3 روند بازاریابی PPC برای حفظ نبض در سال 2023

این محیط ها برای پیمایش دشوار هستند و من مطمئناً همه پاسخ ها را ندارم.

در مورد استراتژی های جستجوی خود نیز همین طرز فکر را در نظر بگیرید. اگر بودجه شما محدود است، سرمایه گذاری خود را بر روی تاکتیک هایی که بیشترین بازدهی را دارند، اولویت بندی کنید.

در اینجا چند روند وجود دارد که معتقدم قدرت ماندگاری دارند و باید در هنگام ساختن استراتژی های بازاریابی جستجوی 2023 خود در نظر گرفته شوند.

1. اقتصاد کند و تمرکز بیشتر بر کارایی

این تعادل اتوماسیون و استقلال بر اساس پیچیدگی استراتژی شما متفاوت خواهد بود.

اکنون زمان فوق العاده هیجان انگیزی برای حضور در بازاریابی جستجو است. پلتفرم‌ها به‌روزرس،‌های زیادی را انجام می‌دهند که حفظ آنها دشوار است.

با این حال، من فکر می کنم بسیاری از بازاریابان دیجیتال در حال حاضر تأثیر آن را احساس می کنند.

  • بودجه ها در حال سخت شدن هستند.
  • تیم ها لاغرتر می شوند.
  • سوالاتی مانند “بازده بازگشت سرمایه چیست؟” یا «CPA چیست؟» رایج تر می شوند.

به‌علاوه، به این فکر کنید که برای حفظ کنترل به چه اهرم‌هایی نیاز دارید و با تکیه بر یادگیری ماشینی برای بهینه‌سازی برای خود، می‌تو،د درک خود را آزاد کنید.

جدید در زمین موتورهای جستجو

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.


سرزمین موتور جستجو را به فید Google News خود اضافه کنید. اخبار گوگل


یادگیری ماشینی قوی‌تر می‌شود و همچنان در پلتفرم‌های مدیریت کمپین بافته می‌شود.

درباره نویسنده

آنتونی تدسکو

آنتونی تدسکو یک متخصص بازاریابی موتورهای جستجو است که در بوستون، ماساچوست مستقر است. او کار خود را در Red Ventures در شارلوت، کارولینای شمالی آغاز کرد، جایی که تأثیر بهینه‌سازی عملکرد مبتنی بر داده و استراتژی‌های بازاریابی کامل را آموخت. او سپس به زادگاهش بوستون بازگشت، جایی که به DWA/Merkle B2B پیوست و با برندهای Fortune 100 برای به حدا،ر رساندن ارزش سرمایه گذاری SEM آنها کار کرد. در سال 2021، آنتونی به تیم رسانه‌های پولی جه، در سیسکو سیستمز پیوست، جایی که او تاکتیک‌های تاثیرگذاری بالا را در مقیاس سازماندهی می‌کند و به حل چالش‌های پیچیده‌ای که بازاریابان در چشم‌انداز دیجیتال در حال تحول با آن مواجه هستند، کمک می‌کند. آنتونی از طرفداران پرشور ورزش های پاشنه تار و بوستون است. اگر تیم‌های مورد علاقه‌اش را تماشا نمی‌کند، از سفر به نیو،ند با خانواده و دوستانش یا دیدن فصل‌های قدیمی Survivor لذت می‌برد.


منبع: https://searchengineland.com/ppc-marketing-trends-2023-391165

من فکر می کنم که همین طرز فکر باید با کاربردهای هوش مصنوعی به طور گسترده تر در پلتفرم های مدیریت کمپین مورد استفاده قرار گیرد.

با این حال، توصیه ای که من معمولاً با آن شروع می کنم، تکیه بر داده های شماست. اطمینان حاصل کنید که درک عمیقی از تاکتیک های با عملکرد برتر خود دارید و ابتدا سرمایه گذاری خود را در آنجا به حدا،ر برس،د.

تبلیغ‌کنندگ، که بهترین درک را از این که این تعادل باید برای ،ب‌وکارشان سودمند باشد، دارند.

3. مایکروسافت در حال افزایش است؟

CPCهای پایین تر (به طور کلی) آن را به یک محیط آزمایشی قوی تبدیل می کند و بسیاری از نوآوری هایی که آنها گنجانده اند می تواند به بهبود نرخ تبدیل کمک کند.

من از به‌روزرس،‌هایی که سال گذشته از مایکروسافت منتشر شد بسیار تحت تأثیر قرار گرفتم. آنها نه تنها پیشنهادات تبلیغاتی خود را گسترش داده اند، بلکه دامنه جغرافیایی خود را نیز با حدود 70 بازار جدید افزایش داده اند.

بیایید واضح بگوییم – من انتظار تغییر قابل توجهی در سهم بازار موتورهای جستجو ندارم. با این حال، اگر به فرصت‌های نوآوری در تبلیغات مایکروسافت نگاه نکرده‌اید، اکنون ممکن است به خوبی هر زمان دیگری باشد.

