در عمل دیده ام.

ستون های سفارشی چیست؟

ستون‌های سفارشی ستون‌هایی گزارش‌دهنده هستند که می‌تو،د در رابط کاربری Google Ads ایجاد کنید تا معیارها و مح،ات مهم برای ،ب و کار خاص خود را ارائه کنید.

بله، من در مورد ستون های سفارشی صحبت می کنم، به روز رس، مورد علاقه من در سال 2022 گوگل.

من از این برای همه تبدیل‌ها و بر اساس نوع تبدیل استفاده کرده‌ام – برای همه سناریوها مفید است.

مورد استفاده 2: میانگین هزینه های تبدیل برای دوره های زم، خاص

چند نفر از ما (دست را بالا می‌برد) دیده‌ایم که گوگل با محدودیت‌های بودجه آزادی عمل می‌کند؟

این برای نظارت بر فعالیت بر روی کلمات کلیدی برند (مثلاً شکار غیرقانونی رقبا) بسیار مفید است، اما برای اصطلاحات کلیدی غیر نام تجاری نیز اطلاعات ارزشمندی است.

آنها به شما این امکان را می دهند که گزارشات را خارج از آنچه در Google Ads از پیش ساخته شده است گسترش دهید. آنها تقریباً 10 سال است که وجود داشته‌اند، اما حدود یک سال پیش ارتقای بزرگی دریافت ،د که گرگ فین، مشارکت‌کننده سرزمین موتورهای جستجو، به طور کامل به آن پرداخت.

چرا بازاریابان باید از ستون های سفارشی استفاده کنند

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


مورد استفاده 3: تجزیه و تحلیل رقابتی

با این حال، برای ،ب‌وکارهایی با یک نوع تبدیل، می‌توان از ستون‌های سفارشی برای راه‌اندازی سریع‌تر و کارآمدتر تشخیص روند استفاده کرد که می‌تواند به بازاریابان مزیت رقابتی کمک کند. همانطور که در یک مورد استفاده نشان خواهیم داد، حتی می تواند Google را از تهاجمی بیش از حد در بودجه جلوگیری کند.

مورد استفاده 1: بخش بندی بر اساس تبدیل

همچنین می‌تو،د به نماهای مختلف نگاه کنید تا ببینید کدام عبارت‌های جستجو، کلمات کلیدی، و تبلیغات آنها را هدایت می‌کنند، که به شما امکان می‌دهد مکان‌هایی را که برای بهینه‌سازی، کاهش یا افزایش بودجه نیاز دارید، کاملاً مشخص کنید.

یک ستون سفارشی بسازید که به کاهش نرخ کلیک و افزایش CPC نگاه می کند تا رقابت و فعالیت بالقوه بازار را بسنجد.

با توجه به اینکه گوگل (همراه با مایکروسافت، متا و سایرین) به شدت به سمت هوش مصنوعی و اتوماسیون حرکت می کند، یکی از معدود کنترل های باقی مانده بازاریابان، تغذیه داده های تبدیل آفلاین به سیستم Google برای بهبود دقت پیشنهاد، هدف گذاری و غیره است. گزارش ستون های سفارشی کلید این قابلیت است.

در این مرحله، یادگیری استفاده از عملکرد کامل ابزار به عهده بازاریابان است که با نگه داشتن مستقیم همه چیز در رابط کاربری گوگل، حلقه تجزیه و تحلیل/عمل را کوتاه می کند.

اما یکی وجود دارد که پتانسیل ارائه جزئیات و سفارشی سازی بسیار مفید گزارش PPC را برای بازاریاب، که می دانند چگونه از آن استفاده کنند را دارد.

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.


منبع: https://searchengineland.com/google-ads-custom-columns-use-why-427868

ستون‌های سفارشی می‌توانند به شما کمک کنند تا روندها و بینش‌ها را برای پاسخ به برخی از مهم‌ترین سؤالات مرتبط با حسابتان نشان دهید.

