نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.
منبع: https://searchengineland.com/overlooked-seo-conversion-metrics-429420
در اینجا چند نمونه از معیارهایی وجود دارد که ممکن است از آنها استفاده نکنید، اما می تواند راه خوبی برای نشان دادن ارزش واقعی شما به ،وان یک SEO به سازمان شما باشد.
1. درآمد CPM
در نهایت، از تیم های استخدام کننده بخواهید که پایگاه داده را مشخص کنند که چه ،ی آن را برای مصاحبه ساخته است و چه تعداد نامزد استخدام شده اند.
اگر هر دوی آنها میانگین بازدید از صفحه 1.5 در هر بازدید داشتند، ببینید نرخ CPM چقدر است. شاید عبارت 1000 دارای CPM 5 دلار باشد، اما عبارت 600 دارای CPM 8 دلار باشد.
به ،وان یک امتیاز، اگر این ویژگی ها و خدمات مورد تقاضا هستند، ممکن است نرخ تبدیل بالاتری در صفحات جزئیات محصول خود پیدا کنید.
سپس شروع به بهینه سازی بخش وب سایت کنید. اگر شغل منطقه ای باشد، طرح پست شغلی، و محتوای مبتنی بر طبقه بندی در مورد صنعت استخدام شما، باید نسبتاً آسان باشد که اطلاعات مبتنی بر مکان را درج کنید.
با آوردن کاندیداها به طور مستقیم به وب سایت، منابع انس، نیازی به صرف هزینه زیادی در تابلوهای شغلی ندارد.
و از این نکات صحبت می توان به ،وان “ایمیل طعمه” استفاده کرد تا سعی کنید شخصی را که شروع به بررسی کرده است اما هرگز تبدیل نکرده است، به دست آورید.
نگاه کنید تا ببینید هدف کاربر در صفحه چیست.
اگر در سایت های خبری کار کرده اید، وبلاگ نویس هستید یا محتوای ویدیویی تولید می کنید، می د،د درآمد CPM و CPC چقدر مهم است.
جذب استعدادها پرهزینه و رقابتی است. آگهی شغلی باید به چشمان من، برسد و در تابلوهای شغلی برجسته شود.
این کپی را حجیم می کند و به نامزدها دلیلی برای درخواست می دهد زیرا شرکت از رشد شغلی آنها حمایت می کند.
و به ،وان یک SEO، شما بخشی از بازاریابی هستید و به شما مزیت بزرگی نسبت به سایر کارمندان می دهد.
به صفحه مشاغل وب سایت خود نگاه کنید و یک تبدیل در بسته تجزیه و تحلیل خود برای برنامه ها و ارسال ها تنظیم کنید.
و این یک پیروزی آسان برای سئوکاران است که اگر مجبور نباشید دنبال عبارات بزرگی بروید که رقابت در آنها سخت تر است، کار شما را آسان تر می کند.
اگر نظرسنجی ،وج دارید، ببینید آیا استفاده یکی از دلایلی است که برند شما را ، کرده است یا خیر.
و اگر این عبارت به دلیل ترافیک کمتر رقابتی کمتری داشته باشد، ممکن است کار شما برای ،ب رتبه راحت تر باشد. و در اینجا متوقف نشوید. به CPM های واقعی نگاه کنید.
برای انجام این:
- با خدمات مشتری صحبت کنید و راه هایی را بیابید که مشتریان از محصولات استفاده کنند یا زم، که خدمات مشتری به آنها اطلاع می دهد که محصول را می توان برای بیش از آنچه فکر می ،د استفاده کرد.
- با مدیران محصول تأیید کنید که این موارد برای گفتن عمومی من، هستند. اگر تأیید را دریافت کردید، به صفحات محصول و برگههای مشخصات بروید و ویژگیها یا عملکردهایی را اضافه کنید که مشتریان نمیدانستند شرکت شما ارائه میکند.
- تعداد دفعاتی که مردم در مورد این موارد می پرسند با تبلیغات رسانه های اجتماعی و تیم های ایمیل به اشتراک بگذارید.
تیم تبلیغات این عدد بزرگتر را میخواهد زیرا چشمهای بیشتری دارد و این به م،ای پول CPM بیشتر است. اما این می تواند حرکت اشتباهی باشد.
میتو،د دادههای محصول و خدمات مشتری را با هم ،یب کنید، سپس یک برنامه بازاریابی یکپارچه برای تیمهای تبلیغات ایمیل و رسانههای اجتماعی ایجاد کنید تا به طور موثرتری سود بازگردانده شود.
این فصلنامه را به رئیس یا سازمان خود ارائه دهید و نشان دهید که چگونه در پول و زمان شرکت صرفه جویی کرده اید تا این منابع در جای دیگری متمرکز شوند.
تبدیل و ردیابی سئو فراتر از فروش مستقیم یا پیشرو در خط لوله شما است.
و با کمک به منابع انس، برای ایجاد رزومه های عقب افتاده، یافتن نامزدهای منفعل پس از باز شدن شغل آسان تر می شود. این باعث صرفه جویی در وقت و هزینه آنها نیز می شود.
3. کمپین های برنده
به جای تصمیم گیری در مورد ترافیک، بازدید از صفحه و CPM، با مدیر روابط وابسته صحبت کنید و بپرسید چه درآمدی از طریق پیوندهای وابسته به دست می آید.
سپس میتو،د پستهای وبلاگ و یک سیلو محتوای جدید ایجاد کنید تا بر این موضوع اقتدار ایجاد کنید و تبدیلهای سنتی سئو را افزایش دهید.
اونها می تونند … باشند:
- مش،ین خبرنامه و پیامک که به فروش تبدیل می شوند.
- کمپین های بازگشتی که مشتریان هنوز ،ید نکرده اند یا شما را دوباره کشف نکرده اند.
- آوردن افراد جویای کار به صفحات فهرست شغلی خود، که منجر به کاهش هزینه های استخدام کارمندان جدید می شود.
شما می تو،د در مورد مشاغل بازاریابی در بخش بازاریابی در بخش مشاغل بنویسید.
تبدیل سئو چیزی بیش از فروش، سرنخ و ترافیک برای CPM هاست.
بیایید CPM ها را برابر فرض کنیم و این مزیت را به عبارت 1000 برمی گرداند.
از آنها بخواهید کمپینهای برنده را برای مشتری، اجرا کنند که با جمعیتشناختی افرادی که درخواست میکنند و پاسخ میدهند اما هنوز تبدیل نشدهاند، مطابقت دارد.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.