چرا ما اهمیت می دهیم. اندازهگیری تبدیل برنامههای بین دستگاهی، افزایش دقت گزارشگیری و حفظ حریم خصوصی برای تبلیغکنندگان برنامه ضروری است تا کمپینها را در سال 2023 و بعد از آن بهطور دقیق بهینهسازی و مقیاس کنند.
اندازه گیری متمرکز بر حریم خصوصی Google Analytics برای Firebase، راهحل سنجش حریم خصوصی Google، قابلیتهای اندازهگیری بین پلتفرمی را در اختیار تبلیغکنندگان قرار میدهد تا درک کنند که کاربران چگونه با برنامه شما تعامل دارند و انتساب، دسترسی و عملکرد کمپین برنامه شما را بهینه میکنند.
سازگاری با تغییرات استانداردهای پلتفرم در iOS و Android. Google اکنون از راهحلهایی پشتیب، میکند که به تبلیغکنندگان کمک میکند تا تغییرات را برای عرضه چارچوب AppTrackingTransparency (ATT) در iOS دنبال کنند، از جمله بهروزرس،های نسخه جدید 4.0 SKAdNetwork، API اندازهگیری اپل.
تبلیغکنندگان میتوانند خودشان شروع به تنظیم مقادیر تبدیل SKAdNetwork کنند یا با یک شریک اندازهگیری کار کنند.
سال آینده، گوگل همچنین ابزارهایی را برای تبلیغکنندگ، که از Google Analytics برای Firebase SDK استفاده میکنند، منتشر میکند که تنظیم مقادیر تبدیل SKAdNetwork را سادهسازی میکند و به بهینهسازی بهتر کمپینهای آنها برای اقدامات درونبرنامه کمک میکند.
پیوند عمیق گوگل همچنین تجربه وب به برنامه بدون اصطکاک را از طریق پیوند عمیق در اولویت قرار داده است. پیوند عمیق تجربه وب تلفن همراه را به برنامه شرکت متصل میکند تا از تجربه پرداخت روانتر، سریعتر اطمینان حاصل کند.
درباره نویسنده
اندازه گیری تبدیل بین پلتفرمی بدون ردیابی تبدیل بین پلتفرمی، گوگل میگوید تبلیغکنندگان شکافهای اندازهگیری و محدودیتهای بهینهسازی در کمپینهای وب و اپلیکیشن خواهند داشت.
برای حل این مشکل و کمک به تبلیغکنندگان در راهاندازی ردیابی تبدیل، گوگل تست آلفا Web to App Connect را آزمایش میکند، جعبه ابزاری که تبلیغکنندگان را در این فرآیند گام به گام راهنمایی میکند.
Web to App Connect در اوایل سال آینده به صورت بتا در دسترس خواهد بود.
نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پاد،ت ها، سفر و تنقلات دارد.
منبع: https://searchengineland.com/3-new-tools-to-measure-google-app-performance-and-privacy-389202
گوگل به تازگی سه ابزار جدید را برای اندازه گیری تبدیل اپلیکیشن های بین پلتفرمی، تقویت عملکرد با اندازه گیری متمرکز بر حریم خصوصی و انطباق با استانداردهای iOS و اندروید معرفی کرده است.
Google میگوید وقتی Analytics را برای Firebase پیادهسازی میکنید، مزایای بیشتری مانند مدیریت مخاطب و پیشنهاد tROAS برای کمپینهای برنامه را باز میکنید و:
- حدا،ر عملکرد: دادههای مورد رضایت اضافی که به سیستم وارد شدهاند برای بهبود خودکار کمپین برنامه و مدلسازی برای دسترسی مؤثرتر به مصرفکنندگان.
- موجودی گسترده: تا اوایل سال آینده، تبلیغکنندگان به تلویزیون متصل و توانایی اندازهگیری عملکرد در دستگاهها دسترسی خواهند داشت.
- فهرست مخاطبان جدید: شما این توانایی را خواهید داشت که کاربران موجود برنامه را که با اعلانهای فشاری به آنها دسترسی پیدا نکردهاند، راحتتر درگیر کنید.
جدید در زمین موتورهای جستجو