آنچه گوگل می گوید. «تبلیغکنندگ، که از مدل ارجاع دیگری به اسناد مبتنی بر داده تغییر میدهند، معمولاً میانگین ۶ درصد افزایش در تبدیلها را مشاهده میکنند».
Google همچنین در تلاش است تا اسناد مبتنی بر داده را برای تبلیغکنندگان بیشتر و انواع تبلیغات بیشتر ارائه دهد. از لحاظ تاریخی، اسناد مبتنی بر داده از تبلیغات جستجو، ،ید، نمایش و YouTube پشتیب، میکند. Google در حال گسترش پشتیب، خود از تبدیل برنامهها است و از سال آینده پشتیب، از فرمتهای Discovery (از جمله فرمتهای Performance Max) را آغاز خواهد کرد.
گوگل به تازگی دو ویژگی جدید اسناد مبتنی بر داده را معرفی کرده است که قصد دارند شفافیت بیشتر را معرفی کنند و جابجایی را برای تبلیغکنندگان آسانتر کنند.
جدید در زمین موتورهای جستجو