12 روش برای افزایش فروش بین کانالی در سه ماهه چهارم

علاوه بر این، برای اینکه برندها در هر یک از این موارد مؤثر باشند، به یک رویکرد هماهنگ و متقابل نیاز دارند تا ،یداران را به سرعت از آگاهی به توجه برای ،ید از طریق انواع نقاط لمسی دیجیتال سوق دهد. آنها همچنین برای تعیین اینکه کدام یک بیشترین ارزش را در هر مرحله از سفر ،یدار ارائه می دهند، نیاز به مشاهده اثربخشی هر یک از این نقاط تماس دارند.

انتظار می رود تجارت الکترونیک در سال جاری با رشد 15.5 درصدی به 236 میلیارد دلار برسد. در ایالات متحده، فروش آنلاین ممکن است نهایتاً خشت و ملات را تحت الشعاع قرار دهد و تجارت الکترونیک را به مهم ترین راه برای افزایش درآمد Q4 تبدیل کند. این بدان م،است که اکنون بیش از هر زمان دیگری، برندهای باهوش به روش‌های عملی برای افزایش عملکرد و اعتبار Q4 در کانال‌های کلیدی تجارت الکترونیکی نیاز دارند – از SEO و ایمیل گرفته تا جستجوی پولی، اجتماعی، آمازون و پیامک.

جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

برای 25 سال، EXCLUSIVE به ،ب و کارهای تجارت الکترونیک کمک کرده است تا با استفاده از استراتژی های بازاریابی اثبات شده برای SEO، PPC، PLA، بازارها، ایمیل و شبکه های اجتماعی به رشد و سودآوری بی نظیری دست یابند. گنجاندن 10 بار EXCLUSIVE در فهرست Inc. 5000 نشان می دهد که چرا رهبران تجارت الکترونیک به EXCLUSIVE برای رشد تجارت خود در کانال های دیجیتال اعتماد دارند. EXCLUSIVE خدمات بازاریابی دیجیتال برجسته ای را از طریق مشارکت قوی خود با رهبران این فضا ارائه می دهد – این آژانس یک شریک برتر گوگل، شریک نخبگان BigCommerce، شریک تجاری متا، شریک Bing Elite، شریک انتخابی مایکروسافت، شریک Klaviyo Platinum و بسیاری دیگر است. برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید www.exclusiveconcepts.com.


منبع: https://searchengineland.com/12-ways-to-boost-cross-channel-sales-in-q4-388325جایگاه خود را ذخیره کنید و با 12 تاکتیک آسان که اکنون می تو،د از آنها برای افزایش فروش Q4 استفاده کنید، کنار بروید.


به Concepts انحصاری بپیوندید – یک شریک برتر گوگل، شریک BigCommerce Elite، شریک تجاری متا و شریک Microsoft Elite – برای این رویداد زنده در روز چهارشنبه 5 اکتبر. ارائه دهندگان راهنمای تجارت الکترونیک 2022 را بررسی خواهند کرد، جایی که شرکت کنندگان یاد خواهند گرفت که چگونه:

  • پیام های بین کانالی را در بخش های مختلف مخاطب آزمایش کنید
  • بودجه خود را برای هر کانال برنامه ریزی کنید تا ROAS را به حدا،ر برس،د
  • نحوه تأثیر تبلیغات وب سایت شما بر فروش آمازون را اندازه گیری کنید
  • با تغییرات خط‌مشی و پلت فرمی که بر عملکرد کانال تأثیر می‌گذارد تطبیق دهید – از به‌روزرس،‌های اخیر گوگل که بر رتبه‌بندی سئو تأثیر می‌گذارد تا تغییرات در تبلیغات آمازون و همه چیز در این بین.
  • بر استراتژی شماره یک ما برای هر کانال حیاتی تجارت الکترونیک مسلط شوید

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است