من مطمئن هستم که بسیاری از شما که این مطلب را می خو،د، می گویید: “بله، متش، که واضح است.” اما وقتی این را می گویم، منظورم صرفاً تثبیت ، استراتژی کلمه کلیدی برند نیست. در عوض، شما باید:

  • بخش های مختلف عملکرد کمپین های خود را بررسی کنید.
  • بد،د که چه دستگاه‌ها، مخاطبان، مکان‌ها، زمان‌های روز/روزهای هفته و انواع کمپین کارآمدترین عملکرد را دارند. ابتدا سرمایه گذاری خود را روی آن ،یبی از بخش ها متمرکز کنید.
  • برای انحراف مؤثرتر هزینه‌ها به سمت ،یب‌های با عملکرد برتر، یک ترسیم کمپین دقیق‌تر ایجاد کنید.

این توصیه به‌ویژه برای تبلیغ‌کنندگان B2B مرتبط است، زیرا مایکروسافت بینگ موتوری است که ما شاهد تعامل قوی‌ای بوده‌ایم، احتمالاً به دلیل تحقیقاتی که روی دستگاه‌های کاری انجام شده است.

قدرت ماندگاری بازاریابی جستجو در سال 2023

بازاریابی جستجو یکی از قدرتمندترین ابزارها در جعبه ابزار دیجیتال مارکتینگ است. به غیر از جستجو، تنها چند محیط دیگر وجود دارد که کاربران علایق خود را به وضوح نشان می دهند.

به زم، فکر کنید که در حال تنظیم یک استراتژی پیشنهاد خودکار هستید. بخشی از این فرآیند ارائه الگوریتم با حفاظ‌های مخصوص ،ب‌وکار است که باید بین – و به سمت آن‌ها کار کند. هرچه ورودی های بهتری ارائه دهید، نتایج شما بیشتر با اه، شما هماهنگ می شود.

اتوماسیون منابع مورد نیاز برای کارهای اساسی را کاهش می دهد. اما، ما هنوز باید آن را راهنمایی کنیم تا در جهت اه، تجاری خود کار کند.

اگر نشنیده اید، اقتصاد در حال مبارزه بوده است (این یک شوخی است). من در رشته اقتصاد فارغ التحصیل شدم، اما مانند بسیاری از ما، نمی دانم این رکود تا چه زم، ادامه خواهد داشت.

این بحث خیلی قبل از سال 2022 شروع شد. با این حال، من فکر می کنم که گرما در سال گذشته کمی افزایش یافت:

در نهایت، نحوه ساختار حساب های خود را در نظر بگیرید تا به اتوماسیون اجازه دهید بهترین عملکرد را داشته باشد.

مقاله ای مانند این بدون حداقل یک نظر که کمی «تجب» باشد، چه خواهد بود. دست و پنجه نرم کنید، مردم!

تشبیهی که من اغلب از آن استفاده می کنم مفهوم یک تیم ورزشی در پلی آف است. وقتی ،ت به زمان بحران می رسد، یک مربی همیشه بهترین بازیکنان خود را تا جایی که ممکن است در بازی قرار می دهد. آن دسته از بازیکن، که هنوز در حال پیشرفت هستند، احتمالاً بازی را از روی نیمکت تماشا خواهند کرد.

با آغاز سال 2023، زمان خوبی است تا به روندهای کلان که در سال گذشته مشاهده کرده ایم، فکر کنیم.

تبلیغات مایکروسافت همیشه هزینه‌های پایین‌تر و ویژگی‌های قابل مقایسه خود را با Google تبلیغ کرده است، اما ما شروع به دیدن برخی نوآوری‌ها (ی،ی تبلیغات چند رسانه‌ای) منحصر به فرد در این پلتفرم کرده‌ایم.

من چند مورد از روندهایی را که در حال بررسی آنها هستم برجسته کرده ام، اما در صنعت پرسرعت ما، احتمالاً روندهای بیشتری وجود دارد که هنگام ایجاد استراتژی 2023 خود در نظر خواهید گرفت.


بهبود نرخ تبدیل همراه با CPCهای ارزان، فرصتی به نظر می رسد که در محیط های با محدودیت بودجه ارزش بازگشت به آن را دارد.

از نظر تاکتیکی تر، به این فکر کنید که چه مجموعه داده هایی را می تو،د ،یب کنید. هرچه ورودی های بیشتری ارائه کنید، این الگوریتم ها می توانند از نقاط داده بیشتری برای اطلاع رس، بهینه سازی ها و توصیه ها استفاده کنند.

من معتقدم که برای موفقیت در سال 2023، باید بین قدرت اتوماسیون و استقلال لازم برای دستیابی به اه، ذینفعان خود تعادل برقرار کنید.

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


2. اتوماسیون در مقابل استقلال

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است