یک جستجوی هدفمند گوگل، فهرستی از مقالات پیرامون موضوعاتی مانند «فهرستها»، «جایگزین» یا «چگونگی» را برمیگرداند. با پرس و جوهای جستجوی من،، می تو،د لیست بی پای، از دامنه های آینده نگر را پیدا کنید.
اگرچه به نظر نمی رسد که ترافیک ارگ،ک زیادی ایجاد کند، اما ارتباط موضوعی کلی سایت را برای موضوعات سئو افزایش می دهد. بنابراین، سایر صفحات بهینه شده راحت تر رتبه بندی می شوند.
7. فهرست فراگیری برای محصولات و صفحات اصلی
برای گسترش فرصتها، «بالا» را با «بهترین»، «ابزار» یا دیگر اصطلاحات توصیفی برای جایگاه خود جایگزین کنید.
8. پست توسط مدیران و مهمانان تیم برای سایت های معتبر
مقاله «جمع آوری آماری» که داده های آماری را از منابع مختلف مرتبط با موضوع یا زمینه خاصی جمع آوری و ارائه می کند.
فهرست ها شکل محبوبی از محتوا هستند زیرا خواندن و هضم آنها آسان است. آنها اغلب در بازاریابی محتوا و رو،مه نگاری به ،وان راهی برای ارائه اطلاعات به شیوه ای مختصر، سازمان یافته و جذاب استفاده می شوند.
شرکتهای SaaS میتوانند با تولید طیف گستردهای از انواع محتوا و موضوعات، این مشتریان بالقوه را هدف قرار دهند، که فرصتی منحصر به فرد برای یافتن مشتریان بالقوه پیوند در طیف گستردهای از موضوعات خاص فراهم میکند.
از این ،اوین مقاله برای ایجاد یک لیست فراگیر استفاده کنید. تغییری از مثال زیر از اپراتور جستجو ایجاد کنید که یک وب سایت مدیریت پروژه می تواند از آن استفاده کند.
- intext:asana in،le:مدیریت پروژه -Monday.com -asana.com
6. مقاله مطالعه موردی وبلاگ با تبلیغات اجتماعی
مثال: in،le:automate slack -zapier.com -slack.com
ابزارهایی مانند Buzzstream، Pitchbox و Respona میتوانند فرآیند جستجو و توسعه را سادهتر کنند، اما داشتن محتوای من، برای نرخ پاسخدهی بالا مهم است.
بنیانگذاران Aut،rityHacker به تولید محتوای کاربردی و مرتبط در موضوعات وابسته و سئو معروف هستند. اگر ابزار واقعا مفیدی دارید، حتی ممکن است سایت شما را به لیست اضافه کنند.
4. پیوند درخواست درج به صفحات ادغام
از این صفحات برای یافتن وبلاگ نویس، که در مورد این موضوع نوشته اند استفاده کنید و از آنها درخواست کنید که به صفحه ،یبی شما پیوند دهند.
- با جستجوی گوگل با اپراتور جستجوی بلاگر، وبلاگ نویسان را شناسایی کنید:
- inurl: ،وان وبلاگ: {keyword}
- 100 URL برتر را در تجزیه و تحلیل دسته ای Ahrefs کپی کنید.
- لیست صادرات
- بر اساس معیارها فیلتر کنید.
- این فرآیند را برای هر کلمه کلیدی هدف تکرار کنید.
3. جایگزین های محصول برای صفحه محصول یا پیوندهای صفحه اصلی
دلیل این است که وبلاگ نویسان و ناشران بیشتر به مقالات اطلاعاتی پیوند می زنند تا صفحات تجاری، بنابراین حجم کل فرصت های پیوند را در زمان کمتری افزایش می دهند. علاوه بر این، این روش همچنین از پیوند داخلی برای ارسال رتبه صفحه و ارتباط موضوعی به صفحات تجاری از سایت پیوند دهنده استفاده می کند.
