همانطور که از تصویر زیر می بینید، چندین گزینه هدف گذاری دارید، از بازدیدکنندگان وب سایت گرفته تا کاربران برنامه تا کاربران YouTube و موارد دیگر:

هدف گذاری مجدد “تنظیم و فراموش” نیست. همانطور که ،ب و کار شما تغییر می کند و رشد می کند، باید مخاطبان مورد نظر خود را متن، با آن به روز کنید. آیا خط خدمات جدیدی اضافه کرده اید یا بازار هدف خود را تنظیم کرده اید؟ مطمئن شوید که این تغییرات در مخاطبین مورد نظر شما منع، می شود.
هدف گذاری مجدد با بودجه محدود
مانند هدف گذاری مجدد، لینک های سایت برای بهینه سازی آماده هستند. بسیاری از تبلیغکنندگان در بهینهسازی آنها از سه طریق ش،ت میخورند:
با این حال، هدف گذاری مجدد به طور گسترده ای مورد استفاده قرار نمی گیرد و کمی اشتباه درک می شود.
زمینه
طبیعتا، مایکروسافت ارزش حضور در هر دو شبکه را مطرح می کند، نوشتن:
برخی از پیوندهای سایت را ذخیره کنید تا آگاهی از برند را افزایش دهید یا محصول جدید خود را به مردم بگویید. از آنها برای ارائه اطلاعات مفید مانند پیوند به وبینارهای آموزشی یا رویدادهای دیگر استفاده کنید.
بهینه سازی لازم نیست طول، یا پیچیده باشد
نتیجه؟ این استراتژی برای این مشتری بسیار خوب کار کرد – و با هزینه بسیار من،.
3. پیوندهای سایت را مجدداً مشاهده کنید
به طور کلی، ما دوست نداریم به Google اجازه دهیم از طرف ما محتوا ایجاد کند. حداقل، ما فرصتی برای بررسی و تایید می خواهیم.
ما مطالعاتی را روی حسابهایی انجام دادهایم که جستجو و ترافیک مخاطب را اجرا میکنند تا ارزش افزایشی برای تبلیغکنندگان را درک کنیم. ما متوجه شدیم که تبلیغکنندگان هنگام ،یب تلاشهای مایکروسافت جستجو و شبکه مخاطبان، عملکرد را به حدا،ر میرسانند و افزایش میدهند.
عملکرد آنقدر ناامید کننده بوده است که ما در این نقطه توصیه می کنیم که این مشتری بودجه تبلیغات مایکروسافت خود را به Google یا LinkedIn منتقل کند.
پس همه چیز درست می شود، درست است؟
دور شدن از مایکروسافت
این بدان م،ا نیست که گوگل ایجاد می کند بد لینک های سایت، دقیقا فقط در تجربه ما، لینک های سایت ایجاد شده توسط گوگل به ندرت با اه، مشتری ما همسو می شوند.
هدف گذاری مجدد برای مدت طول، وجود داشته است که فراموش می کنیم این فقط راهی برای دسترسی به افرادی نیست که قبلاً از یک وب سایت بازدید کرده اند.
اما متاسفانه، تبلیغات مایکروسافت در حال تغییر است – و نه برای بهتر.
زمینه
موارد استثنا را اضافه کنید
در زمان نگارش این مقاله، این تغییر حدود سه ماه پیش رخ داد.
برخی از حساب های مشتری ما تا حد زیادی تحت تأثیر قرار نمی گیرند. اما یکی از حسابهای بزرگتر ما به درد میخورد و بد.
اما با این حال، من ترجیح می دهم شرایط نحوه تبلیغ خود را کنترل کنم.
ما اخیراً زم، که یک مشتری B2B بودجه راه اندازی ویژه ای را برای ایجاد آگاهی برای یک محصول جدید به ما داد، این استراتژی ها را به کار بردیم.
درست است، حجم سرنخ ها و فروش هایی که برای مشتریان خود با تبلیغات مایکروسافت به دست می آوریم معمولاً تنها 5 تا 10 درصد از آنچه از برنامه های Google خود به دست می آوریم است. اما با این حال، این مقدار ناچیز نیست، به خصوص برای B2B ها در فضاهای رقابتی.
عدم رفع سریع لینک های سایت تایید نشده
تمرکز خود را محدود کنید
علیرغم نظارت روزانه و به روز رس، حذف سایت ها، ما نتوانسته ایم اوضاع را تغییر دهیم.
اما در این تلاش، سوگیری طبیعی ما این است که بر روی چیزهای بزرگ تمرکز کنیم، مانند اصلاح ساختار حساب یا به روز رس، صفحات فرود. این پروژهها میتوانند تفاوت واقعی در عملکرد ایجاد کنند، اما تکمیل آن زمان بر است.
زم، که مایکروسافت این تغییر را انجام داد، در ابتدا چندان مشکل به نظر نمی رسید. مایکروسافت به ما اطمینان داد که اگرچه نمیتو،م از شبکه Audience انصراف دهیم، میتو،م چند استثنای اصلی را برای پوشش خود اضافه کنیم.
لینکهای سایت نیز مانند هدفگذاری مجدد، اخیراً تحت تغییر نام قرار گرفتهاند که اکنون به جای «افزونهها» به ،وان «دارایی» شناخته میشود. هر چه که نامیده شوند، ،د تبلیغاتی مورد علاقه من باقی می مانند.
زمینه
همانطور که در بالا اشاره شد، شما می خواهید لینک های سایت شما از اه، شما پشتیب، کنند.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
2. در مورد هدف گذاری مجدد تجدید نظر کنید
بهینه سازی یک کار بی پایان است. اما این بدان م،ا نیست که هر بهینه سازی باید دشوار یا وقت گیر باشد.
