4 تاکتیک ساده برای افزایش ترافیک ارگانیک شما

دلایل زیادی وجود دارد که افراد روی پیوند شما در نتایج جستجو کلیک نمی کنند:

  • ممکن است محتوای شما به قصد کاربر بی ربط باشد.
  • تگ ،وان و توضیحات متا شما ممکن است به اندازه کافی فریبنده نباشد.
  • تاریخ “انتشار” یا “آ،ین به روز رس،” شما ممکن است در گذشته بسیار دور باشد.

اتفاقی که پس از آن رخ می دهد این است که ممکن است تیترها خیلی طول، شوند تا به ،وان بر،ب ،وان استفاده شوند.

محتمل ترین دلیل برای عدم ،ب کلیک این است که شما برداشتی دریافت نمی کنید.

جستجوگران ممکن است از نظر تئوری صفحه شما را در نتایج ببینند، اما ممکن است آنقدر دور باشد که مورد توجه قرار نگیرد.

«سئوی اخلاقی» می‌تواند هم یک پرسش اطلاعاتی و هم یک پرس و جوی تراکنشی باشد – من در اینجا فرصت را حس می‌کنم.

سپس ممکن است با چیزی شبیه به:

  • “Example.com” – موضوع – کلمه کلیدی خاص

ابزارهای کمتر شناخته شده و نه چندان پیچیده را در نظر بگیرید که ممکن است برخی از بینش های مستقیم را ارائه دهند، مانند SEOptimer.

“سئوی اخلاقی” می تواند به م،ای تجارت واقعی باشد، در حالی که “مخفف SEO” می تواند به م،ای لینک های ورودی باشد.

افراد تجاری اغلب به راحتی با ،اب بازی های جدید براق شگفت زده می شوند. ممیزی وب سایت به شما نشان می دهد که در عوض از چه چیزی غفلت کرده اید. اغلب به دلیل چنین اشتباهات مضحک و سایر اشتباهات پتانسیل عظیمی وجود دارد.

به دنبال کلمات کلیدی مرتبط با پتانسیل بالا و تلاش کم باشید.

شما می تو،د با کمک متخصصان سئو یا ابزارهای ساده، پتانسیل های استفاده نشده را کشف کنید. در اینجا چهار ایده وجود دارد که به شما در شروع کار کمک می کند.

این یک اشتباه رایج این روزها است. وبلاگ نویسان در مدیوم، لینکدین یا به سادگی فیس بوک وبلاگ می نویسند. عکاسان بهترین آثار خود را در اینستاگرام منتشر می کنند.

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


در غیر این صورت، ممکن است مجبور شوید پوسته وردپرس را به صورت دستی تغییر دهید، که توصیه نمی شود زیرا به سرعت درهم می شود.

با این حال، ما امروز دنبال کلمه کلیدی فوق سخت یا عبارات کمتر پیچیده دو یا سه کلمه ای نیستیم. ما می خواهیم PAA هایی را که گوگل به آن متصل می کند، ببینیم.

با این حال، حتی سازندگان محتوای ،ی کمتر تمایل دارند بیشتر وقت و تلاش خود را صرف ساختن امپراتوری مارک زاکربرگ کنند.

این مثال حتی یک کلمه کلیدی در خود ندارد. سپس باید تگ ،وان خود را به صورت دستی ویرایش کنید و مقداری اضافه کنید.

2. رتبه بندی خود را در کنسول جستجوی گوگل بررسی کنید

در حالت ایده آل، می تو،د تکنیک ها را ،یب کنید، زیرا ارائه محتوای قدیمی بدون بینش جدید ممکن است بیهوده باشد.

بررسی سوالات PAA برای یافتن فرصت هایی برای سایت و بازار خود آسان است.

به طور پیش فرض، خواهید دید پرس و جوها مرتب شده بر اساس سوالات برتر، نشان می دهد که کدام کلمات کلیدی بیشترین بازدید را دارند.

