سئو فقط یک استراتژی بازاریابی نیست. این یک تغییر دهنده بازی است.
سئو و گوگل در تضاد نیستند. خب ا،ر اوقات و ما می تو،م برای آن نیز سپاسگزار باشیم.
3. سئو باعث ایجاد اعتماد بین ،ب و کار و مشتریان می شود
یک استراتژی سئو می تواند با سفر مشتری هماهنگ باشد. سئو این امکان را برای ،ب و کارها فراهم می کند تا بفهمند:
- آنچه مردم به دنبال آن هستند.
- هدف پشت این جستجوها چیست.
- چگونه می توانند دقیقاً آنچه را که یک فرد نیاز دارد، در زم، که به آن نیاز دارد، ارائه دهند.
ما تجزیه و تحلیل تحقیقات در مورد نرخ کلیک در جستجوی ارگ،ک نشان می دهد که میانگین نرخ کلیک برای موقعیت 1 از 29٪ تا 43٪ است.

سئو فقط کاری نیست که ما انجام می دهیم. سئو یک تغییر دهنده بازی است. و من سپاسگزارم که این کاری است که هر روز انجام می دهم.
اگر یک چیز وجود داشته باشد که سئو واقعاً به خوبی انجام می دهد، ایجاد یک رابطه اعتماد بین یک مشتری بالقوه و یک تجارت است.
در طول سالهایی که در سئو کار کردهام، دیدهام که چگونه میتواند برخی از شرکتها را از کمبود به فراو، برساند. این به ،ب و کارها اجازه می دهد تا مشاغل بیشتری ایجاد کنند و زندگی بی شماری را تحت تاثیر قرار داده است.
سعی کنید بفهمید که آگهی تبلیغاتی، بیلبورد یا سایر تاکتیکهای بازاریابی آفلاین شما واقعاً باعث ROI شده است یا خیر. بر اساس تحقیقات BrightEdge، میانگین سهم درایوهای سئو درآمد حدود 45٪ است.
“روی کاربر تمرکز کنید و همه چیز به دنبال خواهد داشت.” این شماره 1 در گوگل است10 چیز” لیست
جدید در زمین موتورهای جستجو