برای 25 سال، EXCLUSIVE به ،ب و کارهای تجارت الکترونیک کمک کرده است تا با استفاده از استراتژی های بازاریابی اثبات شده برای SEO، PPC، PLA، بازارها، ایمیل و شبکه های اجتماعی به رشد و سودآوری بی نظیری دست یابند. گنجاندن 10 بار EXCLUSIVE در فهرست Inc. 5000 نشان می دهد که چرا رهبران تجارت الکترونیک به EXCLUSIVE برای رشد تجارت خود در کانال های دیجیتال اعتماد دارند. EXCLUSIVE خدمات بازاریابی دیجیتال برجسته ای را از طریق مشارکت قوی خود با رهبران این فضا ارائه می دهد – این آژانس یک شریک برتر گوگل، شریک نخبگان BigCommerce، شریک تجاری متا، شریک Bing Elite، شریک انتخابی مایکروسافت، شریک Klaviyo Platinum و بسیاری دیگر است. برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید www.exclusiveconcepts.com.
این تغییرات میتواند به م،ای فرصت بیشتر برای نمایش محصولات گروهها در نتایج جستجوی Google و همچنین رتبهبندی بالاتر برای صفحاتی با محتوای متفکرانه باشد. EXCLUSIVE چگونگی تأثیر این تغییرات بر ترافیک مشتریان خود را ردیابی کرد و روشهایی را که این مشتریان میتوانند از بهروزرس،ها برای افزایش ترافیک و درآمد استفاده کنند، بررسی کرد.
درست در پنج هفته گذشته، گوگل چهار تغییر بزرگ را معرفی کرده است که بر رتبهبندی صفحات و همچنین نحوه نمایش محصولات برندها در نتایج جستجو تأثیر میگذارد: بهروزرس، محتوای مفید، بهروزرس، اصلی سپتامبر، بهروزرس، تجربیات محصول و محصول سپتامبر 2022. به روز رس، بررسی ها
به انحصاری در چهارشنبه، 19 اکتبر بپیوندیدهفتم برای یادگیری نحوه سازگاری با بهروزرس،های اخیر Google و در عین حال به حدا،ر رساندن قرار گرفتن در معرض و پتانسیل فروش در زمان جمعه سیاه و دوشنبه سایبری. پوشش خواهیم داد:
بهروزرس،های دادههای ساختاری محصول که باعث کلیکهای با هدف بالا میشود
چگونه بهروزرس، محتوای مفید Google میتواند بر سئو و استراتژی محتوای شما تأثیر بگذارد
دستیابی به دید بهتر جستجو با صفحات تعطیلات خاص رویداد.
با بهینهسازی محتوا برای قیف کامل، دادههای بهتر را به Performance Max از طریق SEO تغذیه کنید.
روش های موثر برای هماهنگ ، تلاش ها و بودجه سئو و PPC
سئو 43 درصد از کل ترافیک وب سایت را هدایت می کند و به برندها کمک می کند تا هزینه های جستجوی پرداخت شده را کاهش دهند. در طول فصل تعطیلات سنگین ،ید، SEO اهمیت بیشتری پیدا می کند زیرا مشتریان آماده برای ،ید محصولات خاصی را جستجو می کنند. وقت آن است که روی استراتژی های سئو هوشمند شرط بندی کنید و به به روز رس، های تاثیرگذار بر فروش که گوگل در الگوریتم های جستجوی خود انجام داده است توجه کنید.