هنگامی که نتایج پیمایش پیوسته از ایالات متحده را می بینم این در بالای صفحه دو یا فقط “زیر اسکرول” است (در حال حاضر فقط می توانم آنها را با استفاده از یک سرویس VPN مشاهده کنم زیرا در آلمان مستقر هستم):

موقعیت متوسط

با این حال، ،اوین بیشتر برای خوانندگ، هستند که قبلاً در صفحه واقعی هستند یا برای ،، که در رسانه های اجتماعی مطالعه می کنند.

رفتن به کارایی (نمودار بالای صفحه اصلی GSC پس از ورود به سیستم و انتخاب پروژه ای که به آن نگاه می کنید) > گزارش کامل یا به سادگی کارایی آیتم منو در منوی سمت چپ.

سه مورد استفاده اصلی برای تگ های ،وان وجود دارد. بسته به اینکه روی چه چیزی تمرکز می کنید، سئوی شما ممکن است کم و بیش آسیب ببیند.

زم، که نام تجاری یا URL در ،وان به اندازه یا طول، تر از کلمه کلیدی (و موضوع) خاص باشد، ممکن است حتی با مشکلات محتوای تکراری مواجه شوید.

در وردپرس، برخی از تم ها هنوز هم ابتدا با نام تجاری مطابقت دارند. ا،ر تم ها “Example.com” را به هر تگ ،وان اضافه می کنند (معمولاً در پایان).

“مخفف SEO” ممکن است فقط اطلاعاتی باشد، اما با توجه به فرصت جذب لینک، هنوز ارزشمند است.

با وجود اینکه برای خود کلمه کلیدی تک کلمه‌ای رتبه‌بندی نمی‌شود، این پاسخ ترافیک زیادی خواهد داشت.

به سادگی کلمات کلیدی رقابتی مرتبط با تجارت خود را در گوگل جستجو کنید. برای ما، می تواند برای “SEO” باشد.

یک ممیزی ساده وب سایت ممکن است بسیاری از مسائل را آشکار کند، به خصوص زم، که یک متخصص سئو کارکشته درگیر است. همانطور که یک اصطلاح قدیمی لهست، می گوید، آنها ممکن است “به دنبال سوراخ در کل باشند”.

مهم نیست که سوالات چگونه پیش می آیند، آنها اغلب یک راه مطمئن برای ،ب ترافیک جستجو هستند.

به ،وان مثال، آیا در حالی که سایت شما خالی است، تمام محتوای خود را در سایت های شخص ثالث ارائه می دهید؟

بنابراین هنگامی که “تویتر” را جستجو می کنید، گوگل ممکن است یک PAA به شما نشان دهد که “مزایای توییتر چیست؟”

با این حال، برای بهترین نتایج ممکن در سئو، ترجیح می دهید ابتدا مهمترین کلمه کلیدی را انتخاب کنید:

حتی به‌،وان یک حرفه‌ای، داده‌های ارزشمندی را از Google کشف خواهید کرد.

اما زم، که نام تجاری یا دامنه شما بسیار طول، باشد، ممکن است با مشکلاتی مواجه شوید.

امروزه رتبه بندی برای “SEO” تقریبا غیرممکن است. وقتی در این رشته جدید هستید، می‌خواهید ،یب‌های کلیدی خاصی را پیدا کنید.

یکی از اولین کارهایی که باید در مورد سئو انجام دهید، اتصال و بررسی کنسول جستجوی گوگل (GSC) است.

همانطور که ا،ر کارشناسان سئو تایید می کنند، بهینه سازی برای جستجو نیازمند زمان و تلاش است.

ممکن است چندین ماه یا حتی سالها طول بکشد تا از رقبای شناخته شده ای که برای مدت طول، سایت خود را بهینه کرده اند برتری پیدا کنید.

در بالا یک اسکرین شات جزئی از GSC وبلاگ خودم است.

