3 مرحله ساده برای خودکارسازی تولید محتوا برای مشاغل
رتبه بندی SE تحقیق کلمات کلیدی ابزار از این نظر هر با، را علامت میزند. به علاوه، این بخشی از یک ا،یستم بزرگتر از ابزارها است، به این م،ی که می تو،د به طور یکپارچه تمام داده های سایت خود را از یک مرکز مرکزی مدیریت کنید.
ردیاب رتبه کلمات کلیدی SE Ranking داده های رتبه بندی گسترده ای را با دقت دقیق در هر موتور جستجوی اصلی ارائه می دهد. وب سایت خود را اضافه کنید، موتورهای جستجو و رقبا را مشخص کنید، و موقعیت های رتبه بندی کلمات کلیدی هدف خود را روزانه پیگیری کنید.
اتوماسیون بازاریابی محتوا شامل شناسایی وظایف بازاریابی محتوای تکراری و سپس استفاده از ابزارهای مرتبط برای خودکارسازی آن وظایف است.
به این نکته توجه کنید که پایگاه داده ابزار تحقیق کلمات کلیدی شما چقدر بزرگ است و چقدر می تو،د از نظر دقت به آن اعتماد کنید.
از آنجایی که کپی رایتر شما به شما متکی است که متخصص سئو هستید، در خلاصه محتوا مشخص کنید که میخواهید مقاله چگونه باشد.
این ابزار همچنین از NLP برای پیشنهاد من، ترین کلمات کلیدی برای استفاده در محتوای خود استفاده می کند. به عباراتی اشاره می کند که هم گوگل و هم مردم انتظار دارند در یک صفحه نسبت به موضوع پیدا کنند.
هنگامی که شما به ،وان یک کپی رایتر از متن مقاله خود که به زودی منتشر می شود راضی هستید، آن را بهینه سازی کنید تا شانس آن را برای برتری از رقبای برتر افزایش دهید.
رتبه بندی SE یک پلت فرم سئو و بازاریابی قدرتمند مبتنی بر ابر است که دارای بیش از 30 ابزار و ویژگی است. با بیش از 500000 کاربر در سراسر جهان، همه چیز را در اختیار کارآفرینان، SMB ها، آژانس ها و شرکت ها قرار می دهد تا وب سایت های خود را در صدر نتایج جستجو قرار دهند و در آنجا بمانند، از جمله تحقیقات پیشرفته رقابتی و کلمات کلیدی، ردیابی رتبه در هر موتور جستجوی اصلی، ممیزی وب سایت فنی و سئو، تجزیه و تحلیل و نظارت بک لینک و موارد دیگر. پلتفرم همه کاره که همه در یک رابط کاربری بصری و کاربرپسند قرار دارند، میتوانند به شما کمک کنند تا از فعالیتهای بازاریابی دیجیتال خود حدا،ر استفاده را ببرید و نتایج فروش بهتری داشته باشید.
در عوض، می تو،د مستقیماً کلمات کلیدی مورد علاقه خود را به یکی از ابزارهای رتبه بندی SE اضافه کنید. اینها عبارتند از مدیر کلمات کلیدی، ردیاب رتبه کلمات کلیدی و ویرایشگر محتوا (این ابزار جایی است که تمام جادوی ایجاد محتوا در آن اتفاق می افتد).
هنگامی که ابزارهای اتوماسیون بازاریابی محتوا به درستی استفاده شوند، می توانند کارایی ،ب و کار دیجیتالی شما را افزایش دهند، هر ماه ثروت اندکی را برای شما ذخیره کنند، خدمات مشتریان شما را بهبود بخشند و کیفیت کلی محصولات و خدمات شما را بهبود بخشند.
ایجاد محتوا فرآیندی است که شامل مراحلی ضروری است که عبارتند از:
تعیین موضوع مقاله
ایجاد خلاصه محتوا
نوشتن یک نسخه بهینه مقاله
پس از اتمام تحقیق و انتخاب کلیدواژه اصلی (یا چندین کلمه کلیدی مرتبط) که میخواهید محتوای جدید خود را روی آن متمرکز کنید، به موضوع اصلی مقاله بپردازید. سپس، شروع به ایجاد خلاصه محتوای SEO برای کپی رایتر خود کنید.
مرحله 2. یک محتوای مختصر ایجاد کنید
با تجزیه و تحلیل بازیکنان SERP با رتبه برتر در منطقه انتخابی خود شروع کنید تا بفهمید چه چیزی برای آنها مفید است. از این اطلاعات برای نوشتن یک خلاصه دقیق استفاده کنید. رقابت را فیلتر کنید، بنابراین فقط شامل وب سایت های مشابه شما از نظر قصد کاربر می شود.
برای اطمینان از اینکه کل فرآیند را خودکار می کنید، بررسی کنید که آیا ابزار تحقیق کلمات کلیدی شما می تواند:
کلمات کلیدی مشابه، مرتبط و طول، را با حجم جستجوی مختلف بر اساس کلمه کلیدی seed پیشنهاد دهید.