ایجاد یک صفحه واحد برای هر رقیب نیز رایج است.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
5. رقبا پیوندهایی را به محتوای مقایسه محصول ذکر می کنند
با این حال، توجه به این نکته مهم است که ،ب جایگاه در این پلتفرمهای پربازدید مست،م تخصص واقعی و تعهد زم، قابل توجه برای توسعه محتوای با کیفیت است.
این درخواستها «منفعل» هستند، زیرا رو،مهنگار به طور فعال با افراد یا شرکتهای خاصی تماس نمیگیرد، بلکه درخواست گستردهای را ارسال میکند که هر طرف مرتبط میتواند به آن پاسخ دهد.
ارزش قابل توجه بازاریابی محتوای B2B راه را برای موج جدید لینک سازی محتوا اول هموار می کند.
دو روش برای یافتن این درخواستها عبارتند از Help a Report Out (HARO) یا جستجوی هشتگ #journorequest در توییتر.
10. پیوندهای اطلاعاتی غیر رقابتی، پیوندهای داخلی به صفحات تجاری
این روش مست،م ایجاد پیوند به محتوای اطلاعاتی و سپس قرار دادن پیوندهای داخلی به صفحات رتبه بندی هدف است.
به ،وان مثال، همانطور که در انتهای این مقاله می بینید، خط من در Search Engine Land شامل پیوندی است که خوانندگان را به صفحه اصلی شرکت من هدایت می کند.
9. درخواست روابط عمومی غیرفعال برای پیوندهای صفحه اصلی
این مثال از Aut،rityHacker فهرستی از جایگزینهای Ahrefs را نشان میدهد که ممکن است هدفی برای یک محصول جدید SEO SaaS باشد.
شرکتهای SaaS با استفاده از نرمافزار خود برای جمعآوری دادهها به دادهها و مطالعات موردی منحصربهفرد دسترسی دارند. به دلیل ارزش منحصر به فرد آنها، این دارایی ها می توانند در تبلیغات اجتماعی برای جذب خوانندگان و لینک ها استفاده شوند.
این فهرست روش هایی را برای شناسایی فرصت های پیوند بر اساس نوع محتوای معمول برای مارک های SaaS ارائه می دهد.
شناسایی فرصت های پیوند برای مارک های SaaS
Monday.com، یک نرم افزار مدیریت پروژه، دارای یک صفحه مقایسه است که در آن کاربران می توانند فهرستی از برخی از رقبای مستقیم را انتخاب کنند.
مقالات وبلاگی را پیدا کنید که گزینه های جایگزین برای یک رقیب را فهرست می کنند. این مقالات تمام رقبای مستقیم جایگزین یا فرآیندهایی را که می توانند نتایج ی،، به همراه داشته باشند فهرست می کنند.
- ،وان:{نام رقیب} گزینه های جایگزین -{نام شرکت شما}
فهرستی از این فرصت ها را با عملگر جستجوی “in،le:” بسازید. با این حال، هرچه جایگاه یا کلمه کلیدی مورد استفاده برای جستجو بیشتر باشد، مقالات کمتری در دسترس خواهند بود. این مقاله را برای همه کلمات کلیدی مرتبط با محصول جستجو کنید.
- in،le:”امنیت سایبری زنجیره تامین” in،le:top
- in،le:”cybersecurity” in،le:top
برای متخصصان روابط عمومی، این درخواست ها فرصت هایی را برای مشتریان یا سازمان هایشان فراهم می کند تا در معرض دید قرار گیرند.
برای یافتن فرصت های پیوند برای یک صفحه ادغام، از عملگر جستجو استفاده کنید:
- ،وان:{کلمه کلیدی} -{دامنه شما} -{دامنه شریک ادغام}
به ،وان مثال، مقالهای درباره «10 نرمافزار برتر مدیریت منابع انس،» به راحتی به فهرست دیگری درباره نرمافزار مدیریت منابع انس، پیوند داده نمیشود، اما ممکن است به مقالهای که جزئیات ویژگیهای نرمافزار را توضیح میدهد پیوند دهد.
