پیشخوان یک ابزار تجزیه و تحلیل منبع باز است که از مدل “پرداخت آنچه می خواهید” استفاده می کند.
پشته برای محصولات آنلاین من، است.
فهام یکی دیگر از ابزارهای تجزیه و تحلیل متمرکز بر حریم خصوصی مانند Plausible است.
ویژگی ها شامل نقشه های حرارتی، ضبط جلسات و تجزیه و تحلیل قیف است. Kissmetrics با نشان دادن محتوای مختلف به کاربران مختلف بر اساس رفتار آنها، به شخصی سازی تجربه کاربر کمک می کند.
به تعداد یک ابزار تجزیه و تحلیل منبع باز است که به خود می بالد که یک جایگزین سازگار با GDPR برای Google Analytics است.
برنامه ها از 299 دلار شروع می شود.
11. تجزیه و تحلیل کابین
این شبیه به Kissmetrics است که بر اساس داده های شخص اول است و می تواند تجربه کاربر را شخصی کند.
Cabin Analytics برنامه های رایگان و پولی دارد.
12. PostHog
Clicky یک گزینه رایگان و چهار گزینه پولی دارد.
4. پشته
برنامه ها از 9 دلار شروع می شود.
14. فاثوم
ووپرا تجزیه و تحلیل وب سایت را بر اساس چهار نوع داده ارائه می دهد: افراد، سفر، روندها و حفظ.
وضوح از مایکروسافت بر روی کاربر، که با وب سایت شما در تعامل هستند تمرکز دارد.
استفاده از آن آسان است و هیچ گونه اطلاعات قابل شناسایی شخصی را جمع آوری نمی کند، بنابراین برای مطابقت با مقررات حفاظت از داده های عمومی اتحادیه اروپا (GDPR) ایده آل است. این به قیمت عملکرد است.
Smartlook یک ابزار راه حل تحلیلی برای وب سایت ها، برنامه های iOS/Android و فریمورک های مختلف برنامه است.
برنامه ها از 14 دلار شروع می شود.
15. شمارنده
این ویژگی هایی مانند نقشه برداری حرارتی، تجزیه و تحلیل بک لینک و سازگاری با تلفن همراه را ارائه می دهد.
کلیکی یک پلت فرم تحلیلی بدون فلش و بلادرنگ است که استفاده از آن آسان است و اقدامات کاربر را با جزئیات ثبت و ردیابی می کند.
اقدامات کاربر را بر اساس سفر آنها از طریق نقاط تماس مختلف مانند واکنش های مشتری پس از ایمیل های مقدماتی تجزیه و تحلیل می کند.
در اینجا، ما لیستی از 15 جایگزین رایگان و کم هزینه برای Google Analytics 4 را گردآوری کرده ایم که ممکن است بخواهید آنها را در نظر بگیرید.
1. قابل مشاهده
GoSquared یک پلتفرم تجزیه و تحلیل وب است که برای سهولت استفاده طراحی شده است.
با ارائه ویژگیهایی مانند ضبط جلسه، نقشههای حرارتی، رویدادهای ردیابی خودکار و قیفهای تبدیل، به کاربران کمک میکند تا درک کنند که مشتریان چگونه با وبسایت یا برنامهشان تعامل دارند.
محتمل پیشرو در روند ابزارهای تحلیلی سبک وزن و حریم خصوصی است.
تفاوت بزرگ بین آن و دو ورودی قبلی این است که شما نمیتو،د عمیقاً به عملکرد صفحه تکی بپردازید. با این حال، رایگان است.
منبع: https://searchengineland.com/google-،ytics-4-alternatives-free-low-cost-428794
قابل رویت یک پلتفرم تجزیه و تحلیل منبع باز است که ویژگی های مشابه Google Analytics را ارائه می دهد. تجزیه و تحلیل بلادرنگ، داشبوردهای قابل تنظیم و گزارش های دقیق را ارائه می دهد.
گزینه های رایگان و پولی دارد.
8. Smartlook
Heap همچنین تجزیه و تحلیل عطف به م،ق را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد تأثیر تغییرات وب سایت یا برنامه خود را بررسی کنید.
تجزیه و تحلیل کابین به گونه ای طراحی شده است که ردپای کربن بسیار کمی داشته باشد.
از ویژگی های آن می توان به نقشه های حرارتی، ضبط جلسات و تجزیه و تحلیل قیف اشاره کرد. همچنین بر حریم خصوصی متمرکز است و دارای ویژگی هایی مانند ناشناس سازی IP و مدیریت رضایت است.