صدها، اگر نه هزاران مورد احتمالی برای ستون های سفارشی وجود دارد.

این امکان تنظیم بودجه و مناقصه را فراهم می‌کند و به شما کمک می‌کند تا قبل از گلوله برفی مشکلات را حل کنید. ستون های مقایسه بسیار تمیزتر از رابط کاربری عمومی گوگل تراز می شوند.


این ممکن است به این م،ی باشد که شما پولی را به سمت مخاطب، می‌ریزید که ممکن است آنچه را که ارائه می‌دهید دوست داشته باشند و اقدامات اولیه مورد نظر را انجام دهند، اما به دلیل اندازه یا بودجه نمی‌توانند از مرحله صلاحیت فروش عبور کنند.

دوره زم، شما هر چه باشد، اصلاح محدوده و مقایسه معیارها با داده های تاریخی یک راه عالی برای دیدن اینکه در کجا هزینه ها به طور قابل توجهی بالاتر یا کمتر از میانگین است.

حتی برای ساده‌ترین کمپین‌های تبلیغاتی، نماهای مختلف موجود بر اساس محدوده تاریخ و عملکرد فرمول، فرصتی را برای شما نشان می‌دهد که از Google Ads Data 101 به EQ و نیروگاه تجزیه و تحلیل بروید – همه اینها با هزینه کمی گریس آرنج.

یکی دیگر از موارد استفاده مورد علاقه من، تجزیه و تحلیل میانگین هزینه تبدیل برای یک دوره زم، خاص است، خواه دیروز، هفته گذشته، 30 روز گذشته و غیره باشد.

من ستون‌های سفارشی را برای ،ب‌وکارهایی با بیش از یک نوع تبدیل مفید یافته‌ام، زیرا می‌تو،د معیارهای مختلفی را با توجه به تبدیل‌های مختلف مرتبط کنید.

اگر از این عملکرد استفاده نمی کنید، تصمیمات بهینه سازی را بر اساس یک نمای جمع آوری می گیرید. این مهم نیست که فقط یک نوع تبدیل داشته باشید، اما به این م،ی است که اگر بیش از یک نوع تبدیل داشته باشید، دقت زیادی را از دست خواهید داد.

افزایش هزینه‌ها و رقابت می‌تواند محرک خوبی برای آزمایش نسخه‌های تبلیغاتی جدید و متمایزکننده‌ها (یا به‌کارگیری مستقیم رقبا در نسخه تبلیغاتی) باشد. و انتقال اطلاعات به افراد بالاتری که هوس اطلاعات در مورد آنچه رقبا دارند، بسیار خوب است.

این نوسانات برای شناسایی و تشخیص در حساب‌های حساس، به‌ویژه حساب‌های با بودجه بزرگ‌تر، مهم هستند. افزودن این ستون به این م،ی است که برای دریافت آنها نیازی به تکیه بر سرعت گزارش عادی خود ندارید.

چه عملکرد دلیلی برای افزایش هزینه ها باشد یا نه، فراخو، هشدارها و یافته های بعدی برای مشتری یا مدیر شما EQ عالی است. در موارد شدید، می‌تواند باعث شود که نماینده Google خود را برای برخی از درخواست‌های خوب درگیر کنید.

استفاده از عملکرد کامل Google Ads

پرچم‌گذاری داده‌ها در اینجا می‌تواند به نشان دادن زمان بررسی Auction Insights کمک کند تا ببینیم چه اتفاقی در خارج می‌افتد.

مورد استفاده 3: تجزیه و تحلیل رقابتی

اگر شما مانند من یک بازاریاب عملکرد دوستدار کنترل هستید، گوگل اخیراً در عجله خود به سوی دنیای مبتنی بر هوش مصنوعی دلایل زیادی برای لبخند زدن به شما ارائه نکرده است.

آیا می خواهید برای مشتری یا تیم اجرایی خود خوب به نظر برسید؟

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است