به دنبال شروع حرفه ای در بازاریابی رسانه های اجتماعی هستید؟ این یک حرکت عاقلانه است.
طبق گفته لینکدین، در حال حاضر 860000 جای خالی فقط برای متخصصان بازاریابی دیجیتال وجود دارد. و با بیش از 4.65 میلیارد کاربر رسانه های اجتماعی در سراسر جهان، تقاضا برای مهارت های بازاریابی رسانه های اجتماعی در بالاترین حد خود قرار دارد.
همه اینها به این م،ی است که اگر میخواهید در عرصه بازاریابی دیجیتال رقابت کنید، باید بتو،د ادامه دهید – این همان چیزی است که دوره بازاریابی رسانههای اجتماعی میتواند به شما کمک کند.
شما یک پایه رسانه اجتماعی محکم به دست خواهید آورد، مجموعه مهارت های خود را افزایش می دهید و اعتبار لازم را برای قرار دادن خود به ،وان یک نامزد جدی خواهید داشت.
تنها کاری که باید انجام دهید این است که در مورد مسیر درست تصمیم بگیرید و طلایی خواهید شد.
17 دوره آموزشی بازاریابی رسانه های اجتماعی که باید مراقب آنها باشید
دوره های رایگان بازاریابی شبکه های اجتماعی
با تعداد زیادی دوره رایگان برای انتخاب، نیازی به ش،تن بودجه نیست.
دانش اساسی در مورد تبلیغات دیجیتال به صورت رایگان در دسترس است – فقط کافی است دوره ای را انتخاب کنید که من، شماست و مهارت های اساسی خود را از آنجا بسازید.
دوره های پولی بازاریابی شبکه های اجتماعی
اگر بتو،د در دوره پولی رسانه های اجتماعی سرمایه گذاری کنید، گسترش آموزش خود از طریق دانش عمیق تر می تواند ارزشمند باشد.
از دورههای مختلف در پلتفرمهای رسانههای اجتماعی، مدیریت محتوا، رشد ،بوکار و موارد دیگر انتخاب کنید – و آموزش بازاریابی رسانههای اجتماعی خود را به سطح بعدی ببرید.
گواهینامه های بازاریابی شبکه های اجتماعی
اگر می خواهید بازاریابی شبکه های اجتماعی را یاد بگیرید و به مدارک موجود خود بیفزایید، گواهینامه رسانه های اجتماعی بهترین راه برای انجام آن است.
نه تنها بازی رسانه های اجتماعی خود را ارتقا می دهید، بلکه با شرکت در آزمون گواهینامه بازاریابی اجتماعی، خود را در ردیف برتر حرفه ای های بازاریابی قرار خواهید داد.
با این همه دوره برای بررسی و تصمیم گیری، اصلاً از کجا شروع می کنید؟
ما با نگاه ، به برخی از موارد دلخواه خود از این لیست به شما کمک خواهیم کرد.
دوره های رایگان بازاریابی شبکه های اجتماعی
1. دوره های بازاریابی متا بلوپرینت برای مشاغل
دوره های اولیه بازاریابی رسانه های اجتماعی برای مشاغل کوچک.
اجرا شده توسط: متا
اگر صاحب یک ،ب و کار کوچک هستید، ممکن است به دنبال طرحی برای فیس بوک باشید تا به شما کمک کند وارد رسانه های اجتماعی شوید.
اکنون، متا با ارائه طرح کلی تمام پلتفرمهای رسانههای اجتماعی خود، یک کار را برای شما بهتر انجام میدهد.
با دوره های مختلف بازاریابی دیجیتال که برای کمک به شما در راه اندازی ،ب و کار خود به صورت آنلاین طراحی شده اند، متا به شما یاد می دهد که چگونه مشتریان بالقوه را شناسایی کنید، مخاطبان هدف خود را درک کنید، اه، تعیین کنید و داستان ،ب و کار خود را بگویید.
با کار بر روی مثالهای واقعی، یاد میگیرید که چگونه درسها را در ،ب و کار خود برای موفقیت در رسانههای اجتماعی به کار ببرید.