برای یافتن این نوع مقالات، از این الگوی اپراتور جستجو با کلمات کلیدی خود استفاده کنید:
یافتن این پیوندها یک جستجوی ساده در گوگل برای آمار «{keyword}» است. یا با اپراتور جستجو دقیق تر شوید:
- in،le:”statistics” intext:{keyword}
این مطالعه موردی Ahrefs افت ترافیک Linktree را با استفاده از چندین گزارش در Ahrefs، از جمله صفحات برتر و میانگین، تحلیل میکند. گزارش های ترافیک ارگ،ک اسکرین شات زیر افزایش شدید ترافیک همراه با کاهش سریع را نشان می دهد.
در حالی که این پیوندها از نظر سئو دارای ارزش قابل توجهی هستند، هدف اصلی آنها فراتر از آن است. در درجه اول، این مقالات به ،وان یک ابزار استراتژیک برای افزایش دید برند و ایجاد رهبری فکری عمل می کنند.
صفحات مقایسه محصول یا ویژگی یا مقاله وبلاگ یا صفحه وب است که ویژگی های مختلف نرم افزار شما را با یک رقیب مستقیم یا غیر مستقیم مقایسه می کند.
در روابط عمومی (PR)، “درخواست روابط عمومی رو،مه نگار منفعل” معمولاً به موقعیتی اشاره دارد که در آن یک رو،مه نگار به دنبال اطلاعات، نقل قول ها یا داست، از متخصصان روابط عمومی، شرکت ها یا افراد است، معمولاً از طریق رسانه های اجتماعی یا سایر بسترهای عمومی.
وبلاگ نویسان و بسیاری از ناشران احتمالاً به محتوایی پیوند می زنند که مفاهیمی را که در مورد آنها می نویسند را روشن یا تقویت می کند.
مقالات جمع بندی آماری اغلب در زمینه هایی از جمله تجارت و اقتصاد، ورزش، بهداشت و پزشکی، علم و آموزش استفاده می شود.
توجه داشته باشید که برخی از صفحات پیوندهای بیشتری نسبت به بقیه دارند. بیشتر تمرکز شما روی پیوندهای صفحه اصلی با اعتبار بالا و پیوندهای عمیق به وبلاگ ها و مقالات اطلاعاتی خواهد بود.
1. پیوندهای جمع بندی آماری برای تحقیقات منحصر به فرد
اگرچه روابط عمومی غیرفعال مختص SaaS نیست، اما ایجاد محتوا در مورد موضوعات مختلف فرصت های بیشتری را برای قرار دادن فراهم می کند.
آنها مطالعه موردی را انجام دادند و تبلیغات را در فیس بوک – و احتمالاً سایر سیستم عامل ها – اجرا ،د.
در این مثال با Zapier، مقالاتی در مورد Slack یا Google Drive ممکن است منطقی باشد که به بک لینک ها نزدیک شود.
این مقالات یک نمای کلی آموزنده، روشنگر و بالقوه قانع کننده از یک موضوع از دیدگاه داده محور ارائه می دهند.
آنها اغلب داده ها را در قالبی از نظر بصری قانع کننده ارائه می دهند، از جمله نمودارها، نمودارها، جداول و اینفوگرافیک ها که درک خواننده را افزایش می دهد.
اگرچه این روش مقیاسپذیر نیست، اما میتواند لینکهای ترافیکی با کیفیت بالا ایجاد کند.
از اپراتورهای جستجو برای یافتن این فرصتها استفاده کنید، اما چندین درخواست را آزمایش کنید تا تا آنجا که ممکن است سایتهای بیشتری را پیدا کنید.
inurl:blog in،le:HR نرم افزار -top
ساخت لینک محتوا اول در B2B SaaS
این صفحات برای تبدیل ترافیک به سرنخ یا درخواست های نمایشی با محتوای اطلاعاتی بهینه شده اند که می توان از آنها برای به دست آوردن لینک استفاده کرد.
