3 نکته لحظه آخری بهینه سازی آمازون برای تعطیلات

آمازون یک ابزار ردیابی رایگان به نام Amazon Assistant ارائه می دهد.

تا زم، که تیلور سوئیفت تأییدیه افراد مشهور را به شما اعطا کند – تقریباً به احتمال زیاد زمین دیگر روی محور خود نمی چرخد ​​- مشتریان خودشان به سراغ شما نخواهند آمد.

اگر به نکات بهینه سازی برای افزایش فروش آمازون قبل از پایان سال نیاز دارید، ما پیشنهاداتی برای کمک به تأثیرگذاری داریم.

چرا بهینه سازی محصول ارزش تلاش را دارد؟

اگر از زم، که محصول را راه اندازی کرده اید به تحقیق کلمات کلیدی خود توجه نکرده اید، زمان خوبی برای ارزیابی مجدد از دیدگاه تبلیغات پولی است.

نکته پاداش: یک کوپن ارائه دهید

آ،ین توصیه ای که از قبل برای شما هزینه ای ندارد: یک کوپن ارائه دهید.

جدید در زمین موتورهای جستجو

انجام این کار مزایای زیر را به همراه خواهد داشت:

اگر منابع PPC را دارید، این بهترین زمان از سال برای استفاده است.

اگر می‌خواهید چیزی با ویژگی‌های قوی‌تر، مانند برنامه‌های برگشت نقدی و ارجاع را ترجیح دهید، چندین برنامه رایگان ردیاب قیمت وجود دارد. Keepa، Honey، Earny و CamelCamelCamel همگی انتخاب های محبوبی هستند.

3. پیشنهادات کلمه کلیدی را نادیده نگیرید

فکر می کنید ارزش تلاش ، را ندارد؟

این بدان م،ی است که قیمت ها اغلب بسته به عواملی مانند:

،یداران تعطیلات تنها ،، نیستند که تا آ،ین لحظه منتظر می مانند.

با این حال، همه افراد دارای یک حساب فروشنده حرفه ای نیستند که در ثبت برند یا بودجه سرمایه گذاری در تبلیغات ثبت نام کرده باشند.

حتی ممکن است قیمت ها چندین بار در روز تغییر کنند. رنده پنیر که در ساعت 7 صبح 11.99 دلار قیمت دارد، ممکن است 8.99 دلار در ظهر و 13.99 دلار تا زم، که به رختخواب بروید فروخته شود.

ممکن است وسوسه شوید که مسیر محصولات حمایت شده را طی کنید، زیرا تبلیغات هزینه به ازای کلیک (CPC) روشی موثر برای تبلیغ لیست محصولات است.

اکنون قیمت ها بیش از هر زمان دیگری از سال تغییر می کند. اگر قیمت رقابتی نداشته باشید، هیچ یک از استراتژی های بهینه سازی شما اهمیتی نخواهد داشت!

اینها را زیاد به تعویق نیندازید – در غیر این صورت در لیست بدخواهان قرار خواهید گرفت.


ردیاب قیمت بهترین راه برای ماندن در بالای تغییرات قیمت است. این یک ابزار فروشنده است که هر زمان که قیمت محصول افزایش یا کاهش یابد به شما هشدار می دهد و به شما امکان می دهد قیمت خود را مطابق با آن تنظیم کنید.

،یداران همیشه به سمت معاملات تمایل دارند و کوپن ها به افزایش CTR محصولات شما کمک می کنند.

تعطیلات خود را روشن تر کنید

درباره نویسنده

ایوان فیسینجر

Evan Facinger یک بازاریاب دیجیتال با 15 سال تجربه و مدیر فروش و بازاریابی در رسانه های برتر، یک آژانس بازاریابی دیجیتال و توسعه وب با خدمات کامل. ایوان دارای پس زمینه قوی است که شامل: بهینه سازی آمازون، بهینه سازی موتور جستجو (SEO)، بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO)، اتوماسیون بازاریابی و مدیریت پرداخت به ازای کلیک. او به صدها مشتری کمک کرده است تا اه، تجاری خود را از طریق بازاریابی دیجیتال محقق کنند.


منبع: https://searchengineland.com/amazon-optimizatio-last-minute-،liday-ti-389984

بهبود فهرست محصولات برای رتبه بالاتر در جستجوها در Amazon.com کاری است که فروشندگان باید در تمام طول سال انجام دهند.

