همانطور که بسیاری از ما از قبل مید،م، Google Analytics 4 (GA4) یک بهروزرس، تحلیلی نیست. این یک کاملا جدید محصول تجزیه و تحلیل به طور کلی. و همراه با پیادهسازی محصول جدید Analytics، منحنی یادگیری اجتنابناپذیری نیز وجود دارد که نه تنها نحوه تنظیم آن را مشخص میکند، بلکه با رابط کاربری جدید آشنا میشود، گزارشها را پیدا میکند و میکشد، و مهمترین دادهها را تحلیل میکند.
برای بسیاری از مشاغل، کنترل دقیق دسترسی به اطلاعات مالی حساس مهم است. به همین دلیل اضافه کردیم تنظیمات در GA4 به مشتریان اجازه می دهد تا دسترسی به داده های هزینه و درآمد را بر اساس کاربر به کاربر کنترل کنند. – گانم
گزارش و تحلیل
وارد ، تبلیغات گوگل پیوندها از Universal Analytics موجود به ویژگی جدید GA4 برای شروع دیدن دادههای Google Ads در گزارشهای GA4 شما بسیار مهم است. پس از تکمیل، ،بوکارها باید در حساب Google Ads خود برای شروع استفاده از دادههای GA4 در کمپینهای خود اقدام کنند.
،بوکارها باید با ساختاربندی ویژگیها و حسابهای GA4 خود برای رفع نیازهای تجاری خود شروع کنند.
برای افزایش بهینه سازی پیشنهاد، اعتبار سنجی و مناقصه تبدیل GA4 در تبلیغات گوگل.
https://www.youtube.com/watch?v=videoseries
دستیار راه اندازی
برای درک بهتر نحوه عملکرد وب سایت ها و برنامه ها، ،ب و کارها باید اه، Universal Analytics را به GA4 وارد کنند.
«اطلاعات آماری فقط به اندازه اقداماتی هستند که یک تجارت یا تبلیغ کننده می تواند از آنها انجام دهد. به همین دلیل است که Google Analytics 4 اجازه میدهد بینشها به سرعت در کمپینهایی با ادغام Google Ads اعمال شوند.» – Ganem
رویدادهای سفارشی
نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پاد،ت ها، سفر و تنقلات دارد.