وب سایت های SaaS توانایی منحصر به فردی را برای هدف قرار دادن طیف گسترده ای از موضوعات و محتوا دارند که به خوبی با موج جدید لینک سازی محتوا اول هماهنگ است.
من می بینم که این به شدت در امنیت سایبری استفاده می شود، با NordVPN که یک نمونه عالی از یک صفحه ،یبی دارد.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.
منبع: https://searchengineland.com/b2b-saas-companies-link-building-427939
صفحات ادغام خوراک مقالاتی در مورد شریک ادغام هستند. مقالاتی که به ویژگی ها، نحوه استفاده از آنها یا حتی نظرات منفی اشاره می کنند.
یک بازاریاب دیجیتال امنیت سایبری میتواند کمپینی برای یافتن فهرستها در مورد جستجوهای کلی یا عمودی مقاله بسازد.
محتوای فهرستبندی شرکتها یا گردآوریهای متخصص در بازارهای خاص بسیار محبوب شده است.
جایگاه مدیریت پروژه بسیار رقابتی است و محتوای مفید زیادی تولید می شود. این شامل وبلاگ نویسان می شود که در مورد روش هایی برای بهینه سازی مدیریت زمان برای تجزیه مت،وژی های چابک می نویسند.
چه از گوگل استفاده کنید چه از یک ابزار، نوع محتوای ایجاد شده در سایت نرم افزار تعیین کننده موفقیت یک کمپین لینک سازی است.
یا برای تمرکز بر وبلاگ های شرکت، فهرست را محدود کنید:
- inurl:blog in،le:”statistics” intext:{keyword}
2. دسترسی بلاگر به صفحات تجاری + اطلاعاتی ،یبی
این نوع خط روند یک سئوکار را ترغیب می کند تا عمیق تر نگاه کند.
این رویکرد میتواند برای رو،مهنگاران مفید باشد، زیرا آنها را قادر میسازد تا به منابع و داستانهای متنوعتری نسبت به آنچه که ممکن است از طریق ارتباط مستقیم دسترسی داشته باشند، دسترسی داشته باشند.
مطالعات موردی یک دارایی مورد علاقه است زیرا آنها تمایل دارند نکاتی قابل اجرا از یادگیری های دنیای واقعی داشته باشند.
تمرکز بر مقالات مرتبط اما غیررقابتی خواهد بود. مقاله ای که برای کلمات کلیدی هدف ی،ان رقابت نمی کند، به احتمال زیاد به محتوا پیوند می زند تا محتوایی که برای کلمات کلیدی مشابه رقابت می کند.
ایجاد لینک در تولید ترافیک B2B SaaS بسیار مهم است و شرکت هایی که آن را به درستی انجام می دهند باعث رشد واقعی خواهند شد.
با وصل ، URL مطالعه موردی به Ahrefs Site Explorer، متوجه شدم که مقاله پیوندهایی از 65 دامنه ارجاع منحصر به فرد دریافت کرده است.
ایمن ، یک پست مهمان در نشریات معتبر اغلب به م،ای یک خط فرعی ارزشمند است که با یک پیوند مارک دار به صفحه اصلی شما تکمیل می شود.
این مقاله 50 آمار برتر امنیت سایبری ممکن است هدفی برای ایمن ، پیوندها به تحقیقات منحصر به فرد شرکت شما در امنیت سایبری باشد.
اگرچه استفاده از اپراتورهای جستجوی گوگل بیشترین فهرست فرصت ها را به همراه خواهد داشت، ابزارهای لینک سازی زیر زمان سازماندهی و دسترسی به هر مشتری را کاهش می دهد.
- BuzzStream: ساخت لیست کم هزینه و دسترسی به CRM. این یک راه سریع برای شروع است.
- پیچ با،: فهرست سازی قوی و مدیریت کمپین فراگیر. از این ابزار برای ویژگیهای کاوش، توسعه و گزارشدهی سفارشی استفاده کنید. کمپینهای پیشفرض میتوانند زمان ساخت لینکسازهای جدید را برای ایجاد فهرست و شروع به کار کاهش دهند.