2. تسلط بر TikTok
از قدرت TikTok برای افزودن ارزش به برند خود استفاده کنید.
اجرا شده توسط: اشتراک مهارت
در حالی که روی بازاریابی فیس بوک، اینستاگرام و یوتیوب تمرکز می کنید، TikTok را فراموش نکنید.
این همه حرکات رقص، انتقال، چالش ها و روندها نیست. این یک پلت فرم رسانه اجتماعی مشارکتی با پتانسیل عظیم برای برند شما است.
در این دوره رایگان، دقیقاً یاد خواهید گرفت که الگوریتم TikTok چگونه کار می کند، چگونه ویدیوهای خود را ایجاد و ویرایش کنید، و چگونه (امیدوارم) ویروسی شوید.
بنابراین، چه برای سرگرمی ویدیو بسازید یا به دنبال ایجاد آگاهی از برند باشید، مید،د که در هر مرحله چه کاری انجام میدهید.
دوره های پولی بازاریابی شبکه های اجتماعی
1. دوره سقوط بازاریابی رسانه های اجتماعی
یک دوره کوتاه در بازاریابی، استراتژی و مدیریت رسانه های اجتماعی.
هزینه: 995 یورو
اجرا شده توسط: قبیله رشد
اگر دو روز فرصت دارید، Growth Tribe دوره نهایی دیجیتال مارکتینگ را دارد – دورهای تصادفی در رسانههای اجتماعی که برای همه از مبتدی تا آزاد تا صاحبان مشاغل ایدهآل است.
با متخصصان برجسته بازاریابی بنشینید و اصول بازاریابی اینترنتی، استراتژی محتوا، ایجاد جامعه، بازاریابی تأثیرگذار و موارد دیگر را بیاموزید.
این همه آن چیزی است که برای ایجاد یک استراتژی رسانه اجتماعی من، و اندازه گیری آن نیاز دارید، همه در یک دوره فشرده ارائه می شود.
2. دوره دیجیتال مارکتینگ
ابزارهای رسانه های اجتماعی برای تعامل، فعال سازی، تبدیل و حفظ.
هزینه: 1390 دلار
اجرا شده توسط: جزیره هایپر
آیا می د،د چگونه از بازاریابی اینترنتی برای شناسایی و جذب مخاطبان هدف خود استفاده کنید؟ این دوره آموزشی رسانه های اجتماعی از Hyper Island به شما نشان می دهد که چگونه.
بیاموزید که چگونه مخاطبان آنلاین خود را جذب کنید، آنها را به سرنخ تبدیل کنید و به اه، خود برسید – همه اینها با ابزارهای بازاریابی دیجیتال من،.
شما از طریق استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی، استراتژی محتوا، تجزیه و تحلیل، و موارد دیگر استفاده خواهید کرد – که همگی برای کمک به درک بهتر مشتری و رسیدن به اه،تان طراحی شده اند.
3. حفظ و تعامل
درک نحوه حفظ، فعال ، و درگیر ، کاربران.
هزینه: عضویت در سایت 1995 دلار در سال
اجرا شده توسط: Reforge
بدست آوردن کاربران جدید یک چیز است. تبدیل ،، درگیر شدن و حفظ آنها چیز دیگری است. این چیزی است که این دوره آموزشی عمیق از Reforget به شما آموزش می دهد.
از تجزیه و تحلیل حفظ تا استراتژیهای فعالسازی و تعامل، چارچوبهایی را که برای بهبود نرخ حفظ و افزایش سودآوری خود نیاز دارید، یاد خواهید گرفت.
دوره های رسانه های اجتماعی با گواهینامه
1. نکات بازاریابی شبکه های اجتماعی
،ب و کار خود را در رسانه های اجتماعی با نکات و ابزارهای ساده بازاریابی کنید.
هزینه: 20 دلار (تقریبا)
اجرا شده توسط: آموزش لینکدین
چه علاقه مند به تبلیغ ،ب و کار خود در یک پلتفرم رسانه اجتماعی یا در چندین پلتفرم باشید، به ابزارهای خاصی در اختیار خود نیاز خواهید داشت.