این داده ها طبق بسیاری از گزارش ها نسبتاً محدود است. بسیاری از کلمات کلیدی (به خصوص محلی) به دلایل حفظ حریم خصوصی پنهان هستند.

افزودن برخی پیوندهای داخلی مرتبط از محتوای فعلی به لینکی که تقریباً در رتبه دهی برتر قرار دارد، ممکن است کافی باشد.


من برای جفت کلیدواژه مفید «مخفف SEO» بیش از 3.9 هزار برداشت دریافت می‌کنم، در عین حال هیچ کلیکی وجود ندارد. همین اتفاق در مورد شماره 3، «سئوی اخلاقی» نیز رخ می دهد.

GSC - جستجوهای برتر فیلتر شده

بیایید نتایج را فیلتر کنیم و روی آنچه ارائه می‌دهم تمرکز کنیم. بیایید کاری کنیم که GSC عبارات کلیدی را نشان دهد شامل نمی شود کلمه کلیدی “گوگل”

آنها به دلیل اشتباهات گرامری خنده دار به نظر می رسند، اما به یاد داشته باشید که مردم اغلب از جستجوی صوتی برای پرسیدن از آنها استفاده می کنند.

آنجا نشان می‌دهد که در هفته‌های اخیر من در حدود #12 تا #13 بوده‌ام.

من در عوض آن را ممیزی وب سایت می نامم زیرا با مواردی سروکار دارد که فقط به روشی که پزشکان قدیمی خود را محدود می کنند «به طور دقیق سئو» نیستند.

بله، من در مورد بر،ب های ،وان صحبت می کنم. می تو،د آنها را ببینید:

  • وقتی صفحه ای را نشانه گذاری می کنید.
  • هنگامی که آنها در یک برگه مرورگر ظاهر می شوند.
  • در صفحات نتایج جستجو (SERP).

برخی از سرفصل‌ها نیز به سادگی مهم‌ترین کلمات کلیدی را نادیده می‌گیرند و به‌جای آن به سراغ کلیک‌بازی می‌روند که موضوع واقعی را پنهان می‌کند، به ،وان مثال:

  • “شما باور نخواهید کرد که چه اتفاقی افتاده است! این!”

این PAA ها اغلب بر روی کلمات کلیدی بزرگ یک کلمه ای نمایش داده می شوند.

حدس بزن چی شده؟

با افزونه رایگان Yoast SEO برای وردپرس، می تو،د به سرعت و به راحتی ساختار تگ ،وان را تطبیق دهید.

Ubersuggest همچنین به شما امکان می‌دهد پس از ثبت‌نام در Google، اطلاعات ارزشمندی را مشاهده کنید.

4. افراد را جستجو کنید همچنین سؤال بپرسید و پاسخ ها را اضافه کنید

تکرار سؤال ضرری ندارد، اما لطفاً موارد زشت دستوری را از جستجوی Google کپی نکنید. این ممکن است شما را با فیلترهای هر،مه گوگل دچار مشکل کند.

پس چرا مردم کلیک نمی کنند؟

چه ،ی فکرش را می‌کرد که برخی از افراد، حتی آنهایی که با فناوری آشنا هستند، امروزه مهم‌ترین تکنیک‌های سئو داخلی را اشتباه می‌گیرند؟

هنگامی که تنبل هستید (و ا،ر کاربران وردپرس تنبل هستند)، از ،وان H1 نیز به ،وان ،وان استفاده می کنید.

چگونه من می دانم؟ من روی عبارت کلیدی کلیک کردم و GSC آمار رتبه بندی را به من نشان داد.

عملکرد GSC

فرض کنید می‌خواهید ابتدا نام تجاری را در برگه‌ها و نشانک‌ها نشان دهید، به علاوه ساختار منوی واقعی را تقلید کنید.

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.