خوشبختانه، راه‌های دیگری برای بهینه‌سازی محصولاتتان به‌صورت ارگ،ک برای تعطیلات بدون ش،تن بانک وجود دارد.

1. به ویدیوهای محصول خود توجه کنید

این را در نظر بگیرید: آمازون بیش از حد می فروشد 12 میلیون محصولات

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


2. مراقب قیمت گذاری پویا باشید

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.


سرزمین موتور جستجو را به فید Google News خود اضافه کنید. اخبار گوگل


نکات زیر به شما کمک می کند تا به شما کمک کند.

  • اگر نرم افزار مناقصه ندارید، مطمئن شوید که بودجه خود را روزانه کنترل می کنید. این امر به ویژه در روزهای فروش بزرگ مانند جمعه سیاه و دوشنبه سایبری صادق است. شما نمی خواهید یک دوره ،ید شلوغ را به دلیل مشکل بودجه از دست بدهید.
  • همین امر را می توان برای پیشنهادات کلمه کلیدی نیز گفت. با رقابت بیشتر، هزینه هر تبلیغ بالاتر خواهد بود. شما نمی تو،د پیشنهاد دهید که سودآور نباشید، اما باید مطمئن شوید که در صورت ،وم، پیشنهادات خود را بالاتر از حد معمول قرار می دهید. استفاده از Bid+ برای محصولات حمایت شده آمازون به طور موثر تضمین می کند که همچنان در صدر نتایج جستجو قرار دارید.

این به ویژه در تعطیلات صادق است!

بهینه سازی مناقصه کلمه کلیدی فقط بر روی هزینه پیشنهادات متمرکز نیست. به معیارهای دیگر نگاهی بیندازید و تا آنجا که ممکن است در مورد هدف گیری من، دقت کنید.

بهینه سازی لیست محصولات آمازون شما بسیار مهم است اگر می خواهید در مید، با رقبای شلوغ – به خصوص در زمان پردرآمدی مانند فصل تعطیلات – برجسته شوید.

3 نکته سریع بهینه سازی آمازون برای تعطیلات

شما باید برای این فروش ها کار کنید. یکی از موثرترین ابزارها در زرادخانه شما بهینه سازی محصول است.

اما به دست آوردن یک حساب فروشنده آمازون تنها نیمی از کار است. نکته این است که فروش محصولات شما، درست است؟

بسیاری از بازیگران تجارت الکترونیک با چنگ و دندان مبارزه می کنند تا محصولات خود را در لیست آمازون قرار دهند، تنها زم، که کلید پادشاهی به آنها داده شد یک گام به عقب بر می دارند.

چه بخواهیم چه نخواهیم، ​​فصل ،ید تعطیلات در راه است. اگر اهل تعلل هستید، هنوز زمان دارید تا روی این نکات بهینه سازی آمازون کار کنید. اما ساعت در حال حرکت است.

مدل قیمت گذاری پویا آمازون پایین ترین قیمت های ممکن را به ،یداران ارائه می دهد.

اگر ویدیوهایی برای تبلیغ محصولات خود دارید، از طریق تاکتیک های زیر بیشترین بهره را از سرمایه گذاری خود ببرید:

  • از ویدیوهای نمایش داده شده در صفحات نتایج موتور جستجوی آمازون استفاده کنید. اینها اکنون تقریباً در هر دسته بندی نشان داده می شوند.
  • آمازون یک کلیپ هفت ث،ه ای از یک ویدیوی انتخاب شده به صورت تصادفی در لیست شما پخش می کند. اگر می‌خواهید مطمئن شوید آمازون ویدیوی من،ی را انتخاب می‌کند، ممکن است لازم باشد همه آن‌ها را حذف کنید، به جز آن چیزی که برای SERP بهینه‌سازی می‌کنید.
  • مطمئن شوید که ویدیویی دارید که به سرعت توجه را جلب می کند اما به صدا متکی نیست. وقتی ویدیوها به صورت خودکار پخش می شوند، هیچ صدایی نخواهند داشت. تکیه بر فراخوان های بصری و تصاویر جلب توجه بسیار مهم است. اما نمی‌تو،د صدا را کاملاً نادیده بگیرید زیرا اگر ،یدار اکنون روی تماشا کلیک کند پخش می‌شود.