علاوه بر این، برای اینکه برندها در هر یک از این موارد مؤثر باشند، به یک رویکرد هماهنگ و متقابل نیاز دارند تا ،یداران را به سرعت از آگاهی به توجه برای ،ید از طریق انواع نقاط لمسی دیجیتال سوق دهد. آنها همچنین برای تعیین اینکه کدام یک بیشترین ارزش را در هر مرحله از سفر ،یدار ارائه می دهند، نیاز به مشاهده اثربخشی هر یک از این نقاط تماس دارند.
انتظار می رود تجارت الکترونیک در سال جاری با رشد 15.5 درصدی به 236 میلیارد دلار برسد. در ایالات متحده، فروش آنلاین ممکن است نهایتاً خشت و ملات را تحت الشعاع قرار دهد و تجارت الکترونیک را به مهم ترین راه برای افزایش درآمد Q4 تبدیل کند. این بدان م،است که اکنون بیش از هر زمان دیگری، برندهای باهوش به روشهای عملی برای افزایش عملکرد و اعتبار Q4 در کانالهای کلیدی تجارت الکترونیکی نیاز دارند – از SEO و ایمیل گرفته تا جستجوی پولی، اجتماعی، آمازون و پیامک.
جدید در زمین موتورهای جستجو