منبع: https://searchengineland.com/quick-seo-wins-simple-tactics-boost-،ic-traffic-417661

این فقط یک وب سایت نیست، بلکه اغلب چندین وب سایت است و به احتمال زیاد از خدمات شخص ثالث متعددی استفاده می کنید (به رسانه های اجتماعی و دایرکتوری ها فکر کنید).

من ترافیک زیادی دریافت می کنم و نظرات (اغلب عصب،) از آن دریافت می کنم، اما هیچ سوال تجاری ندارم.

رتبه بندی تقریباً در بین 10 برتر و دریافت تأثیرات زیاد مانند یک دعوت برای انجام کاری در مورد آن است. می تو،د مقاله را به روز کرده و با افزودن آن گسترش دهید:

  • نقل قول های متخصص
  • تجسم.
  • داده های فعلی
  • لینک های ،وجی بیشتر

در سال‌های اخیر، من حتی شروع به ارائه چیزی کردم که من آن را ممیزی حضور آنلاین می‌نامم تا حضور کلی یک برند در وب را در نظر بگیرم.

ممکن است سایت شما کاملا بهینه شده باشد، اما زم، که نسخه دیگری با همان محتوا در جای دیگری آنلاین دارید، ممکن است از مشکلات محتوای تکراری رنج ببرید.

اگر اینطور است، ممکن است ترجیح دهید فقط از ساختار زیر استفاده کنید:

  • کلمه کلیدی خاص – موضوع

من نمی توانم از بشارت سئو برای سؤالات «مردم هم می پرسند» (PAA) در گوگل دست برداریم.

ممیزی سئو یکی از اولین چیزهایی است که یک متخصص سئو به شما پیشنهاد می کند.

کلمات کلیدی که بیشترین بازدید را دارند ممکن است شما را شگفت زده کنند. به ،وان مثال، ممکن است برای محتوای خارج از موضوع رتبه خوبی ،ب کنید، که منجر به بارهای ترافیک نامربوط می شود.

گوگل بسیاری از کلمات کلیدی دم بلند حتی مبهم را که قبلاً برای آنها رتبه بندی کرده اید به شما نشان می دهد. همچنین، میانگین موقعیت ،نی شما برای آن کلمات کلیدی را مشاهده خواهید کرد.

داشتن چیزی مانند allothers،rtdomainnameswerealreadygone.com در ،وان مفید نیست.

هنگام استفاده از فهرست ها یا جداول شماره گذاری شده، سؤالات را در نظر بگیرید و به آنها تا حد امکان دقیق، واضح و مؤثر پاسخ دهید.

نکته اینجاست که برند B2B آنها محتوای بصری برای اشتراک گذاری نداشت. بنابراین تصویرگری که قبلاً مسئول محتوای بصری وبلاگ بود، مجبور شد چیزی را از ابتدا برای اینستاگرام ایجاد کند و زم، برای کارهای دیگر باقی نماند.

این ممکن است به این دلیل باشد که این سوالات به طور بالقوه به طور خودکار ایجاد می شوند.

این در بسیاری از موارد به خوبی کار می کند، به خصوص اگر H1 را به خوبی بهینه کرده باشید، زیرا سیگنال رتبه بندی قابل توجهی برای گوگل است.

وقتی روی چک با، سمت راست کلیک می کنم موقعیت متوسط، نوسانات رتبه را هم می بینم.

اگر در حال حاضر منابع ندارید، می تو،د با ابزار ممیزی وب سایت رایگان شروع کنید. تعداد زیادی وجود دارد. برخی از برجسته‌ترین آنها عبارتند از:

  • Woorank یک ورودی متنی دارد که می تو،د بلافاصله URL وب سایت خود را بررسی کنید، اما باید برای 14 روز آزمایشی رایگان ثبت نام کنید تا نتایج واقعی را فراتر از برخی اطلاعات اولیه در مورد صفحه اصلی خود مشاهده کنید.
  • HubS، Website Grader به شما امکان می دهد در ازای آدرس پست الکترونیکی خود، وب سایت خود را به صورت رایگان “درجه” کنید.
  • Sitebulb یک دوره آزمایشی رایگان به مدت 14 روز ارائه می دهد. این باید برای اولین نگاه به وب سایت شما کافی باشد.
  • ContentKing باعث می شود قبل از مشاهده ارزیابی برای یک دوره آزمایشی رایگان ثبت نام کنید.
  • Sitechecker برای دریافت ممیزی وب سایت به یک دوره آزمایشی 7 روزه نیاز دارد.

