پس چرا کلیک ها صفر است؟ هیچ پاسخی برای این سوال وجود ندارد ما می د،م که مصرف کنندگان پاسخ می خواهند – معمولاً در سریع ترین زمان ممکن. گوگل اکنون بیش از هر زمان دیگری از این پاسخ ها را در قالب ویژگی های جستجوی مختلف (به ،وان مثال، زمان، آب و هوا، زمان نمایش فیلم، حتی پاسخ های مستقیم) ارائه می دهد.
اگر تحلیل دیگری در سال جاری یا گذشته توسط SparkToro انجام شده بود، تصور میکردم جستجوی صفر کلیک گوگل چیزی حدود 85 درصد باشد. (ببخشید، نتوانستم مقاومت کنم.)
هر دو مطالعه، فرض کنید، مسائلی داشتند. بری شوارتز برخی از این مسائل را در این مورد تشریح کرد میزگرد موتورهای جستجو.
جدید در زمین موتورهای جستجو