داده های کامل و دقیقی را در مورد معیارهای کلیدواژه، از جمله حجم جستجو و دشواری کلمه کلیدی به شما ارائه می دهد.
ویژگی های SERP را برای هر کلمه کلیدی برجسته کنید.
هدف کاربر کلمه کلیدی را نشان دهید.
به شما نشان می دهد که یک کلمه کلیدی SERP چقدر فرار است و بازیکنان آن چقدر معتبر هستند.
در مورد آن فکر کنید. اگر نرم افزار اتوماسیون محتوای شما تمام کارهای سنگین را انجام می دهد، SEO ها دیگر مجبور نخواهند بود ساعتها از وقت خود را هر هفته برای نوشتن خلاصههای محتوایی دقیق برای سازندگان محتوا تلف کنند. در عوض، ج شماچاپگرها می تواند منحنی یادگیری SEO را نادیده بگیرد و روی ساخت جملات قانع کننده برای ایجاد محتوای جذاب تر تمرکز کند.
به ،وان یک سازنده محتوا، از خلاصه محتوای سئوی دقیق به ،وان مبنایی برای نوشتن نسخه مقاله استفاده کنید.
انجام این کارها به صورت دستی زمان زیادی از تیم های سئو و محتوا را می گیرد. خوشبختانه، ابزارهای تحقیق محتوا و اتوماسیون به شما کمک میکنند تا کل سفر تولید محتوا خود را پوشش داده و به سرعت دنبال کنید – همه در یک مکان.
همه طرف های درگیر در فرآیند تولید محتوا می دانند که چقدر زمان، تلاش و منابع مالی صرف آن می شود. نوشتن یک محتوا با شانس رتبه بندی در بالای نتایج جستجو، بخش خوبی از آن منابع را اشغال می کند. با رشد و توسعه شرکت ها، منابع موجود برای پروژه ها (به ویژه زمان) می تواند کاهش یابد.
با بهینه سازی قطعات محتوا برای جستجو، سئوکاران و بازاریابان محتوا جریان ثابتی از ترافیک را به وب سایت های خود ایجاد می کنند. آنها اه، مختلف جستجو را پوشش می دهند تا به کاربران کمک کنند تا قیف جستجو را پایین بیاورند.
از آنجایی که همه ا،امات دقیقاً در کنار متن شما، همراه با سنج ها هستند، می تو،د دقیقاً ببینید که متن چقدر بهینه شده است.
سپس کپیرایترهای شما یک طرح کلی مقاله مفصل خواهند داشت که همه چیز را از طول آن گرفته تا تعداد دفعاتی که یک کلمه کلیدی باید در صفحه استفاده شود مشخص میکند.
مرحله 3. یک نسخه بهینه از مقاله بنویسید
اطمینان حاصل کنید که کپی دارای کل کلمات کافی است و از کلمات کلیدی خاص زیاد استفاده نمی شود. از شر هرگونه اشتباهات نگارشی و گرامری خلاص شوید و از من، بودن سطح خوانایی مطمئن شوید.
برای انجام این کار، از وب سایت هر رقیب بازدید کنید تا مطمئن شوید که آنها به درستی موضوع مورد نظر را به مخاطبان خود منتقل می کنند. محتوای آنها باید نه فقط برای مخاطب من،، بلکه باید متن، با مرحله ای باشد که در سفر ،ید در آن قرار دارند.
پس از انتشار محتوای نام تجاری جدید خود، عملکرد آن را در جستجو پیگیری کنید. این برای سنجش ROI تمام زمان و ت، است که برای ایجاد آن انجام می دهید.
آ،ین اما نه کم اهمیت، ساختار ،وان صفحه رقیب را تجزیه و تحلیل کنید تا یک طرح کلی از مقاله آینده خود ایجاد کنید. می تو،د سرفصل های رقبا را همانطور که هست کپی کنید یا از آنها الهام بگیرید و ساختار خود را با سرفصل های منحصر به فرد ایجاد کنید.
تمام داده ها به وضوح در پلتفرم بازاریابی محتوا به طوری که سازندگان محتوا مجبور نباشند از طریق حلقه های اضافی برای ایجاد متون سازگار با SEO بپرند.
با نرم افزار اتوماسیون، تیم های SEO و محتوای شما می توانند در زمان صرفه جویی کنند، هزینه ها را کاهش دهند، تصمیمات هوشمندانه تری بگیرند و بر ایجاد استراتژی های بازاریابی تمرکز کنند. واقعا یک تفاوت ایجاد کن.
برای توضیح بیشتر، پلتفرم بازاریابی محتوای SE Ranking هنگام تجزیه و تحلیل محتوای رقبای شما به هوش مصنوعی متکی است. دادهها را از صفحات با رتبههای برتر بیرون میکشد تا به شما اطلاع دهد که چه چیزی را در محتوای خود هدف قرار دهید تا از آنها بالاتر باشید.
