اگر انتخاب بین فهرستهای متعدد و بدون فهرست است، ما همیشه به برندهایمان توصیه میکنیم که با این جریان همراه باشند.
4. قرار دادن می تواند (بسیار) فراتر از SERP باشد
شما نمی تو،د انتظار داشته باشید که Conde Nast، Wirecutter، CNET و همکاران را ش،ت دهید.
این مقاله به نکات تجاری عملکرد روابط عمومی میپردازد که میتواند به شما کمک کند تا مکانهای بزرگ را به دست آورید و از مزایای کشف و درآمد بهره ببرید.
فکر ، به سئو در کمی خلأ آسان است، اما به یاد داشته باشید: مصرف کنندگان با پلتفرم های رسانه ای خارج از جستجوی کلمات کلیدی درگیر می شوند.
با توجه به ساختار کمیسیونی که برای مدل ،بوکار برند شما کار میکند، روابط عمومی عملکرد گزینهای بسیار تاثیرگذار برای کمک به برند شما برای رسیدن به اه، رشد تهاجمی است – اگر مید،د چگونه روابطی ایجاد کنید که درهای محتوا را باز میکند.
به ،وان مثال، در روزهای اولیه کووید-19، با اطلاع دادن به شرکای رسانهای خود که شاهد افزایش تقاضا برای «تج،ات تن، اندام در خانه» و کلمات کلیدی مرتبط هستیم، به یک برند تن، اندام کمک کردیم تا جایگاههای عالی ،ب کنیم.
این مقالات عموماً لنگرهای سئوی همیشه سبز و بلندمدت هستند، به این م،ی که ،وان و کپی صفحه ثابت باقی می مانند. آنها به سادگی هر سال به روز می شوند، اغلب لیست برندهای ی،، را حفظ می کنند و پیشنهادات و محصولات را تازه می کنند.
،یب حجم، مخاطب، و اعتبار شخص ثالث قابل اعتماد، فرصت بزرگی برای کشف برند/محصول و درآمد فوری ایجاد میکند.
همراه با محتوای همیشه سبز امتحان شده و واقعی، می توان فضایی برای ادغام تم ها در محتوای تعطیلات وجود داشت.
برندها و ناشران برخی از علایق رقابتی دارند که باید از آنها آگاه باشند.
اخیراً تحقیق کردیم و متوجه شدیم که لباسهای جشنواره و کنسرت (برای کنسرتهای Coac،a، Taylor Swift و غیره) ترند شده است. ما در کاتالوگ های برند خود جستجو کردیم و SKU های پر زرق و برق، پر زرق و برق و سرگرم کننده را متن، با این روند انتخاب کردیم.
بنابراین چگونه میتو،د به آنها بپیوندید و از قدرت آن پلتفرمها استفاده کنید تا برند خود را تا حدی نمایان و اعتبار شخص ثالث به دست آورید؟
تیم ما تحقیقات قابل توجهی برای کمک به پیدا ، روندهای نوظهور برای شرکای رسانه ای خود انجام می دهد که همچنین فرصت هایی را برای مارک های ما فراهم می کند.
به یاد داشته باشید، انتشار رسانه ای مانند هر صنعت دیگری رقابتی است، بنابراین شما تمایل دارید از مزایای دادن اطلاعات به شرکای خود بهره مند شوید که به آنها کمک می کند.
2. محتوای همیشه سبز بیشتر بازی روابط عمومی عملکردی است – به جز روندهای داغ
اگر میخواهید شریک خوبی برای شبکه ناشران رسانه خود باشید (که ایده خوبی برای کمک به شما برای دستیابی به فرصتهای ثابت است)، از اشتراکگذاری دادههایی که در مورد روندها میبینید نترسید.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.
منبع: https://searchengineland.com/performance-pr-secrets-boost-search-visibility-404190
این باعث می شود که نوار گنجاندن بسیار بالا باشد. یک قرارگیری موفق می تواند سال ها دوام بیاورد.
بیشتر اوقات، این توصیهها به ما کمک میکنند تا برندهایمان را درج کنیم.
یکی از موارد متداول این است که برندها ترجیح می دهند ناشران برای گزینه های ،ید منحصراً به سایت های خود اشاره کنند، در حالی که ناشران تقریباً همیشه گزینه های متعددی را برای ،ید ارائه می دهند.
به ،وان مثال، محتوای روز ولنتاین در دوران کووید به ترندهای روز، مانند آشپزی خانگی و کوکتلها، که به مارکهای ، و کیتهای غذا زمان میدادند، نقش مهمی داشت.
ما آنها را به شرکای رسانهای برتر خود منتقل میکنیم و پیشنهادهایی برای قرار دادن محصولات مرتبط (و ساختارهای کمیسیون فعال) ارائه میکنیم.
استفاده مجدد در رسانههای اجتماعی – که نام تجاری را در مواردی مانند حلقهها و داستانها نشان میدهد – نشاندهنده مکانهای افزایشی بیشتری برای دسترسی با روابط عمومی عملکرد است. تیم شما باید مطمئن شود که گزینه های قرار دادن آنها را درک می کند.
در حالی که تشخیص روند یک فرصت عالی برای برندها و ناشران به طور ی،ان است، این جایی نیست که شما بخش عمده ای از نتایج خود را از عملکرد روابط عمومی پیدا کنید.
البته، همچنان برای فروش هایی که از طریق آن لیست ها به دست می آید، کمیسیون پرداخت خواهید کرد. اما حتی برجستهترین تیمهای SEO نیز نمیتوانند تأثیر ارگ،ک کمپینهای روابط عمومی عملکرد جامع را ارائه دهند.
استفاده از روابط عمومی عملکرد برای کشف و دیده شدن برند
صفحه 1 Google اغلب تحت سلطه محتوای ناشران بزرگ به شکل خطوط فرعی و فهرستی درباره بهترین پیشنهادات در بازار {keyword} است.
خارج از نقاط عطف تعطیلات، با ظهور روندها، همیشه جا برای تنظیمات دیگر وجود دارد.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.