این دوره آموزشی معتبر و مقرون به صرفه از Linkedin Learning همه نکات مورد نیاز را در اختیار شما قرار می دهد – از ایجاد محتوا و تعامل با اینفلوئنسر مارکتینگ گرفته تا استفاده از Google Analytics، تقویت کمپین های بازاریابی رسانه های اجتماعی و موارد دیگر.
سپس وقتی کارتان تمام شد، میتو،د گواهینامه خود را در نمایه LinkedIn خود برای قدرد، بیشتر به نمایش بگذارید.
2. دوره صدور گواهینامه بازاریابی شبکه های اجتماعی
مهارت های بازاریابی اجتماعی مورد نیاز برای رشد ،ب و کار خود را توسعه دهید.
هزینه: 199 دلار
اجرا شده توسط: هوت سوئیت
اگر به دنبال شناخت صنعت هستید، این دوره گواهینامه از Hootsuite دقیقاً همین را به شما می دهد.
بلوک های سازنده استراتژی رسانه های اجتماعی، بازاریابی محتوا، جامعه سازی و نحوه سنجش موفقیت خود را بیاموزید. به علاوه، یک گواهی آنلاین به ،وان مدرکی بر تخصص جدید خود دریافت کنید.
3. گواهی ارتباطات دیجیتال
بیاموزید که چگونه محتوای رسانه های اجتماعی تولید کنید و تعامل را افزایش دهید.
هزینه: 995 یورو
اجرا شده توسط: قبیله رشد
چه یک مشاور بازاریابی دیجیتال، مدیر بازرگ، یا بخشی از یک تیم رسانه های اجتماعی باشید، از یادگیری نحوه افزایش تعامل خود در چندین پلتفرم سود خواهید برد.
یاد بگیرید که چگونه یک استراتژی ارتباطی موثر ایجاد کنید، محتوای خود را بهینه کنید و هویت برند بسازید. شما همچنین گواهی در ارتباط دیجیتال را در همان زمان دریافت خواهید کرد.
آیا گواهی بازاریابی رسانه های اجتماعی ارزشش را دارد؟
ما شما را با انتخاب های خود برای صدور گواهینامه رسانه های اجتماعی شروع کرده ایم. با این حال، بسیاری دیگر از گواهینامه های بازاریابی دیجیتال عالی برای انتخاب وجود دارد.
با این حال، به خصوص اگر هزینه ای در بر داشته باشد، آیا باید با آنها زحمت بکشید؟ حقیقت صادقانه بله است.
بازاریابی رسانه های اجتماعی چیزی فراتر از انتشار یک ،وان خنده دار در فیس بوک است. این در مورد ایجاد برند، هدایت ترافیک، افزایش فروش و ایجاد یک گفتگوی دقیق بین برند و مصرف کننده است.
بازاریابان خوب کار را آسان می کنند – به همین دلیل است که مبتدیان اغلب گمراه می شوند و فکر می کنند که فقط یک چالش رقص ویروسی با ش،تن اینترنت فاصله دارند.
اما چیزی بیشتر از این در آن وجود دارد، و اینجاست که گواهی بازاریابی رسانه های اجتماعی می تواند به شما کمک کند تا برتری بیشتری داشته باشید.
نه تنها آموزش های مرتبط مورد نیاز خود را در یک صنعت دائماً در حال توسعه دریافت خواهید کرد، بلکه یک گواهینامه معتبر نیز خواهید داشت – که همه اینها می تواند به افزایش سطح مهارت و عملکرد شما و افزایش چشم انداز شغلی شما کمک کند.
بنابراین، اگر می خواهید به سمت بازاریابی رسانه های اجتماعی حرکت کنید، ابتدا سفر خود را با ارتقای مهارت خود شروع کنید.
برای موقعیتی که رشد کرده است 30% سریعتر از سایر نقشهای بازاریابی، این هوشمندانهترین راه برای پیشبرد بهترین راه است.
منابع بیشتر:
تصویر ویژه: تصویر زمینی / شاتر استاک
منبع: https://www.searchenginejournal.com/social-media-marketing-courses/485488/