این محیط ها برای پیمایش دشوار هستند و من مطمئناً همه پاسخ ها را ندارم.
در مورد استراتژی های جستجوی خود نیز همین طرز فکر را در نظر بگیرید. اگر بودجه شما محدود است، سرمایه گذاری خود را بر روی تاکتیک هایی که بیشترین بازدهی را دارند، اولویت بندی کنید.
در اینجا چند روند وجود دارد که معتقدم قدرت ماندگاری دارند و باید در هنگام ساختن استراتژی های بازاریابی جستجوی 2023 خود در نظر گرفته شوند.
1. اقتصاد کند و تمرکز بیشتر بر کارایی
این تعادل اتوماسیون و استقلال بر اساس پیچیدگی استراتژی شما متفاوت خواهد بود.
اکنون زمان فوق العاده هیجان انگیزی برای حضور در بازاریابی جستجو است. پلتفرمها بهروزرس،های زیادی را انجام میدهند که حفظ آنها دشوار است.
با این حال، من فکر می کنم بسیاری از بازاریابان دیجیتال در حال حاضر تأثیر آن را احساس می کنند.
- بودجه ها در حال سخت شدن هستند.
- تیم ها لاغرتر می شوند.
- سوالاتی مانند “بازده بازگشت سرمایه چیست؟” یا «CPA چیست؟» رایج تر می شوند.
بهعلاوه، به این فکر کنید که برای حفظ کنترل به چه اهرمهایی نیاز دارید و با تکیه بر یادگیری ماشینی برای بهینهسازی برای خود، میتو،د درک خود را آزاد کنید.
جدید در زمین موتورهای جستجو