به ،وان متخصص PPC، ما آموزش دیده ایم تا به دنبال راه های جدیدی برای بهینه سازی برنامه های PPC خود باشیم.
مهم نیست که ما چه کاری انجام می دهیم، مایکروسافت به افزایش بازدیدها و هزینه تبلیغات در شبکه مخاطبان ادامه می دهد، بدون اینکه چیزی برای آن نشان داده شود.
خوشبختانه، لازم نیست هر بهینه سازی یک پروژه چند هفته ای باشد. برخی از بهینهسازیها نسبتاً سریع و ساده هستند، اما هنوز هم میتوانند تاثیرگذار باشند. در اینجا سه مورد وجود دارد که ممکن است نادیده گرفته باشید.
1. تبلیغات مایکروسافت را دوباره ارزیابی کنید
گاهی اوقات تغییرات جزئی، خواه تغییر بودجه از یک پلتفرم به پلتفرم دیگر یا هدف قرار دادن مجدد گروه مخاطبان کمی متفاوت باشد، می تواند در عرض چند دقیقه اتفاق بیفتد – همانطور که این سه مثال ثابت می کنند.
اگر یکی از اه، شما فروش محصولات است، باید برای حمایت از آن هدف، لینک های سایت ایجاد کنید. شاید بتو،د از آنها به ،وان راهی برای فروش بیشتر یا فروش متقابل محصولات استفاده کنید.
فراموش نکنید که مخاطب، را که نمی خواهید دوباره هدف قرار دهید حذف کنید. اینها می تواند باشد:
- افرادی که قبلاً تبدیل شده اند.
- مشتریان قبلی که بعید است دوباره ،ید کنند.
- مخاطب، که به دسته راه حل ها یا خدماتی که شما تبلیغ می کنید مرتبط نیستند.
مگر اینکه ،ب و کار شما با یک نقطه تمرکز بسیار محدود باشد (به ،وان مثال، شما فقط یک محصول را به یک نوع مخاطب می فروشید)، هرگز نباید تمام بازدیدکنندگان وب سایت قبلی را هدف قرار دهید.
به طور مرتب مخاطبان خود را حسابرسی کنید
با این حال، حتی اگر فروش هدف اصلی شما باشد، نمی خواهید در آن زیاده روی کنید. لازم نیست هر پیوند سایتی (یا باید) فروش باشد.
اگر اخیراً فکر خود را در مورد هدفگیری مجدد تجدید نکردهاید، در اینجا سه یادآوری درباره نحوه بهینهسازی آن وجود دارد:
اما درست مانند تبلیغات، لینک های سایت نیز می توانند رد شوند. متأسفانه، گزارش پیوندهای سایت تأیید نشده تقریباً واضح نیست، و اغلب تا زم، که حسابی حسابرسی نشود، مورد توجه قرار نمیگیرند.
در تئوری، این عالی به نظر می رسد. من همیشه معتقد بودم که برند شما را با کمپینهایی که آگاهی را افزایش میدهند، آینده را محافظت کنم – بنابراین اینطور نیست که چیزی علیه شبکه مخاطبان مایکروسافت داشته باشم.
بسیاری از تبلیغکنندگان فقط در شبکههای گوگل تبلیغ میکنند، جایی که رقابت میتواند بالا باشد. در مقابل، تبلیغکنندگان کمتری در Microsoft Ads حضور دارند.
همچنین میتو،د افرادی را که a را مشاهده کردهاند، دوباره هدفگیری کنید خاص ویدیو در کانال یوتیوب شما، هر ویدیو در کانال یوتیوب شما، یا تبلیغ ویدیویی شما (یا ،یبی از این سه) – آن را حتی هدفمندتر می کند.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.
منبع: https://searchengineland.com/ppc-optimizations-simple-overlooked-428397
در اوایل سال جاری، مایکروسافت اعلام کرد که شبکه مخاطبان مایکروسافت اکنون با شبکه جستجوی آنها یکپارچه شده است. چاره ای جز تبلیغ در هر دو فضا ندارید. شما نمی تو،د از یکی یا دیگری انصراف دهید.
خاموش ، لینک های سایت خودکار راه دیگری برای بهینه سازی است. هر زمان که مشتریان جدیدی را وارد می کنیم، این کار را به طور طبیعی انجام می دهیم.
با رقابت کمتر، برخی از تبلیغکنندگ، که به طور موثر از Google Ads حذف شدهاند، همچنان میتوانند جذب مایکروسافت شوند. این یکی از دلایلی است که من همیشه از تبلیغات مایکروسافت حمایت کرده ام.
هر PPC Pro می داند که تبلیغات ممکن است رد شوند. بسیاری از ما به سرعت این مخالفت ها را رصد کرده و به آنها رسیدگی می کنیم.
عدم اجرای استراتژی لینک سایت
خاموش نشدن لینک های سایت خودکار
هدفگذاری مجدد (که اکنون به ،وان بخشهای مخاطب شناخته میشود) ممکن است کمی در سال 2010 به نظر برسد. اما هنوز هم وجود دارد زیرا راهی عالی برای تعامل مجدد با شخصی است که قبلاً با شما درگیر بوده است.
بودجه زیاد نبود بنابراین بهجای هدفگیری مجدد افرادی که از وبسایت مشتری بازدید کردهاند، افرادی را که ویدیویی از محصول جدید را در عمل تماشا کرده بودند، مجدداً هدفگیری کردیم – بخش بسیار کوچکتری از مشتریان احتمالی.