Smartlook گزینه های رایگان و پولی دارد.
9. GoSquared
برنامه ها از 9 دلار شروع می شود.
10. کیسمتری،
Matomo همچنین به کاربران کنترل کاملی بر داده های خود می دهد و طیف وسیعی از ویژگی های حفظ حریم خصوصی را ارائه می دهد.
Woopra استفاده را از طریق وب سایت و برنامه های شما با تجزیه و تحلیل و داده های بلادرنگ دنبال می کند. همچنین گزارشهای زنده سفارشیسازی شده را ارائه میدهد که میتواند به شما کمک کند از دادهها برای بهبود حفظ و تعامل مشتری خود استفاده کنید.
این ویژگیهای عمیقتر GA4 را ندارد، اما اگر میخواهید یک ابزار تحلیل وبسایت سبک وزن داشته باشید، انتخاب خوبی است.
Google Analytics 4 (GA4) یک ابزار تجزیه و تحلیل وب پیچیده است. اما این تنها گزینه شما نیست.
یکی از محبوب ترین جایگزین های Google Analytics، Matomo در صورت میزب، روی سرورهای شما رایگان است.
2. اول PRO
PostHog یک پلت فرم تجزیه و تحلیل محصول یکپارچه است که شامل ضبط جلسه، تست A/B و سایر ویژگی ها برای ردیابی رفتار کاربر در برنامه یا وب سایت شما می باشد.
قابل قبول، و ابزارهایی مانند آن، تنها معیارهای بسیار ابتدایی وب سایت مانند بازدید از صفحه، مدت زمان جلسه و اطلاعات ارجاع دهنده را ردیابی می کنند. این یک گزینه خوب برای تیم های محتوا و بازاریابی است که فقط می خواهند تجزیه و تحلیل وب سایت با استفاده آسان و پایه داشته باشند.
این اطلاعات را در یک داشبورد من، خلاصه می کند و داده هایی مانند کلیک های خشمگین و پیمایش بیش از حد را ارائه می دهد که می تواند نشان دهنده ناامیدی کاربر باشد. Clarity همچنین ویژگی های ضبط جلسه را ارائه می دهد که می تواند به شما در درک رفتار کاربر کمک کند.
Heap هم برنامه های رایگان و هم برنامه های پولی را ارائه می دهد.
5. وضوح از مایکروسافت
Piwik برنامه های رایگان و پولی دارد.
3. کلیکی
خوشبختانه، هیچ کمبودی در ابزارهای تحلیلی وجود ندارد که بتواند با آن رقابت کند، هم از نظر ویژگی ها و هم از نظر قیمت.
مانند Matomo، دارای یک مدیر رضایت حریم خصوصی یکپارچه است.
کیسمتری، رفتار کاربر را بر اساس داده های شخص اولی که از وب سایت یا برنامه شما جمع آوری می کند، ردیابی و تجزیه و تحلیل می کند.
آنالیز بلادرنگ در بین وبسایتها و برنامهها، و همچنین یک ویژگی شناسه کاربری منحصربهفرد را ارائه میدهد که به کاربر اجازه میدهد راحتتر در مرورگرها و دستگاههای متعدد شناسایی شود.
با وجود مزایای فراوان، معایب زیادی نیز وجود دارد که باید در نظر گرفت.
Piwik PRO اسپین آف تجاری Matomo است. تفاوت های اصلی پشتیب، در سطح سازم، و ادغام یک پلت فرم داده مشتری است.
Woopra برنامه های رایگان و پولی را ارائه می دهد.
7. تعداد
این به شما امکان می دهد هر تعاملی را در وب سایت خود اندازه گیری کنید، از جمله تند کشیدن، کلیک ها، برگه ها، ارسال فرم ها و بازدید از صفحه.
PostHog ماهانه 1 میلیون رویداد سخاوتمندانه را به صورت رایگان ارائه می دهد، بنابراین ا،ر کاربران کوچکتر می توانند از آن به صورت رایگان استفاده کنند.
13. قابل قبول
این یک پلتفرم مبتنی بر رویداد است، به این م،ی که شما فقط برای رویدادهایی که پیگیری می کنید هزینه می پردازید.
وضوح رایگان است.
6. ووپرا
همانند Plausible و Fat،m، بر حریم خصوصی متمرکز است و ویژگی ها و اندازه گیری های بسیار ابتدایی دارد.