با این وجود، ردیابی تبدیل آفلاین در Google برای دیدن اینکه چه کمپین هایی معیارهای پایین قیف مانند SAL و سرنخ های بسته/برنده را هدایت می کنند عالی است. اگر درآمدی را به این تبدیلها نسبت میدهید، حتی بهتر است.
ادغام منابع داده شخص ثالث، مانند Snowflake و Salesforce، با گزارش رسانه پولی شما به کاهش زمان بهینهسازی در برابر یک رویداد قیف عمیقتر، مانند MQL، سرنخهای پذیرفتهشده فروش (SAL) و درآمد کمک میکند.
امروز دیگر اینطور نیست.
به ،وان مثال، اگر دو ماه طول می کشد تا یک لید بسته شود، باید یک کمپین یا کانال جدید را حداقل تا این مدت قبل از کاهش ناگه، در صورتی که درآمد اولیه مشاهده نمی کنید، ارائه دهید.
به طور کلی، هنگام اندازهگیری، مایلید حداقل یک LTV:CAC 3:1 ببینید.
با فناوری و دادههای موجود امروز، ما میتو،م خیلی بیشتر از شناسایی دست اندرکاران برای کمک به شرکتها برای صرف کارآمدتر دلارهای بازاریابی و ،ب درآمد انجام دهیم.
اگر در مح،ه LTV مشتریان خود مشکل دارید، هاب اسپات یک مقاله عالی دارد که می تواند در این مرحله اولیه به شما کمک کند.
غذای آماده
اگر تیم تبلیغاتی B2B شما با ردیابی تبدیل آفلاین، تولید سرنخ را در Google انجام میدهد، بدون اینکه به کجا میروند در قیف پایین میروند، آنها این کار را اشتباه انجام میدهند.
تیم هایی که برای درآمد بهینه می شوند باید ارزش مشتریان خود را از طریق ارزش طول عمر مشتری درک کنند.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
2. پایگاه مشتری را درک کنید
بگوییم که Google حجم قابل توجهی از سرنخ را هدایت می کند اما در LTV:CAC 0.5 است. شاید زمان آن فرا رسیده باشد که کمی بیشتر در گوگل جستجو کنید تا ببینید چگونه می تو،د کارایی درآمدزایی گوگل را بهبود ببخشید.
آیا تیم فروش شما سرنخهای ،بوکارهایی که آستانه درآمد را برآورده نمیکنند، حذف خواهند کرد؟
بازاریابان در عصر جدیدی وجود دارند که در آن دیگر تنها راهاندازی سرنخها رضایتبخش نیست.
ردیابی به دلایلی که فراتر از گزارش است ضروری است.
درک ارزش طول عمر (LTV) پایگاه مشتری و هزینه جذب مشتری (CAC) به شما امکان می دهد تحلیل نسبت LTV:CAC را انجام دهید تا تصویر کاملی از اینکه ،یب کانال شما چگونه بر تلاش های تبلیغاتی شما تأثیر می گذارد را بدست آورید.
سرنخ ها به سرعت در حال تبدیل شدن به معیاری از عصر گذشته هستند که در آن بازاریابان می توانند به سادگی برای انجام یک کار خوب به پشت خود ضربه بزنند.
از CMOها خواسته می شود تا ارزش هر دلاری را که برای بازاریابی صرف می شود، نشان دهند.
اگر چنین است، دلارهای بازاریابی خود را برای آن سرنخهای رد صلاحیت شده هدر ندهید، زم، که میتو،د درآمد را در کانالهای تبلیغاتی قوی دیگر هدف قرار دهید.
3. ارزش مادام العمر مشتریان را درک کنید
پلتفرمهایی مانند Google دادههایی را که ارائه میدهید بهینه میکنند و آن را به ابزاری قدرتمند یا بدترین کابوس شما تبدیل میکنند.
در این عصر جدید هوش مصنوعی، تغذیه یادگیری ماشینی با دادههایی که باعث میشود آن چیزی که میخواهید انجام دهد، حیاتی است.
به پلتفرمها دادههایی را بدهید که برای یافتن مشتریان با ارزشتر نیاز دارند.
جدید در زمین موتورهای جستجو