بیایید به تشریح فرآیند تولید محتوا برویم.
مرحله 1. موضوع مقاله را تعیین کنید
جدید در زمین موتورهای جستجو
طیف وسیعی از ابزارهای محتوا در بازار وجود دارد، اما برای هدف این مقاله، نحوه خودکارسازی تولید محتوای خود را با استفاده از ابزار محتوای SE Ranking، نشان خواهیم داد. پلتفرم بازاریابی محتوا. این به شما کمک می کند تا در چند دقیقه خلاصه مطالب را بسازید و مقالات کامل را در چند ساعت بنویسید.
اگر عجله دارید، میتو،د این روش را با برداشتن تکههای متنی مرتبط از مقالات رقیب و اجازه دادن به هوش مصنوعی بازنویسی جایگزینهای بدون سرقت ادبی، به نهایت خود ببرید. اما، البته، همیشه بهتر است اجازه دهید متخصصان کار خود را انجام دهند.
در این مقاله، نحوه استفاده از ابزارهای تحقیق محتوا و اتوماسیون برای کاهش گوشه ها و حفظ منابع ارزشمند را مورد بحث قرار خواهیم داد. از این نکات و ترفندها برای ایجاد محتوای باکیفیت استفاده کنید که هم گوگل و هم مردم آن را دوست داشته باشند.
اتوماسیون محتوا چیست و چرا به آن نیاز دارید؟
از انجام تحقیق گرفته تا ایجاد محتوا و بهینه سازی آن، ابزارهای اتوماسیون محتوا می توانند بهره وری شما را در کل چرخه زندگی محتوا بهبود بخشند.
هنگامی که رقبای دیجیتالی من، را انتخاب کردید، پارامترهای محتوای مقاله آینده خود را بررسی کنید. توجه داشته باشید که مقادیر پیشفرض در پلتفرم بازاریابی محتوایی رتبهبندی SE به،وان میانگین هر رقیب منتخب نمایش داده میشود، اما شما آزاد هستید که آنها را به دلخواه تغییر دهید. تصمیم بگیرید که خودتان چه تعداد کلمه یا کاراکتر در متن گنجانده شود، متن به چند ،وان و پاراگراف ت،یم شود، و همچنین تعداد تصاویری که خواندن متن را آسان تر می کند، در نظر بگیرید.
بسیاری از متخصصان سئو و بازاریابی محتوا بخش خوبی از تلاشهای خود را برای تولید محتوا در تحقیقات کلمات کلیدی ذخیره میکنند. به هر حال، انجام تحقیق در مورد کلمات کلیدی اولین قدم برای جستجوی موضوع مقاله است. این است که چگونه بفهمیم مردم بیشتر درباره چه چیزی صحبت می کنند. شما در حال کشف موضوعاتی هستید که در حال حاضر تقاضای بیشتری دارند.
درباره نویسنده
با استفاده از این ابزار، لازم نیست چیزی را به ا،ل صادر کنید. دیگر در یک محیط ،ل کننده با داده کار نمی کنید.
هر متخصص سئو میداند که باید کلمات کلیدی خاصی را در متن خود بگنج،د تا شانس آن را برای حضور در گوگل برای جستجوی مرتبط افزایش دهید. اینجاست که میتو،د کمک بیشتری دریافت کنید و فهرستی از کلمات کلیدی NLP را که Google ضروری میداند، دریافت کنید.
بهترین راه برای استفاده از ابزارهای اتوماسیون بازاریابی محتوا، استفاده از آنهاست کمک انسان – نه به جایگزین ، آنها را اجازه دهید ابزار اتوماسیون محتوای شما بیشتر کارهای سنگین را انجام دهد تا بتو،د فرآیندهای دستی تکراری را خودکار کنید. خود را برای انجام کارهای خلاقانه با ارزش بالاتر آزاد کنید.
این به این دلیل است که اگر رتبهبندی شما تغییر کرد یا اگر رقیب دیگری تمام تلاشهای خود را برای بالاتر بردن رتبه صفحات شما انجام داد، میتو،د سریع عمل کنید.
خلاصه
میتو،د مسیر سنتی را انتخاب کنید و متن را در همانجا بنویسید، یا اگر احساس میکنید گیر افتادهاید، میتو،د به یک بازنویس هوش مصنوعی کمک بگیرید.
تقریباً هر ابزار مدرن اتوماسیون بازاریابی محتوایی این فرصت را به شما می دهد که یک متن را از وب سایت رقیب بگیرید و آن را در نسخه خود وارد کنید. سپس جایگزین های بدون سرقت ادبی را برای شما ارائه می دهد تا در مقاله خود استفاده کنید.
تا پایان سال، میتو،د با استفاده از کد تبلیغاتی Content30 در هنگام تسویهحساب، در اولین ،ید خود از پلتفرم بازاریابی محتوا، 30 درصد تخفیف دریافت کنید.