12 ابعاد و معیارهای جدید Google Analytics 4

جدید در زمین موتورهای جستجو

تو عمیق تر اسناد رسمی راهنمای Analytics را مرور کنید اینجا.


سرزمین موتور جستجو را به فید Google News خود اضافه کنید. اخبار گوگل


محصول جدید گوگل مورد علاقه همه، Google Analytics 4 (GA4)، به تازگی 12 مورد جدید و ابعاد و اندازه های تجارت الکترونیک با محدوده رویداد را منتشر کرده است.

قراردادهای جدید نامگذاری گوگل همچنین چندین معیار را تغییر نام داده است:

  • افزودن به سبد ،ید (که قبلاً افزودن به سبد ،ید نامیده می شد)
  • رویدادهای کلیک لیست آیتم (که قبلاً کلیک لیست آیتم نامیده می شد)
  • رویدادهای مشاهده فهرست آیتم (که قبلاً نماهای فهرست آیتم نامیده می شد)
  • رویدادهای نمای مورد (که قبلاً نمای مورد نامیده می شد)
  • اقلام ،یداری شده (که قبلاً مقدار ،ید کالا نامیده می شد)
  • کلیک‌های تبلیغاتی (که قبلاً کلیک‌های تبلیغاتی مورد نامیده می‌شد)
  • نماهای تبلیغاتی (که قبلاً نماهای تبلیغاتی مورد نامیده می شد)

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پاد،ت ها، سفر و تنقلات دارد.


منبع: https://searchengineland.com/12-new-google-،ytics-4-ecommerce-dimensions-and-metrics-391251

ICYMI، گوگل در تاریخ 1 ژوئیه 2023 Universal Analytics غروب خواهد کرد.

چه خبر. اکنون می تو،د ابعاد و معیارهای جدید زیر را در Explorations و Data API بیابید:

چرا ما اهمیت می دهیم. تبلیغ‌کنندگان و ،ده‌فروشان تجارت الکترونیک اکنون می‌توانند اطلاعات خاصی در مورد محصولات، خدمات و تعاملات را مشاهده و تجزیه و تحلیل کنند. همچنین باید بتو،د اقلام ،یداری شده و ،یدهای کشور را مشاهده کنید که تعداد اقلام ،یداری شده و تعداد ،یدهای هر کشور را به شما نشان می دهد.

درباره نویسنده

نیکول فارلی