این مورد در مورد مثال اول، “مخفف SEO” است. میانگین پوزیشن من 15.9 است.

با این حال، شما باور نخواهید کرد که چه اتفاقی می افتد.

گوگل به احتمال زیاد برخی از سوالات PAA را در زیر برخی از نتایج نشان خواهد داد.

می‌تو،د با ارائه آن به وبلاگ‌نویسان دیگر با استفاده از دسترسی، محتوا را مفیدتر کنید یا تبلیغات بیشتری برای محتوای موجود اضافه کنید.

یکی از شرکت‌هایی که من برای آن کار می‌کردم یک شبه تصمیم گرفت که «ما باید در اینستاگرام حضور داشته باشیم» زیرا «بقیه قبلاً هستند».

وقتی برای “SEO” جستجو می کنم، دریافت می کنم سوالات مرتبط در بالا (پس از اولین نتیجه) به جای طرح PAA که قبلاً استفاده می شد:

سوالات مرتبط

در حالی که اخیراً آنها به ،وان یک سیگنال رتبه بندی بی ارزش شده اند، ،وان هنوز همان چیزی است که جستجوگران برای اولین بار خواهند دید.

اما یک چیز واضح است: من عبارات کلیدی زیادی را بدون هیچ کلیکی در بالا دریافت می کنم.

اما تگ های ،وان فراتر از جلوگیری از تکرار مهم هستند.

من قبلاً چندین کلیک برای عبارت کلیدی “گوگل بد است” دریافت می کنم. همچنین از نظر تعداد برداشت ها محبوب ترین است. بسیاری دیگر از عبارات ضد گوگل در آن لیست نشان داده می شود.

وقتی به سوال دوم نگاه می کنم (“چهار نوع سئو چیست؟”)، سایتی را می بینم که هرگز در مورد آن نشنیده بودم و پاسخی که ممکن است اشتباه باشد. شرط می بندم که می تو،د یک بهتر بسازید.

با این حال، بسیاری از وب سایت ها می توانند از میوه های کم آویزان برای افزایش دید جستجوی خود استفاده کنند.

برای کشف جواهرات پنهان، ما به سادگی مرتب می کنیم سوالات برتر توسط برداشت ها با کلیک بر روی آن در سمت راست ج،:

سوالات برتر - برداشت ها

یکی از بهترین موارد استفاده از GSC جستجوی میوه کم آویزان است.

این محبوب ترین ویژگی SERP در گوگل پس از پیوندهای سایت است و معمولاً در بیش از دو سوم نتایج گوگل قابل مشاهده است.

چرا؟ من یک مقاله با رتبه خوب در مورد جایگزین های جستجوی گوگل دارم که یک دهه است آن را به روز می کنم. شخصی در نظرات گفت: “گوگل بد است.”

برخی از مجموعه ابزارهای سئو کامل نیز ویژگی های ممیزی سایت را ارائه می دهند. به ،وان مثال، ممیزی سایت Semrush به شما داده های بسیاری را برای بهبود وب سایت شما می دهد. برای دیدن آنها باید ثبت نام کنید (اما می تو،د این کار را با حساب Google خود انجام دهید).

درست است، داده ها هرگز به طور کامل فاش نمی شوند، بنابراین فقط بخشی از تصویر است. اما هنگامی که این را بد،د و به آن “تکیه” نکنید، ایمن هستید و می تو،د تا زم، که مفید باشد از آن استفاده کنید.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است