2 ویژگی جدید اسناد مبتنی بر داده Google

آنچه گوگل می گوید. «تبلیغ‌کنندگ، که از مدل ارجاع دیگری به اسناد مبتنی بر داده تغییر می‌دهند، معمولاً میانگین ۶ درصد افزایش در تبدیل‌ها را مشاهده می‌کنند».

Google همچنین در تلاش است تا اسناد مبتنی بر داده را برای تبلیغ‌کنندگان بیشتر و انواع تبلیغات بیشتر ارائه دهد. از لحاظ تاریخی، اسناد مبتنی بر داده از تبلیغات جستجو، ،ید، نمایش و YouTube پشتیب، می‌کند. Google در حال گسترش پشتیب، خود از تبدیل برنامه‌ها است و از سال آینده پشتیب، از فرمت‌های Discovery (از جمله فرمت‌های Performance Max) را آغاز خواهد کرد.

گوگل به تازگی دو ویژگی جدید اسناد مبتنی بر داده را معرفی کرده است که قصد دارند شفافیت بیشتر را معرفی کنند و جابجایی را برای تبلیغ‌کنندگان آسان‌تر کنند.

جدید در زمین موتورهای جستجو

تو عمیق تر می تو،د این اطلاعیه را از گوگل بخو،د اینجا.


سرزمین موتور جستجو را به فید Google News خود اضافه کنید. اخبار گوگل


نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پاد،ت ها، سفر و تنقلات دارد.


منبع: https://searchengineland.com/2-new-google-data-driven-attribution-features-390290چه خبر. به زودی، گوگل یک ابزار شبیه‌سازی را برای تبلیغ‌کنندگان واجد شرایط راه‌اندازی می‌کند که به شما این امکان را می‌دهد تا ببینید که مناقصه خودکار در هفت روز گذشته چگونه نسبت به اسناد مبتنی بر داده واکنش نشان داده است. این ابزار برای کمک به شما در درک تأثیرات اسناد مبتنی بر داده بر روی حساب خود قبل از تغییر در نظر گرفته شده است.

چرا ما اهمیت می دهیم. گوگل قبلاً روشن کرده است که آنها ترجیح می دهند تبلیغ کنندگان از اسناد مبتنی بر داده به ،وان مدل ترجیحی خود استفاده کنند. تبلیغ‌کنندگ، که در مورد تأثیرات این مدل نامشخص هستند، باید از ابزار شبیه‌سازی جدید برای ،ن اثرات سوئیچینگ استفاده کنند.

درباره نویسنده

نیکول فارلی

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است